Citat:
Ursprungligen postat av
Castalius
Att Olof Palme sköts med ett skott genom ryggen hör till de saker det inte finns någon som helst anledning att betvivla, eftersom det är så väl belagt. Vad finns det som talar för någonting annat?
Det som talar emot är dom tidiga nyhetssändningarna som bla finns på youtube där man säger att Olof Palme är skjuten med 2 skott i bröstet.
jag har även hört bandinspelningen när ambulanskillen säger skjuten med 2 skott men han vet dock inte vart det andra skottet har tagit har jag för mig han säger om jag ska va exakt.
Sen har vi Lars Krantz förhör med Milan Valverius där Krantz påstår att Milan Valverius sagt detta när han stängde av bandspelaren att Lisbets version inte stämmer med Obduktionsprotokollet.
Milan ska även ha sagt till krantz att Rättsläkarstationen vart bombhotad och Polisen satt vaktade där hela tiden.Milan vart sedan sjuk och när han kom tillbaka så hade någon städat undan alla hans dokument och bandinspelning av obduktionen av Olof Palme, ganska intresanta saker Krantz kommer med jag kan då inte säga Krantz ljuger, men hade vi fått se det hemligstämplade original dokument från obduktionen så hade vi nog fått facit men det sägs ju det är hemligstämplat av just Lisbet Palme hur det nu kan vara det?????
Så vart tog krantz alla saker vägen när han dog???
Var är Krantz alla inspelningar?