2013-03-29, 11:42
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cashanova
Läkare har tystnadsplikt, varför skulle dom säga något, deras egna liv kan vara ifara om dom avslöjas

Finns inga onödiga medicin, all medicin har sitt syfte
Helvete då, läkare har för fan inte tystnadsplikt vad det gäller att avslöja att allmänheten förgiftas medvetet Tystnadsplikten gäller för avslöjande av en enskild, namngiven patients hälsotillstånd om inte denne givit sitt medgivande. Herre djävlar vilken lam undanflykt, försök igen
Citera
2013-03-29, 11:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Helvete då, läkare har för fan inte tystnadsplikt vad det gäller att avslöja att allmänheten förgiftas medvetet Tystnadsplikten gäller för avslöjande av en enskild, namngiven patients hälsotillstånd om inte denne givit sitt medgivande. Herre djävlar vilken lam undanflykt, försök igen
Vadå försök igen, du nöjer dig aldrig med svar från oss troende, du contrar med konstiga bevis som inte är bevis
Citera
2013-03-29, 11:48
Medlem
LaurentiusLucidors avatar
Citat:
Här är en tidigiare fbi man som pratar om detta.http://www.youtube.com/watch?v=gR6KVYJ73AU&list=PL84A5337AD9E57442&index= 2

Han informerade även om sataniska grupper som höll på med rituella mord på barn som de hade köpt på slavauktioner i Las Vegas.
Han sa även att bombningen i Oklahoma (Timothy McVeigh) utfördes av regeringen själva och att dessa styrdes av en hemlig organisation kallad the New World Order.

Jag förstår att Gunderson är en hjälte i konspirationsteoretikernas kretsar,för jag har nog aldrig hört så mycket smörja komma från en man.
Citera
2013-03-29, 11:50
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Vadå försök igen, du nöjer dig aldrig med svar från oss troende, du contrar med konstiga bevis som inte är bevis
Men så svara riktigt då!!!!!!!!
Citera
2013-03-29, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LaurentiusLucidor
Han informerade även om sataniska grupper som höll på med rituella mord på barn som de hade köpt på slavauktioner i Las Vegas.
Han sa även att bombningen i Oklahoma (Timothy McVeigh) utfördes av regeringen själva och att dessa styrdes av en hemlig organisation kallad the New World Order.

Jag förstår att Gunderson är en hjälte i konspirationsteoretikernas kretsar,för jag har nog aldrig hört så mycket smörja komma från en man.
Vem är gunderson?
Citera
2013-03-29, 12:02
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Vem är gunderson?
Vilket lösningsmedel är det du har sniffat för att förstöra hjärnan så fullständigt? Gunderson är den f.d. FBI-mannen vars skitsnack du länkade till alldeles nyss. Helvete, ser du inte ens på youtubefilmerna som du länkar?
Citera
2013-03-29, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Vilket lösningsmedel är det du har sniffat för att förstöra hjärnan så fullständigt? Gunderson är den f.d. FBI-mannen vars skitsnack du länkade till alldeles nyss. Helvete, ser du inte ens på youtubefilmerna som du länkar?
Jaha ok då vet jag, jag är ganska trött idag sov dåligt, jag titta den hur på youtube klipp,
Citera
2013-03-29, 12:05
Medlem
Citat:
Vem är gunderson?

Här är en tidigiare fbi man som pratar om detta.http://www.youtube.com/watch?v=gR6KV...E57442&index=2

Nu får du fan sluta sniffa Svavelhexaflourid!!

Du länkade ju till ett klipp med Gunderson.Tar du inte ens reda på vilka dina "sanningsvittnen" är??

Det skulle inte förvåna mig om även Thomas Quick/Sture Bergwall dök upp som vittne.

Edit:Ganska roligt hur vi oberoende varann påstår att Cashanova sniffar onaturliga ämnen!
Senast redigerad av LaurentiusLucidor 2013-03-29 kl. 12:07. Anledning: Komplettering
Citera
2013-03-29, 12:09
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Jaha ok då vet jag, jag är ganska trött idag sov dåligt, jag titta den hur på youtube klipp,
Du glömmer väl inte att bemöta mitt inlägg https://www.flashback.org/sp42700960 där jag visade på diametrala (slå upp ordet) motsägelser i ditt tidigare inlägg om vilka ämnen som sprids.
Citera
2013-03-29, 12:39
Medlem
constants avatar
Citat:
Den som vinner på detta är självklart dom stora läkemdelesbolagen som kan sälja sin medicin till sjuka personer.
Aha, då förstår jag. Alla myndigheter, läkemedelsbolag, alla läkare, anställda på laboratorium och alla som arbetar med flyg har en otroligt hemlig gemenskap där dom förgiftar all befolkning.

Hur gör man för att inte förgifta de egna? Får dom andningskydd eller några hemliga piller?
Senast redigerad av constant 2013-03-29 kl. 12:42.
Citera
2013-03-29, 12:41
Medlem
Citat:

Om du inte hade tittat den hur hela natten så hade du nog varit någorlunda pigg idag,frånsett chemtrail-utmattningen då.

Ted Gunderson är fan min nye idol!Han får verkligen ens ögon att öppnas!
Han bevisar Illuminatis existens.De bildades enligt honom den 1:a maj 1776 (a Communist holiday).
Snacka om BEVIS!!

Lite märkligt med denna kommunistkoppling,för han nämner inte nåt om att ryssarna sprider chemtrails.
Citera
2013-03-29, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Aha, då förstår jag. Alla myndigheter, läkemedelsbolag, alla läkare, anställda på laboratorium och alla som arbetar med flyg har en otroligt hemlig gemenskap där dom förgiftar all befolkning.

Hur gör man för att inte förgifta de egna? Får dom andningskydd eller några hemliga piller?
Jag tror inte man dör av giftet, snarare man får vardagliga sjukdomar som illamående, feber o dylikt.
Läkemedeljättarna tjänar enorma summor på detta.

Självklart ska ingen få reda på vad som egentligen som sprutas ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in