2009-12-29, 18:21
Medlem
GodMorgonHerrn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Jag hann aldrig köpa Bioshock

Dagens deals:
  1. Silent Hill Homecoming
  2. Jade Empire: Special Edition
  3. Company of Heroes: Tales of Valor
  4. King Arthur - The Role-playing Wargame
  5. Stormrise
  6. Mr. Robot
Kommer inte köpa ett enda.

Det är ganska kul ändå att se vad för offers de kommer med varje dag Bara till att vänta på guldkornen....
Citera
2009-12-29, 18:23
Medlem
Moxeys avatar
Company of Heroes: Tales of Valor. Precis vad jag väntade på!
Citera
2009-12-29, 22:03
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodMorgonHerrn.
Det är ganska kul ändå att se vad för offers de kommer med varje dag Bara till att vänta på guldkornen....
Ja exakt. Kommer det en bra deal så slår jag till, oavsett om jag har tid att spela spelet eller inte

Ja ja, det är ju inte så att det förbrukar massa resurser i dagens miljömedvetna samhälle där konsumtion ses ned på. Vi Steam-användare är verkligen miljövänliga...

Citera
2009-12-29, 23:41
Bannlyst
Köpte nyss Red Orchestra för 4.99 euros. Svinbilligt för ett sådant roligt spel!
Citera
2009-12-30, 04:23
Moderator
MondoBizarros avatar
Herrejösses...hittade precis Eidos-packet:
Citat:
291,25€ Individual price
91,99€ Package price
-46,--€ Holiday Sale! 50% Off through Jan 3!
45,99€ Cost to you

Alltså 46 pund, ca 527.461 SEK!
Varför, varför, varför kan de inte vänta tills jag får min försenade lön?! Jag hinner aldrig få in pengar innan den 3:e...
Bara Batman och Deus Ex är så löjligt värt pengarna och då får man med lite utfyllnad på köpet...som Thief, Hitman, Tomb Raider m.m...
Senast redigerad av MondoBizarro 2009-12-30 kl. 04:56.
Citera
2009-12-30, 05:21
Bannlyst
Hur köper man? Via PayPal eller? :P
Citera
2009-12-30, 08:51
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av X-taz
Hur köper man? Via PayPal eller? :P
Du skapar konto och sedan har iaf jag lagt in mitt kontokort, vilket naturligtvis är livsfarligt eftersom man aldrig behöver slå in några siffror utan man klickar lite här och lite där och sedan försvinner det pengar från kontot.
Citera
2009-12-30, 09:58
Medlem
orkzs avatar
Fasen va trevligt det här, kul att steam säljer spel så billigt

Har precis köpt Braid, Jade Empire, Medieval II: Total War och Overlord för 100 spänn
Citera
2009-12-30, 12:01
Medlem
teowinds avatar
Har varit borta och missat det mesta av rean. Har de redan haft något erbjudande på L4D2?
Citera
2009-12-30, 12:17
Medlem
GodMorgonHerrn.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Har varit borta och missat det mesta av rean. Har de redan haft något erbjudande på L4D2?
Inte vad jag har sett iaf.
Citera
2009-12-30, 12:25
Medlem
Ett litet djurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teowind
Tror inte det heller, men de har ju någon deal om man köper fyra kopior på en gång. Kan inte se exakt vad det skulle kosta (~30 € kanske?) men jag är lite sugen på det spelet beroende på pris, kanske kan vara värt om vi går ihop fyra stycken?
Citera
2009-12-30, 12:37
Medlem
teowinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett litet djur
Tror inte det heller, men de har ju någon deal om man köper fyra kopior på en gång. Kan inte se exakt vad det skulle kosta (~30 € kanske?) men jag är lite sugen på det spelet beroende på pris, kanske kan vara värt om vi går ihop fyra stycken?
Ja det kanske vore något. Men vi lär vänta och kolla runt nyår, för jag minns att de sålde L4D för typ 5$ förra året kring jul.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in