2014-06-15, 17:11
Bannlyst
Har följt några tjejer som jag vet varit registrerade på dejtingsidor allt från 6 mån upp till 1 år. Det jag undrar är hur deras sexliv ser ut när de är registrerade som singlar på dessa dejtingsidor.

Pratar nu om tjejer mellan 25-30 år som söker ett seriöst förhållande. Uppenbarligen ligger de inte med killarna de väl träffar efter ett noggrant utval av de tusenstals mail de får på dessa dejtingsidor. För de dissade killarna får bara ett 'Tycker du var trevlig men kände tyvärr inte att det klickade' SMS efter dejterna om någon kille nu tar sig så långt och får till en stel fikadejt.

Har de någon KK sen tidigare de knullar med?

Går de ut på krogen och träffar drägg de blir hemsläpade till och knullade likt trasdockor i deras lägenheter?

Träffar de killar ute på stan de låter sig bli uppraggade och påknullade utav?

Jag vill ha rent praktiska exempel och detaljer på hur det går till när en seriös tjej registrerad på en dejtingsida blir påknullad.
Citera
2014-06-15, 17:21
Medlem
1.1s avatar
Tjejer är hycklare. De säger en sak och gör en annan.
Citera
2014-06-15, 17:26
Medlem
Jonipoons avatar
Du har alltså följt vissa tjejer mellan 6-12 månader utan att prata med dem? Det säger nog ganska mycket mer om dig själv än tjejerna.

Varför vill du veta vilka de knullar med? Beror det på att du är ytterligare en kille som skyller alla dissningar på att kvinnor är svin som bara knullar med douchebagsen men aldrig väljer de snälla seriösa killarna?

Det finns många sorters tjejer precis som det finns många sorters killar, och vissa som skriver att de är ute efter ett seriöst förhållande är kanske inte alls särskilt seriösa när det kommer till kritan. Vissa kanske bara skriver så för att de inte vill ses som billiga slampor, eller minimera antalet mail som tusentals killar skriver till dem. Du kan ju tänka dig själv om en tjej skulle skriva "Jag vill knulla", så skulle antalet mail öka med 3000 %.

Dejtingsidor är för övrigt inget att ha. Ut i verkligheten istället, där blir allt mer lättsamt och inte så inrutat!
Citera
2014-06-15, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Du har alltså följt vissa tjejer mellan 6-12 månader utan att prata med dem? Det säger nog ganska mycket mer om dig själv än tjejerna.

Varför vill du veta vilka de knullar med? Beror det på att du är ytterligare en kille som skyller alla dissningar på att kvinnor är svin som bara knullar med douchebagsen men aldrig väljer de snälla seriösa killarna?

Det finns många sorters tjejer precis som det finns många sorters killar, och vissa som skriver att de är ute efter ett seriöst förhållande är kanske inte alls särskilt seriösa när det kommer till kritan. Vissa kanske bara skriver så för att de inte vill ses som billiga slampor, eller minimera antalet mail som tusentals killar skriver till dem. Du kan ju tänka dig själv om en tjej skulle skriva "Jag vill knulla", så skulle antalet mail öka med 3000 %.

Dejtingsidor är för övrigt inget att ha. Ut i verkligheten istället, där blir allt mer lättsamt och inte så inrutat!

Har varit på dejt med tjejer jag försökt ha sex med men blivit nekad och sett hur samma tjejer är kvar på dejtingsidorna över 6 mån senare. Därför vill jag veta hur deras sexliv ser ut och hur det går till rent praktiskt när de blir påknullade.

Möjligt att en del tjejer bara falskt säger sig vara seriösa utåt men låter sig bli påknullade av killar genom dejtingsidorna men det tror jag är ovanligt. Det vanliga är att de nekar precis alla sexuella inviter. Och skulle de träffa en kille och han börjar anspela på sex blir han genast klassad som oseriös och dissad.

Så därför vill jag veta hur det går till när de faktiskt blir påknullade för de går knappast utan sex i över 6 månader. Vill veta hur det faktiskt ser ut bakom fasaden när de blir påknullade.
Senast redigerad av gross99 2014-06-15 kl. 17:39.
Citera
2014-06-15, 17:34
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon

Bullshit.

Jag var aktiv på nätdejting, sen tog jag en paus och till min fasa var det samma tjejer online ett år senare.
Citera
2014-06-15, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svampdamp
Bullshit.

Jag var aktiv på nätdejting, sen tog jag en paus och till min fasa var det samma tjejer online ett år senare.

För en tjej är det inte bs då det är hon som bestämmer på en nätdejtingsajt och inte killen. Tänk dig själv i en tjejs position du får in minst 100 mail varje dag där killar från ful till het till ung till gammal skriver hur söt du är, hur snygg du är etc etc samt att vissa kan gå så långt att dom betalar dig för att ens prata med dom (hehe slampigt men du fattar).

Jämför du detta med en kille så är det i princip 0 mail per dag, det är du som kille som måste skicka första mailet för att ens få svar och då konkurrera du med 99 andra, hur kul är det?
Citera
2014-06-15, 17:40
Medlem
KenLoachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
För en tjej är det inte bs då det är hon som bestämmer på en nätdejtingsajt och inte killen. Tänk dig själv i en tjejs position du får in minst 100 mail varje dag där killar från ful till het till ung till gammal skriver hur söt du är, hur snygg du är etc etc samt att vissa kan gå så långt att dom betalar dig för att ens prata med dom (hehe slampigt men du fattar).

Jämför du detta med en kille så är det i princip 0 mail per dag, det är du som kille som måste skicka första mailet för att ens få svar och då konkurrera du med 99 andra, hur kul är det?

Ungefär samma odds som när man söker jobb
Citera
2014-06-15, 17:42
Medlem
Babianens avatar
De ligger inte med någon. De är lika incel som du.
Citera
2014-06-15, 17:42
Medlem
Är det alldeles omöjligt att tänka sig att de lagt sexlivet (med andra inblandade) på is tills det känns helt rätt?
Citera
2014-06-15, 17:43
Medlem
svampdamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec

Många är blåsta idioter på dejtingsidor så det är inte så värst svårt att skjuta bort dem. Mina 6 senaste år i förhållande är produkten av mitt nätdejtande.

Citat:
Ursprungligen postat av Varmare
Är det alldeles omöjligt att tänka sig att de lagt sexlivet (med andra inblandade) på is tills det känns helt rätt?

Jo eller hur
Citera
2014-06-15, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KenLoach
Ungefär samma odds som när man söker jobb

Hehe nu när du säger det, så är det precis så det är och så kräver feminister att jämställdheten i sverige skall bli mer jämställd när vi män faller allt mer tillbaks och blir mer utsatta än vad tjejer blir
Citera
2014-06-15, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Varmare

Att en snygg tjej 25-30 år inte blir påknullad någon gång på över 6 månader är helt omöjligt att tänka sig, ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in