2014-06-25, 13:15
Medlem
chessjamts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187

edit: och Jurassic Park: The Game

Hur pass bra är det spelet? Älskar första filmen men är lite osäker på själva spelet. Har den på önskelistan så kanske att jag slår till om det blir en flashrea/dagens erbjudande.
Citera
2014-06-25, 14:30
Medlem
Copterss avatar
Någon som har spelat Age of Wonders 3? Vad kan man jämföra det med?
Har fortfarande bara köpt ett spel. Har inte varit något intressant alls förutom det jag köpte.
Citera
2014-06-25, 14:31
Medlem
Treants avatar
Vad tror ni om Arma III? Funderar på att köpa då det finns många mods men undrar om det är värt så mycket pengar..
Citera
2014-06-25, 16:20
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
Vad tror ni om Arma III? Funderar på att köpa då det finns många mods men undrar om det är värt så mycket pengar..

Det kan hända att det blir billigare längre in på sommarrean. Jag hade nog tagit risken och väntat lite. Spelet kanske kan hamna på 75% rea till slut.

Några köpvärda tips för under 5 euro:

Brothers - 2,99 euro
Fallout3 - 2,49 euro
Fallout New Vegas - 2,49 euro
Citera
2014-06-25, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Hur pass bra är det spelet? Älskar första filmen men är lite osäker på själva spelet. Har den på önskelistan så kanske att jag slår till om det blir en flashrea/dagens erbjudande.

Jag har aldrig kört spelet så jag vet inte, han skrev The Stomping Land så jag antog han gillar dinosaurier spel.

Vem gillar inte första Jurassic Park filmen förresten?
Citera
2014-06-25, 20:18
Medlem
Retardation1337s avatar
Haha hade fäst min blick på CS: GO för några dagar sen när det hade 33% rea, nu dök det upp på 50%. Bara att hoppas att det inte blir billigare senare under rean :P

Köpte även Arkham Origins, Company of Heroes 2 samt en bundle med alla tre bioshock spelen, någon som kan säga mig vad man behöver ett season pass till bioshock? (köpte inte det).
Citera
2014-06-25, 20:48
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retardation1337
Haha hade fäst min blick på CS: GO för några dagar sen när det hade 33% rea, nu dök det upp på 50%. Bara att hoppas att det inte blir billigare senare under rean :P

Köpte även Arkham Origins, Company of Heroes 2 samt en bundle med alla tre bioshock spelen, någon som kan säga mig vad man behöver ett season pass till bioshock? (köpte inte det).
Köpte CS:GO under deras vinter rea för drygt 30kr, inte ens värt det tycker jag
Citera
2014-06-25, 22:00
Medlem
Copterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
Köpte CS:GO under deras vinter rea för drygt 30kr, inte ens värt det tycker jag
Är spelet dåligt eller är det bara inte din typ av spel? Är halvintresserad av att plocka upp CS:GO för att använda i framtiden på en bättre dator men jag vet inte.. 7€ värt?
Citera
2014-06-25, 22:08
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Copters
Är spelet dåligt eller är det bara inte din typ av spel? Är halvintresserad av att plocka upp CS:GO för att använda i framtiden på en bättre dator men jag vet inte.. 7€ värt?
Allt värt, ett spel jag inte kan vara utan. Skulle kunna betala 500:- för det spelet
Citera
2014-06-25, 22:47
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Spelade CS mkt förr, innan BF & COD kom.. spelat BF sen BFBC2 kom ut och endast testat CS ett fåtal timmar sen dess & jag tycker iaf att CS är ett skitspel i jämförelse
Citera
2014-06-26, 04:17
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:

Jag köpte det för 10€ under en rea tidigare i vår och personligen tycker jag att det var oerhört värt pengarna! Känns som ett spel man borde ha i sitt library om inte du verkligen avskyr FPS-spel.

Köpte för övrigt How to Survive under den nuvarande flashsalen (6 timmar kvar) för 2,5€. Det var riktigt intressant koncept samt välspenderade 25kr.
Citera
2014-06-26, 11:17
Medlem
Caffreys avatar
Blir sjukt många fuskare nu när GO är så billigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in