Citat:
Ursprungligen postat av
Snobb
Hur som helst. Jag skulle vilja veta mer om den här misshandeln som JH ska ha råkat ut för. Om LL slagit ned JH på krogen och om anmälan dessutom inte tagits på allvar av polisen, då har ju JH ett bra motiv. Om LL dessutom har strulat med killen som JH var intresserad av, ja då kan det ju helt enkelt bli för mycket. Hammaren kan ju JH haft med sig då hon faktiskt var lite rädd för LL (som var större och kanske våldsam). Jag hade nog haft med mig något om jag skulle konfrontera någon som var fysiskt större och starkare än mig utan att för den delen planera att mörda personen. Ju mer jag får höra om fallet desto mer osäker blir jag på om LL verkligen bara var ett offer. Om hon har misshandlat JH innan så känner jag verkligen ingen sympati för henne längre. Då var ju JH det första offret i det hela. Näe, jag är kluven, jag vet inte vad jag ska tro eller känna. Har själv blivit överfallen och vet hur mycket hat man kan känna då mot den som gjort en illa. Jag har full förståelse för om man hämnas (även om det sällan leder till något positivt).
Det du skriver är helt bisarrt!
Är ett slagsmål på krogen ett bra motiv att mörda någon?
Vi skulle ha tiotusentals mord om året om din logik stämde
sen att du skriver att du haft tankar om att mörda folk som misshandlat dig visar vilken instabil person du är, kanske DU ska söka vård.
Är JH ett offer?
Du äcklar mig
JH väntade tills LL var själv därefter klubbade hon ner, högg och sen styckade kroppen. Sen lät hon kroppen jäsas i 23 gradig värme i 10 timmar eller så medans hon är på jobbet.
Tycker hon kan dela cell med Anders Eklund, det skulle vara rättvist.