Citat:
Ursprungligen postat av
Jonipoon
Du har alltså följt vissa tjejer mellan 6-12 månader utan att prata med dem? Det säger nog ganska mycket mer om dig själv än tjejerna.
Varför vill du veta vilka de knullar med? Beror det på att du är ytterligare en kille som skyller alla dissningar på att kvinnor är svin som bara knullar med douchebagsen men aldrig väljer de snälla seriösa killarna?
Det finns många sorters tjejer precis som det finns många sorters killar, och vissa som skriver att de är ute efter ett seriöst förhållande är kanske inte alls särskilt seriösa när det kommer till kritan. Vissa kanske bara skriver så för att de inte vill ses som billiga slampor, eller minimera antalet mail som tusentals killar skriver till dem. Du kan ju tänka dig själv om en tjej skulle skriva "Jag vill knulla", så skulle antalet mail öka med 3000 %.
Dejtingsidor är för övrigt inget att ha. Ut i verkligheten istället, där blir allt mer lättsamt och inte så inrutat!
Har varit på dejt med tjejer jag försökt ha sex med men blivit nekad och sett hur samma tjejer är kvar på dejtingsidorna över 6 mån senare. Därför vill jag veta hur deras sexliv ser ut och hur det går till rent praktiskt när de blir påknullade.
Möjligt att en del tjejer bara falskt säger sig vara seriösa utåt men låter sig bli påknullade av killar genom dejtingsidorna men det tror jag är ovanligt. Det vanliga är att de nekar precis alla sexuella inviter. Och skulle de träffa en kille och han börjar anspela på sex blir han genast klassad som oseriös och dissad.
Så därför vill jag veta hur det går till när de faktiskt blir påknullade för de går knappast utan sex i över 6 månader. Vill veta hur det faktiskt ser ut bakom fasaden när de blir påknullade.