Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-25, 20:49
Medlem
zumazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Jag har haft rätt hela tiden hon är en jävla psykopat... Fy fan vilken sjuk jävla människa, bättre för samhället att avliva såna här personer de blir aldrig friska i huvudet...

Att hon erkänner mordet talar iof snarast emot en psykopati.
Citera
2014-06-25, 20:50
Medlem
Caracallass avatar
Undrar om någon tipsade Jonna om att LL befann sig i lägenheten på morgonkulan.
Citera
2014-06-25, 20:50
Medlem
Huckelberryfins avatar
Kom o tänka på denna röda bil som de pratades om, men på Aftonbladet visar de en bil som varit undersökt fast den är grå? har hon bytt bil eller lånat av JA/JN

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19119053.ab Bild 3
Citera
2014-06-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nie
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19119053.ab

Hon hade på sig en tröja med offrets blod. Låter piggt.

Och arbetskollegorna märkte ingenting. Talar mer för att hon är iskall. För om hon var psykotisk skulle ju det märkas. Om man nu inte kan förtränga bort att man mördade och styckade en person i går. Vilket jag i alla fall aldrig har hört talas om.

Här har vi en tidpunkt. Mordet ska ha skett på onsdagsmorgonen. Men var var JA då?

Förlåt att jag inte orkar läsa hela tråden, men har ändå följt fallet i media. Hon har alltså dödat en annan kvinna. Men har hon också styckat kroppen alldeles själv...
Citera
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Skulle Jonath*n ha städat hemma hos Jon*s. Det är ju möjligt faktiskt.

Men varför är JN då anhållen? Vad tror du?

Och vad är då JA misstänkt för?
Men alltså svaren på allt utom vem som städade finns ju dels i tråden och i diverse tidningar. Och nu har vi fått ny info via tidningarna igen, lääääs.
Citera
Medlem
Och på sin t-tröja, vilken hon dolde under en långärmad tröja, fanns offrets blod, uppger en poliskälla´
Efter hon styckad kroppen borde hon varit rätt blodig va? antagligen tagit en dusch eller tvättat av sig vid något tillfälle, men att åka till jobbet i en blodig t-shirt låter som hon ville gå runt och påminna sig själv och njuta av det hon gjort.

Edit, kan ju också varit så att hon vart väldigt stressad till jobbet och inte märkt att det var blod på tröjan och bara slängt på sig den.
Citera
2014-06-25, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Exakt denna människa är inte frisk på en fläck någonstans om man helt iskallt åker till jobbet i blodiga kläder, jobbar helt normalt utan att någon märker det på en...

Ja hon är ju en fullblodspsykopat såna här historier har jag inte ens hört om psykfallen som sitter på avdelning 97... och då är det riktiga psykfall som mördat och haft sig.

Oki tackar!

De mest skrämmande är ändå att det finns många fler som henne ute i de svenska samhället också

Men jag är ledsen och förbannad för BO anhöriga... Jag kan inte sätta mig in i hur de måste känna sig just nu, och då har jag ändå förlorat nära vänner och anhöriga.
Jag känner ju mamman och styvpappan här, det finns inga ord som räcker till i det här läget.
Citera
2014-06-25, 20:54
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zumaz
Att hon erkänner mordet talar iof snarast emot en psykopati.
Hon kanske förstod att loppet var kört?
Citat:
Ursprungligen postat av elma67
Jag känner ju mamman och styvpappan här, det finns inga ord som räcker till i det här läget.

Förstår det fy fan vad hemskt
Citera
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipinene
Och på sin t-tröja, vilken hon dolde under en långärmad tröja, fanns offrets blod, uppger en poliskälla´
Efter hon styckad kroppen borde hon varit rätt blodig va? antagligen tagit en dusch eller tvättat av sig vid något tillfälle, men att åka till jobbet i en blodig t-shirt låter som hon ville gå runt och påminna sig själv och njuta av det hon gjort.

Edit, kan ju också varit så att hon vart väldigt stressad till jobbet och inte märkt att det var blod på tröjan och bara slängt på sig den.
Nja, för mig låter det mer som typiskt irrationellt beteende efter stort "trauma".
Citera
Medlem
Jag har omgett mej med "mentalpatienter" i 30 år. Jag säger så här: Jonna tycker att Lovisa gjort sej förtjänt av detta..Jag har sett och upplevt så mycket skit. Hon tycker inte att hon gjort nåt fel. (Jonna). Vissa uttalanden jag hört av "normala"människor skrämmer mej nåt vansinnigt.
Detta skulle kunna hända precis varsomhelst,närsomhelst. Det går omkring mängder av odiagnostiserade
människor i vårt land. Dom är som tickande bomber..Egoismen breder ut sej. Med den alla skilsmässor
barn som far illa,stressade föräldrar. Barn som inte får kärlek nånstans. DÄR byggs hatet upp.
Det som är genetiskt ärftligt går att motarbeta..Om än inte förinta..Kan bara beklaga både Bo:s och GM:s föräldrar och närstående. Så fasansfullt!!!!
Citera
2014-06-25, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Nja, för mig låter det mer som typiskt irrationellt beteende efter stort "trauma".
Så kan det också vara, fast enligt hennes arbetskamrater betedde hon sig helt normalt på jobbet förutom att hon ville gå hem lite tidigare
Citera
2014-06-25, 20:57
Medlem
reemkas avatar
Citat:
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19119053.ab

Hon hade på sig en tröja med offrets blod. Låter piggt.

Och arbetskollegorna märkte ingenting. Talar mer för att hon är iskall. För om hon var psykotisk skulle ju det märkas. Om man nu inte kan förtränga bort att man mördade och styckade en person i går. Vilket jag i alla fall aldrig har hört talas om.

Här har vi en tidpunkt. Mordet ska ha skett på onsdagsmorgonen. Men var var JA då?
Inte ens igår utan samma dag. Hon jobbade em-skift. Det är iskallt bortom begriplighet och knappast psykotiskt, nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in