2014-06-24, 19:08
Medlem
kan berätta att de ligger antingen med män som är väldigt attraktiva utseendemässigt och/eller män som är bättre än de flesta andra på att skriva, de flesta är nog mer eller mindre öppna för att knulla runt. några mer än andra och vissa inte alls. lycka till TS, hoppas detta får dig att må lite bättre.
Citera
2014-06-24, 19:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Hur förklarar du då att tjejer kan vara totalt likgiltiga inför allt vad sex heter med killar de dejtar om de inte i hemlighet blir påknullade som jag påstår?

För att de inte är intresserade av sex.

Citat:
Jag menar, om de träffar en trevlig kille och den killen gör lite sexuella närmanden så varför inte ha sex med honom då? Varför ge en sån kille kalla handen direkt och klassa honom som oseriös?

För att de vill ha något i utbyte mot sex till exempel att killen betalar för deras shopping eller kan försörja dem i framtiden.

Citat:
Tjejer har ju uppenbarligen sex men det är inte vanligtvis med killar de dejtar så det måste finnas en knulleri värld bakom fasaden där de låter sig bli påknullade. Det går inte ihop annars.

Hur vet du att de har sex?

Verkar det rimligt att alla kvinnor i Sverige är med i en hemlig knulleri värld där de har sex med "bad men" och håller vanliga killar utanför? Lite så här, https://www.youtube.com/watch?v=JTwRRwUb4IE verkligheten är inte så spännande och de flesta kvinnor är inte så spännande. I verkligheten sitter kvinnor hemma och tittar på MTV, äter glass, deppar över att de inte har någon pojkvän.
Citera
2014-06-24, 19:54
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Hehe då vet jag att du ljuger. Jag har varit med 16 - 17 tjejer och 7 av dessa har tagit analt. Jag är glad att du har fel.

Nej du hittar på.

Citat:
Vad du säger är skitsamma och ändrar inte mina erfarenheter.

Dina erfarenheter är med din kudde, jag tycker du borde säga det så ingen tror att du har haft sex med riktiga kvinnor.

Citat:
Tjejer bryr sig inte om sex, det betyder inget för dem. Därmed är det som att dricka ett glas vatten. Du gör bara bort dig med dina gissningar och falska "kunskap". Du är flashbacks mest dekadenta troll.

Nej antingen så gillar man sex eller så gillar man inte sex det finns inget annat. Om en kvinna gillar sex kommer det synas hon kommer se ut ungefär så här, http://blog.bobbistarr.com/galleries/bobbistarr-017/NAZ_0018.jpg

Här är ett bra exempel, https://www.youtube.com/watch?v=TNLn-Yesgkw

Citat:
Du tror att du är smart, i själva verket är du en puckad slyna som tror att dina preferenser gäller för alla tjejer.

Du gråtrunkar dig till sömns varje natt för att du inte kan få en kvinna som mig.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-24 kl. 20:08.
Citera
2014-06-24, 20:14
Medlem
Klappasäftens avatar
De tjejerna dissar lika många som de knullar runt. Efter att ha träffat en hel del på sådana sidor så har man lärt sig att de är skadat gods, inte alla men många. De tror också alldeles för högt om sig själva när det snarare är tvärtom. Bekräftelsekåta är det minsta man kan säga om dem.
Senast redigerad av Klappasäften 2014-06-24 kl. 20:18.
Citera
2014-06-24, 20:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Nej du hittar på.

Dina erfarenheter är med din kudde, jag tycker du borde säga det så ingen tror att du har haft sex med riktiga kvinnor.

Nej antingen så gillar man sex eller så gillar man inte sex det finns inget annat. Om en kvinna gillar sex kommer det synas hon kommer se ut ungefär så här, http://blog.bobbistarr.com/galleries/bobbistarr-017/NAZ_0018.jpg

Du gråtrunkar dig till sömns varje natt för att du inte kan få en kvinna som mig.

Du blir verbalt rövknullad av varje skribent, du är sjukt patetiskt. Alla dina inlägg är värdelösa repriser.

Allt du säger är bara bortförklaringar och lögner. Jag vet bättre än dig och därför blir dina handikappade försök till att dumförklara mig löjliga. Hur många gånger blev du tappad i backen?

"Jag är kvinna och gillar våldtäkt, därför gillar alla kvinnor våldtäkt".

Du vet fortfarande inget om alla de erfarenhet jag haft därför är ditt sjukt patetiskt med den handikappade retorik du använder. Du vill ge sken av att du är tvärsäker men i själva är du efterbliven.

Bara att du hänvisar till källor du själv skapat visar hur störd du är.

Du är ett troll, du postar inlägg under hela dagen. Allt tyder på att du saknar ett liv.
Citera
2014-06-24, 20:48
Bannlyst
Citat:
Nej du hittar på.

Uppenbarligen är de inte intresserade av att ha sex med vanliga killar. Men med drägg är de sannerligen intresserade av att låta sig bli påknullade utav. Det är jag absolut övertygad om.
Citera
2014-06-24, 20:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Uppenbarligen är de inte intresserade av att ha sex med vanliga killar. Men med drägg är de sannerligen intresserade av att låta sig bli påknullade utav. Det är jag absolut övertygad om.

1) Hur vet du att de är intresserade av att låta sig bli påknullade av drägg? Har du några belägg för det annat än dina egna fantasier?

2) Hur vet du att drägg är intresserade av att knulla dem?
Citera
2014-06-24, 21:42
Bannlyst
Citat:
1) Hur vet du att de är intresserade av att låta sig bli påknullade av drägg? Har du några belägg för det annat än dina egna fantasier?

2) Hur vet du att drägg är intresserade av att knulla dem?

För att det är en omöjlighet att de går flera månader utan sex och eftersom de inte låter sig bli påknullade av vanliga killar från dejtingsidorna blir de påknullade av andra sorters killar som inte deltar i den charaden d.v.s drägg. Det är den enda logiska slutsatsen.
Citera
2014-06-24, 21:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
För att det är en omöjlighet att de går flera månader utan sex och eftersom de inte låter sig bli påknullade av vanliga killar från dejtingsidorna blir de påknullade av andra sorters killar som inte deltar i den charaden d.v.s drägg. Det är den enda logiska slutsatsen.

1) Varför kan de inte gå flera år utan sex?

2) Varför skulle drägg vilja ha sex med dem?
Citera
2014-06-24, 23:32
Medlem
Det är ett ganska schizofrent beteende kvinnor visar upp.

Dels har vi horsidan kan man kalla den för, dels har vi den pretentiösa tillknäppta sidan.
Citera
2014-06-24, 23:38
Medlem
De knullar bl.a. med mig - oftast på 3:e dejten (ibland på första men ALDRIG på andra av någon konstig anledning).

Eftersom jag är nyfiken frågar jag oftast när de hade sex senast och svaren faller oftast inom intervallet: 2v-1mån med några få avvikelser. Det vanligaste verkar vara "1 mån". Den uppfattning som jag har fått är att en del av dessa också är dejter medan övriga är fest/krogragg. Fördelningen är dock med fördel för fest/krogragg (kanske 30-40/60-70. Så visst är det som TS misstänker... lite grann i alla fall. Betyder dock inte att de inte särar på benen för de som de dejtar även om det ibland sitter lite längre inne.

Edit:
Så länge kvinnan är normalbegåvad vet hon om att killen mister intresset om hon förhalar det hela för länge. Vidare så är även kvinnor som är normalkåta även sugna på sex efter några dejter. Kontentan är därför att om en tjej är intresserad så kommer hon att släppa till.
Senast redigerad av 1two3four5 2014-06-24 kl. 23:40.
Citera
2014-06-25, 10:38
Bannlyst
Citat:
1) Varför kan de inte gå flera år utan sex?

2) Varför skulle drägg vilja ha sex med dem?

Därför att det är helt orimligt, dels för att de ständigt blir raggade på och för att de har väl en sexdrift om än en liten så har de faktiskt det.

Drägg påknullar för det mesta de allra snyggaste tjejerna, det vet jag, de snyggaste tjejerna är helt ouppnåeliga för vanliga killar men drägg påknullar mindre snygga tjejer emellanåt också.

Tjejer väntar hellre på chansen att låta sig bli påknullad av ett drägg än ger en vanlig kille nöjet att påknulla de. Så ser det sexuella relationssystemet ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in