2014-06-24, 21:57
Medlem
Treants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knoppy
Slog till på Nether. Det jag sett hittills verkar lovande. Dock är det ett Early Access, så det finns lite buggar och grejer. Värt att prova iaf. Tänk DayZ, typ.

"Even at the 3 dollars, you'll feel like you wasted cash. The game is a broken, hot mess and feels more like an alpha than a release (yes, it is released! No need for beta apparently.) Graphical issues, on top of graphical issues, excessively long load times for no reason, etc, etc, etc.
Save your money and go buy a hotdog from concession."

Kopierat från reddit.
Citera
2014-06-24, 23:21
Medlem
Dag 6!

https://www.youtube.com/watch?v=-45GlPPEuaE
Citera
2014-06-24, 23:28
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Tråden verkar är dött nu, alla har gjort slut på sina pengar nu?
Nejdå, jag fortsätter köpa på mig billiga spel från flash sales. Senast blev det nyversionen av Shadow Warrior.

Hur jag ska ha tid att spela allt har jag dock inte funderat på...
Citera
2014-06-24, 23:28
Medlem
Knoppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treant
"Even at the 3 dollars, you'll feel like you wasted cash. The game is a broken, hot mess and feels more like an alpha than a release (yes, it is released! No need for beta apparently.) Graphical issues, on top of graphical issues, excessively long load times for no reason, etc, etc, etc.
Save your money and go buy a hotdog from concession."

Kopierat från reddit.

Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Öh spelet släpptes väl 4e juni?

Fel av mig. Undrar varför jag fick för mig det :/ Måste blandat ihop det med något annat. Har klickat runt på så många olika spel hittills.
Citera
2014-06-24, 23:34
Medlem
Erkan22s avatar
Har inte hittat något som lockar nu, vet inte vad jag vill ha mer än The Stomping Land. Det är ju dock helt nytt så tveksamt om det kommer på rean.*

Hoppas Steam överraskar med något man vill ha!
Citera
2014-06-25, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erkan22
Har inte hittat något som lockar nu, vet inte vad jag vill ha mer än The Stomping Land. Det är ju dock helt nytt så tveksamt om det kommer på rean.*

Hoppas Steam överraskar med något man vill ha!

Om du gillar dinosaurier och sånt så du kanske kan kolla upp Primal Carnage och ORION: Dino Horde.

edit: och Jurassic Park: The Game
Citera
2014-06-25, 03:45
Medlem
selannes avatar
Rayman Legends för 7,49 euro på Steam, gäller ca 7 timmar till Om JP: The Game hade kostat runt 5 euro så hade jag köpt det direkt, men nu blir det nog till att vänta lite
Citera
2014-06-25, 04:47
Medlem
Call of Juarez® Gunslinger för 3,74euro, har den redan och varvat den och jag rekommenderar er att köpa den om ni gillar våldsamt western shooter.
Citera
2014-06-25, 08:01
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Call of Juarez® Gunslinger för 3,74euro, har den redan och varvat den och jag rekommenderar er att köpa den om ni gillar våldsamt western shooter.
Redan fixat, köpte det och Bastion imorse

Konstigt nog blev det inte utökad rea på resten av spelen inom Call of Juarez-franchisen. Är lite sugen på Call of Juarez - The Cartel.
Citera
2014-06-25, 10:16
Medlem
BootyLuvs avatar
Dubbelpost då redigeringstiden på föregående inlägg gått ut, men men... Upptäckte precis att Wolfenstein: The New Order nu ingår i sommarrean, med 33% rabatt. Är lite sneaky, ändringen nämns inte på förstasidan.

Med tanke på hur nytt det är tror jag inte vi kan förvänta oss en flash sale, men att det överhuvudtaget blev rea på det var en positiv överraskning. Lutar åt ett köp innan rean är över för min del
Senast redigerad av BootyLuv 2014-06-25 kl. 10:23.
Citera
2014-06-25, 11:28
Medlem
chessjamts avatar
Köpte nyss Kingdom Rush på flashrea, 2,49 euro. Verkar vara ett roligt tower defense spel.

Hur stor är chansen att Europa Universalis IV kommer på flash, eller på dagens erbjudande? Är det enda stora spelet som jag känner att jag vill ha nu faktiskt.
Citera
2014-06-25, 11:43
Medlem
BootyLuvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chessjamt
Hur stor är chansen att Europa Universalis IV kommer på flash, eller på dagens erbjudande? Är det enda stora spelet som jag känner att jag vill ha nu faktiskt.
Om du kan tänka dig att betala det fasta reapriset som gäller fram till den 30:e råder jag dig att vänta och se om det dyker upp som en del i någon daily/flash/community vote sale innan dess. Finns ju ganska goda möjligheter att det dyker upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in