2014-06-25, 11:15
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Därför att det är helt orimligt, dels för att de ständigt blir raggade på och för att de har väl en sexdrift om än en liten så har de faktiskt det.

1) Hur vet du att de ständigt blir raggade på? Tror du att någon raggar på sådana här tjejer, http://bbwbattles.com/upload/Pictures/storage/Chubby-Girls-Amateur-Photos-BBW-amateur-bbw-teen-young-fat-belly--44502f658c.jpg de flesta kvinnor jag har umgåtts med har sällan blivit raggade på.

2) Även om de skulle bli raggade på det betyder inte att de tackar ja.

3) Bara för att kvinnor har en sexdrift betyder det inte att de har sex.

4) 80-90% av kvinnorna är inte intresserade av sex. Det betyder inte att de inte har sex eller kan tänka sig att ha sex men det kommer långt ner på deras lista över saker att göra. Det är som att din tjej skulle vara intresserad av heminredning, kanske du kunde tänka dig att gå till en heminrednings-affär 1 gång i veckan för att din tjej vill, men du skulle inte gå dit varje dag eller tycka att heminredning är det viktigaste i livet. Här är belägg för det, http://www.toptenz.net/top-10-things-better-than-sex.php

Här är ett bra exempel på hur kvinnor tänker, http://money.msn.co.nz/managingmoney/spendinganddebt/788247/why-women-would-rather-shop-than-have-sex

Citat:
No matter what type of shopper you are, Melbourne-based psychologist Meredith Fuller agrees that a lot of women would rather shop than have sex. "It's cleaner, it offers an instant reward gratification, whereas sex is often a massive disappointment and [shopping is] all about 'me', while sex involves sharing," she says.

It's also unhealthy. "Many women have difficulty having relationships," she says. "There's a risk of loss, of betrayal, disappointment and intimacy. It's easier to have an egocentric shopping trip where you don't have to stretch or confront yourself and you have only yourself to please."

Du kan se att en del kvinnor hellre shoppar än har sex.

Citat:
Drägg påknullar för det mesta de allra snyggaste tjejerna, det vet jag, de snyggaste tjejerna är helt ouppnåeliga för vanliga killar men drägg påknullar mindre snygga tjejer emellanåt också.

Du tror alltså att drägg går från det här, http://www.teensanalfactor.com/links/wp-content/uploads/2012/03/bobbi-starr-amy-brooke-michael-vegas28.jpg till det här, http://1.bp.blogspot.com/_EbSX0_AD2ZI/TQN0x_Xws_I/AAAAAAAAFtM/9pDDq-hspVg/s1600/c014.jpg ?

Citat:
Tjejer väntar hellre på chansen att låta sig bli påknullad av ett drägg än ger en vanlig kille nöjet att påknulla de. Så ser det sexuella relationssystemet ut.

Nej sex är en hobby som typ heminredning, shopping, golf, segling, matlagning, quilting, stickning, och så vidare. De flesta tjejer har andra intressen.
Citera
2014-06-25, 11:33
Bannlyst
Haha men vafan ts hade kvinnan bestämt sig till 100% för att hon aldrig kommer ligga med snubben hade hon inte gått på dejt med han till att börja med så det logiska är trots allt att kvinnor isåfall ligger med dom som dom dejtar.
Citera
2014-06-25, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burros
Haha men vafan ts hade kvinnan bestämt sig till 100% för att hon aldrig kommer ligga med snubben hade hon inte gått på dejt med han till att börja med så det logiska är trots allt att kvinnor isåfall ligger med dom som dom dejtar.

Möjligt att en vanlig kille kan få komma till någon gång under dejtingfasaden men det hör inte till vanligheterna. Vanligtvis dejter tjejer vanliga killar och låter sig bli påknullade i smyg bakom fasaden. Alla tjejer har någon de regelbundet går till för att bli påknullade samtidigt som de dejtar andra vanliga killar med den pretentiösa fasaden påklistrad utåt. Så funkar det sexuella relationssystemet.
Citera
2014-06-25, 13:04
Bannlyst
Citat:
Möjligt att en vanlig kille kan få komma till någon gång under dejtingfasaden men det hör inte till vanligheterna. Vanligtvis dejter tjejer vanliga killar och låter sig bli påknullade i smyg bakom fasaden. Alla tjejer har någon de regelbundet går till för att bli påknullade samtidigt som de dejtar andra vanliga killar med den pretentiösa fasaden påklistrad utåt. Så funkar det sexuella relationssystemet.

Hmm nej kort och gott. Nu vet jag givetvis inte vad som står på hela tiden men ett flertal tjejer och deras sexliv har jag trots allt tämligen bra koll på och vanligtvis brukar tjejerna gå på dejter med killar dom gärna kan tänka sig att ligga med också om dejten går fint i övrigt. Jag lovar. Dom tjejer som är bad boy hunters är det vanligtvis hela tiden och den typen av tjej skulle inte gå på dejt med herr trist till att börja med. Det är rätt högt i tak när vi snackar knull i mitt kompisgäng och tjejerna skäms inte för sig så det är ingen som mörkar något utan du har bara fått för dig något som inte har någon anknytning till verkligheten.
Citera
2014-06-25, 13:26
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Hmm nej kort och gott. Nu vet jag givetvis inte vad som står på hela tiden men ett flertal tjejer och deras sexliv har jag trots allt tämligen bra koll på och vanligtvis brukar tjejerna gå på dejter med killar dom gärna kan tänka sig att ligga med också om dejten går fint i övrigt. Jag lovar. Dom tjejer som är bad boy hunters är det vanligtvis hela tiden och den typen av tjej skulle inte gå på dejt med herr trist till att börja med. Det är rätt högt i tak när vi snackar knull i mitt kompisgäng och tjejerna skäms inte för sig så det är ingen som mörkar något utan du har bara fått för dig något som inte har någon anknytning till verkligheten.

Ja, givetvis är det dejterna man ligger med.

Jag förstår inte hur TS tror att kontakter annars knyts. Med hjälp av Hitta-en-dålig-kille-i-närheten-appen? Inget snack, bara knull. Med en svinig snubbe. Bang, bang.
Citera
2014-06-25, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Ja, givetvis är det dejterna man ligger med.

Jag förstår inte hur TS tror att kontakter annars knyts. Med hjälp av Hitta-en-dålig-kille-i-närheten-appen? Inget snack, bara knull. Med en svinig snubbe. Bang, bang.

Ja allt annat verkar hemskt jävla omständigt.

Man får väl anta att dom här dräggiga påknullarna sysslar med lite lätt våldtäkt eller nåt så det kan väl smälla när som helst, oftast på väg hem från dejten gissar jag, sen vill hon ha mer och mer MEN bara kuk, käka middag vill hon göra med någon annan tex.
Citera
2014-06-25, 13:47
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ja allt annat verkar hemskt jävla omständigt.

Man får väl anta att dom här dräggiga påknullarna sysslar med lite lätt våldtäkt eller nåt så det kan väl smälla när som helst, oftast på väg hem från dejten gissar jag, sen vill hon ha mer och mer MEN bara kuk, käka middag vill hon göra med någon annan tex.

Vilka är de här dräggiga påsättarna egentligen? På TS låter det som att de enda de gör är att knulla brudarna. De har liksom inget annat socialt umgänge med kvinnorna. De bara sätter på dem. Det är det enda kvinnorna vill och det är det enda de själva vill och klarar av. Prata, äta, dricka vin, gå på bio och hänga i största allmänhet är till för vanliga och snälla killar som blir tömda på pengar och tid men aldrig får komma till.

Man får förmoda att de här sviniga storknullarna har öppen knullmottagning i hemmet. Drop-in. Det är bara att komma förbi när man vill få sig en omgång!
Citera
2014-06-25, 14:12
Bannlyst
Citat:
Vilka är de här dräggiga påsättarna egentligen? På TS låter det som att de enda de gör är att knulla brudarna. De har liksom inget annat socialt umgänge med kvinnorna. De bara sätter på dem. Det är det enda kvinnorna vill och det är det enda de själva vill och klarar av. Prata, äta, dricka vin, gå på bio och hänga i största allmänhet är till för vanliga och snälla killar som blir tömda på pengar och tid men aldrig får komma till.

Man får förmoda att de här sviniga storknullarna har öppen knullmottagning i hemmet. Drop-in. Det är bara att komma förbi när man vill få sig en omgång!

Det TS menar är egentligen "tjejerna knullar enbart med de mest fysiskt attraktiva killarna på dejtingsidor". Frågan är varför de INTE skulle göra det om de har chansen till det? Det är för fan klart att jag som kille inte skulle tveka en sekund på att ligga med en riktig het brud om chansen låg på bordet. T.om de riktigt heta killarna kan inte alltid få som de vill, då det faktiskt finns många tjejer som har egna hårda principer och detta kan inte hans utseende göra så mycket åt.

"Snälla killar" är egentligen = fysiskt oattraktiva män.
Senast redigerad av Lonex619 2014-06-25 kl. 14:15.
Citera
2014-06-25, 14:29
Bannlyst
Citat:

I stora drag är det så men fortsätt du göra dig lustig över faktumet. Det är inte lika kul för att alla vanliga killar som lever i den bistra verkligen där de i princip är sexlösa och med det praktiskt värdelösa som människor.
Citera
2014-06-25, 14:52
Bannlyst
Citat:

Ett mystiskt väsen helt klart påsättarna! Ja det där med knullet verkar hemskt separerat för tjejerna, har nog alltid tänkt mig att det där med påknullning och prata i största allmänhet annars går hand i hand.

Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Det TS menar är egentligen "tjejerna knullar enbart med de mest fysiskt attraktiva killarna på dejtingsidor". Frågan är varför de INTE skulle göra det om de har chansen till det? Det är för fan klart att jag som kille inte skulle tveka en sekund på att ligga med en riktig het brud om chansen låg på bordet. T.om de riktigt heta killarna kan inte alltid få som de vill, då det faktiskt finns många tjejer som har egna hårda principer och detta kan inte hans utseende göra så mycket åt.

Citat:
I stora drag är det så men fortsätt du göra dig lustig över faktumet. Det är inte lika kul för att alla vanliga killar som lever i den bistra verkligen där de i princip är sexlösa och med det praktiskt värdelösa som människor.

Är det så ts, pratar du bara om nätdejting? Är det vad du bygger din uppfattning på?
Typ 95% av mina polare är vanliga killar och dom knullar med sina vanliga tjejer och konstigare än så är det faktiskt inte.
Citera
2014-06-25, 15:10
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619

Jag har aldrig förstått mig på det här med "snälla killar". De allra flesta män jag har träffat i mitt liv har varit schyssta. Decent people helt enkelt. Att utmåla män som ligger med kvinnor, engångsligg och mer bestående sexuella relationer, som sviniga påsättare är riktigt smutsigt. Verkligheten ser inte ut på det viset. Det är endast ett fåtal män vars vägar har korsat mina som har varit sviniga. Mycket få. Män i allmänhet är inte så vidriga som TS vill göra gällande.

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag har ingen personlig erfarenhet av just nätdejting men jag har dejtat en del genom åren. Och nog är det så att man dejtar någon man är intresserad av. Någon man vill lära känna. Någon man kan tänka sig att ligga med. När man inte känner varandra särskilt väl så är utseendet och det allmänna intrycket det man får lov att gå på.

Det är precis samma sak för män som för kvinnor. Även om casual sex är lättare som kvinna. Den snabba köttmarknaden är kvinnornas marknad. Men vem fasiken går på dejt med en "snäll" människa man är helt ointresserad av? Vem? Jag antar att män och kvinnor resonerar på ungefär samma sätt vad gäller just det.

Att träffa någon från nätet är speciellt. Man kan inte veta om kemin och attraktionen finns där IRL. Återigen, utseende och allmänt intryck. Jag har själv träffat män från nätet, dock inte nätdejting. Samtliga som jag har gått på en uttalad dejt med har jag kunnat tänka mig att ligga med (har vetat om hur de ser ut, samt haft kontakt med dem i skrift) men det är inte alltid det har lett till ligg ändå.

På TS låter det dock som att han får till dejter så tjejerna har ett initialt intresse som de sedan tappar. Vad det beror på är svårt att svara på.

Citat:

Vilka är de män som knullar? Ovanliga? Du måste själv höra hur verklighetsfrånvänt du resonerar. I övrigt kan du se svaret till Lonex ovan.

Citat:
Ett mystiskt väsen helt klart påsättarna! Ja det där med knullet verkar hemskt separerat för tjejerna, har nog alltid tänkt mig att det där med påknullning och prata i största allmänhet annars går hand i hand.

De flesta av oss tänker att det är på det viset men TS verkar veta något som inte vi andra vet. Det finns en massa män som inte gör annat än knullar. Det är de enda de vill och duger till. Om det får TS att må bättre så kan TS få tro att det är så. Men vänta, det får inte TS att må bättre! Det är dags att vakna upp och lukta på kaffet.
Citera
2014-06-25, 16:09
Bannlyst
Citat:

Är det så ts, pratar du bara om nätdejting? Är det vad du bygger din uppfattning på?
Typ 95% av mina polare är vanliga killar och dom knullar med sina vanliga tjejer och konstigare än så är det faktiskt inte.

En liten minoritet av killarna påknullar en majoritet av tjejerna. Det vet du lika väl som jag. På dejtingsidorna blir det helt uppenbart därför att där finns tjejerna helt öppet signalerandes att de är tillgängliga för att bli påknullade och påknullade blir de men inte av vanliga killar för de får nobben. Så funkar det överallt annars också bara med den skillnaden att det inte blir lika tydligt som på dejtingsidorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in