Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-25, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Jaa,det har du rätt i,med några smärre justeringar.....
Ännu sämre tidsintervall för Jonna,om Jonas kom hem vid 15-tiden...Nänä, Någon har hjälpt henne att städa. Antagligen var kroppen/Lovisa bortforslad när Jonas kom hem. Sen hjälptes Jonna och Jonas åt att städa.Tror inte att han i det läget fattade vad som hänt. Men var Jonathan kommer in i bilden fattar jag inte...Det är ju han som fortfarande är anhållen..

JN lär ju vara anhållen för att han kunde påverka saker och ting eller hur det nu uttrycktes.

Vad kan man tänka sig att han skulle kunna göra som påverkar möjligheterna för polisen att utröna vad som hänt.

För han skulle ju inte få tillgång till huset eller gården han bor på. Så jag fattar inte vad han kan göra. Prata med någon kanske och i så fall vem då?
Citera
2014-06-25, 20:22
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Jag tror knappast Lovisas föräldrar tycker att han är snäll när han hjälpt till att stycka/flytta på kroppen.

Nu avsåg jag bilden av honom innan hans ex mördade sin rival.
Citera
2014-06-25, 20:22
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Jaa,det har du rätt i,med några smärre justeringar.....
Ännu sämre tidsintervall för Jonna,om Jonas kom hem vid 15-tiden...Nänä, Någon har hjälpt henne att städa. Antagligen var kroppen/Lovisa bortforslad när Jonas kom hem. Sen hjälptes Jonna och Jonas åt att städa.Tror inte att han i det läget fattade vad som hänt. Men var Jonathan kommer in i bilden fattar jag inte...Det är ju han som fortfarande är anhållen..
Hur många timmar tänker du att det kan ta, allt som gjorts i lgh, om man gör det själv?
Citera
2014-06-25, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gumman70
Kanske för att du bör byta ut J*nas mot J*nathan???? Att J*nathan är den som hjälpte J*nna???

Skulle Jonath*n ha städat hemma hos Jon*s. Det är ju möjligt faktiskt.

Men varför är JN då anhållen? Vad tror du?

Och vad är då JA misstänkt för?
Citera
2014-06-25, 20:24
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nie
JN lär ju vara anhållen för att han kunde påverka saker och ting eller hur det nu uttrycktes.

Vad kan man tänka sig att han skulle kunna göra som påverkar möjligheterna för polisen att utröna vad som hänt.

För han skulle ju inte få tillgång till huset eller gården han bor på. Så jag fattar inte vad han kan göra. Prata med någon kanske och i så fall vem då?

Han skulle kunna försöka påverka Jonas att inte berätta sanningen om hans förhållande med Lovisa.
Citera
2014-06-25, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gumman70
Kanske för att du bör byta ut J*nas mot J*nathan???? Att J*nathan är den som hjälpte J*nna???

Ok. Jag har inte tänkt i dom banorna.... Såklart! Men då körde ju Jonas med falsk tillvitelse iaf.
(Falskt vittnesmål)..Därför är ju han inte helt avförd..Han är således ett offer för omständigheterna.
Citera
2014-06-25, 20:28
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Bad luck:
Hmm, den försvann snabbt må jag säga.
Citera
2014-06-25, 20:28
Medlem
Erkände nyss enligt aftonbladet.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19119053.ab

Undra vilken diagnos hon har först misshandla sitt offer till döds, sedan stycka henne alla beck filmer.

Undra när domen sätts.
Citera
2014-06-25, 20:29
Medlem

’Kvinnan erkänner – dödade och styckade kärleksrivalen’
Citera
2014-06-25, 20:31
Medlem
Atlantas avatar
Var jobbar hon, J*nna?
Citera
2014-06-25, 20:31
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Nu avsåg jag bilden av honom innan hans ex mördade sin rival.

Nej, du svarade någon som undrade varför han skulle ha hjälpt Jonna med mordet. Jo, för att han anses snäll, svarade du.
Citera
2014-06-25, 20:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fucka
Erkände nyss enligt aftonbladet.

Undra vilken diagnos hon har först misshandla sitt offer till döds, sedan stycka henne alla beck filmer.

Undra när domen sätts.

Ja och sen åka och jobba, precis som ingenting hänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in