Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-25, 20:57
Bannlyst
Men herregud vilka skvallerkärringar som surrar i tråden nu

JH kan ha haft ytterst lite blod på sin tröja som kanske inte syntes för blotta ögat, som hon säkerligen inte ens visste om.
Och nej, bara för att JH inte bröt ihop på jobbet eller sjukskrev sig (vilket iofs hon gjorde/gick tidigare) så är hon inte psykopat. Hon bröt ihop och erkände senare vid gripandet. Vad skulle hon gjort, skrivit en post-it och satt anslagstavlan "Ursäkta är lite nere efter ett tidigt styckmord. Kram JH" ?!?

En massa skitsnack nu...
Citera
2014-06-25, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nie
Men har det inte sagts att han började vid 15.00. Vilka arbetstider hade han den här dagen? Vet du det?

Nee,nu har jag inte läst framåt i tråden.men han började ju jobba vid 7.00. Slutade jobbet runt 15..
Ska kolla vidare..
Citera
2014-06-25, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cruelladevil
Jag har omgett mej med "mentalpatienter" i 30 år. Jag säger så här: Jonna tycker att Lovisa gjort sej förtjänt av detta..Jag har sett och upplevt så mycket skit. Hon tycker inte att hon gjort nåt fel. (Jonna). Vissa uttalanden jag hört av "normala"människor skrämmer mej nåt vansinnigt.
Detta skulle kunna hända precis varsomhelst,närsomhelst. Det går omkring mängder av odiagnostiserade
människor i vårt land. Dom är som tickande bomber..Egoismen breder ut sej. Med den alla skilsmässor
barn som far illa,stressade föräldrar. Barn som inte får kärlek nånstans. DÄR byggs hatet upp.
Det som är genetiskt ärftligt går att motarbeta..Om än inte förinta..Kan bara beklaga både Bo:s och GM:s föräldrar och närstående. Så fasansfullt!!!!
Håller med dig fullständigt.Klokt skrivet inlägg.
Citera
2014-06-25, 20:58
Medlem
BeYoNdTruths avatar
Jag frågar återigen eftersom alla är så insnöade i sina disskusioner. Är det samma J.H som har webstagram jonnah89. Finns två rejält sjuka bilder på henne där och kontot är av en händelse borttaget. Bilderna kommer fram via bildsök på Jo**a He**ing**on
Citera
2014-06-25, 21:00
Medlem
Huckelberryfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeYoNdTruth
Jag frågar återigen eftersom alla är så insnöade i sina disskusioner. Är det samma J.H som har webstagram jonnah89. Finns två rejält sjuka bilder på henne där och kontot är av en händelse borttaget. Bilderna kommer fram via bildsök på Jo**a He**ing**on

Ja d är hon, men den sidan är ju nerlagd?
Citera
2014-06-25, 21:01
Medlem
Skulle någon kunna uppdatera den oinvigde med namn och bild på GM och mannen som är MGM för skyddande av brottsling.

Tack på förhand!

Btw: Satan i gatan vilken störd kvinna detta verkar vara. Har vi haft någon lika likgiltig och sjuk kvinna/man som verkligen varit så psykstörd de senaste 20 åren? Kan inte komma på någon som varit såhär kall och sjuk trots att hon bland kollegor, vänner etc enhälligt sägs vara en snäll och gullig tjej som älskar djur.
Citera
Bannlyst
Citat:

Bilderna ser photoshoppade ut...
Citera
Medlem
Maloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CityAndColour.
Jag blev själv mkt förvirrad för ett ögonblick Vilken tid var det din källa sett bilen?
Strax efter 9 onsdag morgon.
Citera
2014-06-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mypenisatrap
Men herregud vilka skvallerkärringar som surrar i tråden nu

JH kan ha haft ytterst lite blod på sin tröja som kanske inte syntes för blotta ögat, som hon säkerligen inte ens visste om.
Och nej, bara för att JH inte bröt ihop på jobbet eller sjukskrev sig (vilket iofs hon gjorde/gick tidigare) så är hon inte psykopat. Hon bröt ihop och erkände senare vid gripandet. Vad skulle hon gjort, skrivit en post-it och satt anslagstavlan "Ursäkta är lite nere efter ett tidigt styckmord. Kram JH" ?!?

En massa skitsnack nu...

Psykopat eller akut psykos? Jag har inte den blekaste aning. Det här beteendet är så pass uppåt väggarna att jag har svårt att tro att någon som sitter här kan mer än möjligen gissa rätt. Utan kunskap om exakt vad som har hänt, hur det har hänt och utan att träffa gärningsmannen så tycker i alla fall jag att det är svårt att göra något uttalande. Men andra kanske har mer kunskap/insikt än vad jag har.
Citera
2014-06-25, 21:03
Medlem
reemkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pipinene
Så kan det också vara, fast enligt hennes arbetskamrater betedde hon sig helt normalt på jobbet förutom att hon ville gå hem lite tidigare
Hon måste ha en närmast unik förmåga att stänga av och koncentrera sig på en sak i taget. Det är så sjukt så jag finner inga ord.
Citera
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
Nej, du svarade någon som undrade varför han skulle ha hjälpt Jonna med mordet. Jo, för att han anses snäll, svarade du.

Ja, och den före brottet kända snällheten kan ha dragit in honom i detta. Vad menar du?
Citera
Medlem
smuthers avatar
Citat:

Ja, det är samma Jonna. Titta t.ex. på hennes profilbild på Badoo, där har hon samma håruppsättning som på google-bilderna. Har själv förvånats över att folk inte gottat sig mer i dessa bilder!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in