Citat:
Ursprungligen postat av
Cruelladevil
Jag håller med dej till fullo! Giftspruta är att rekommendera. Tycker hon har förverkat sin rätt att leva faktiskt. Går aldrig att "bota" en så sjuk människa. Möjligtvis genom lobotomi. Varför har vi rätt att avliva andra avarter som är "missbildade". Ne,hon ska inte få en ny chans,enl.mitt sätt att se. Hon har gjort alldeles för mycket skada!!!!!
Exakt denna människa är inte frisk på en fläck någonstans om man helt iskallt åker till jobbet i blodiga kläder, jobbar helt normalt utan att någon märker det på en...
Citat:
Ursprungligen postat av
eson57
Hon hade de blodiga kläderna på sig under tiden hon jobbade ! Under en långärmad tröja...fyfan så iskallt gjort.Ingen har sett att hon betett sig annorlunda,hon åkte nog direkt från offret till jobbet...

Ja hon är ju en fullblodspsykopat såna här historier har jag inte ens hört om psykfallen som sitter på avdelning 97... och då är det riktiga psykfall som mördat och haft sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
CityAndColour.
Det kan jag inte svara på. Men att hon lånat denna bil så tätt inpå mordet tyder ju på det.
Oki tackar

!
Citat:
Ursprungligen postat av
elma67
Om allt stämmer som är skrivet om Jonna så hoppas jag att hon inte kommer undan med tillfällig sinnesförvirring. Hon borde låsas in, ruskiga kvinna

De mest skrämmande är ändå att det finns många fler som henne ute i de svenska samhället också
Men jag är ledsen och förbannad för BO anhöriga... Jag kan inte sätta mig in i hur de måste känna sig just nu, och då har jag ändå förlorat nära vänner och anhöriga.