Citat:
Ursprungligen postat av
anonymnos
du ska "publicera" vad du vill, så klart. för åsikter kan i princip omöjligt kan vara av trams-karaktär så vida inte man säger något bara för sakens skull.. i detta fall var det jag skrev min legitima åsikt och bara för att en admin som inte gillar mig passar på att göra en subjektiv "bedömning" att den är fel, betyder inte att det är mindre min åsikt för det... det jag blev anmäld för var ett SVAR på vad någon annan sagt till mig.. men det är själva faktum att denna anmälan passade T80U som en handske, o att han tog vara på det tillfället, som är själva problemet vilket ni inte verkar förstå..
Okej låt se nu...
Problemet är alltså att du anser att så länge du diskuterat och varit oense med en moderator i en tråd, så får den moderatorn inte göra sitt jobb senare, därför att du kan bli butt hurt? Och kontentan av detta är alltså att så länge du t.ex. kan vara oense med alla moderatorer i ett forum, så får ingen av dem varna dig i helt andra trådar sedan, därför att då blir du ledsen i ögat? Du ska alltså skaffa frikort för att få tramsa bäst du vill?
Att något är din åsikt, eller svar på ett annat inlägg, gör heller inte att regelverket sätts ur spel.
Seriöst... Du påstod dig vara officer tidigare, och du förstår inte såhär enkla sammanhang? :S