Citat:
Ursprungligen postat av
Lagro
Med en gärningsmannaprofil kan man få fram en trolig bakgrund för gärningmännen, eftersom mordet skiljer sig väsentligt från vad som vanligen sker.
Att gärningsmännen har en utländsk bakgrund är baserad på gärningsmannaprofilen, en gärningsmannaprofil görs genom att man jämför med andra mord där de här avvikande händelserna också finns med och man kan få ett mönster, som sammanfaller med mordets utförande på VB.
Och du tycker förstås att du är kapabel, att göra en gärningsmannaprofil?
Dessutom så kunnig, så du försöker lära oss övriga i tråden hur man gör?
- Njae har svårt att tro att någon (kanske zemixon), är speciellt imponerad av dina google kunskaper. Snarare ett skämt, att du tror dig kunna se mörkhyade "talibaner?" inblandade. Det är din egen tolkning av en gärningsmannaprofil det. Snacka om att leva upp i det blå.