Citat:
Ursprungligen postat av
The Beach boy
Jag baserar det på de jag träffat, de jag läst om på internet och de på tv osv. Du väljer att stödja dina åsikter på forskning som bygger på att man forskar på en subgrupp av homosexuella och generaliserar det på alla homosexuella.
Wow..och du har kommit till dessa slutsatser pga av det? Sett på tv ? LOL
Du måste komma från en väldigt trångsynt miljö där du dessutom inte när du är -var? ung ens reflekterat över hur fel det är? Och naturligtvis inte heller revolterat och valt att vara lite öppnare för ny input?
De homos jag känner är naturligtvis inte representativa för alla, men jag har alltid varit nyfiken på andra människor, särskilt de som är annorlunda än mig själv. Det har aldrig skrämt mig ett dugg.
Mina bästa vänner, om dock långt ifrån i mil är ett homopar som måste ha varit gifta/sambos i mer än 25 år vid det här laget.
Just de två är lojala trevliga underbara personer och vänner för att de är de de är-inte pga sexuell läggning.
Du har missat en hel dimension i livet.
Nyss klagade du ju på att inläggen inte var baserade på forskning, nu klagar du på det med?
Även detta lär du beklaga dig över som för subjektivt. Men fel har du , no matter what.