2014-06-23, 04:32
Medlem
MrWins avatar
Sedan jag ändrade min profil från att söka seriöst förhållande till vänskap så får jag knulla mera.
Citera
2014-06-23, 15:39
Medlem
Aftershocks avatar
Vadfan det här är samma jävla skräptråd som TS postat förut bara att han finslipat den lite och vill fortfarande lyfta fram samma poäng. Att han inte får ligga och att alla tjejer är luder.

(FB) Nog måste tjejer själva se det ironiska i att ge sin fitta lätt till dåliga killar?
Citera
2014-06-23, 23:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Aftershock
Vadfan det här är samma jävla skräptråd som TS postat förut bara att han finslipat den lite och vill fortfarande lyfta fram samma poäng. Att han inte får ligga och att alla tjejer är luder.

(FB) Nog måste tjejer själva se det ironiska i att ge sin fitta lätt till dåliga killar?

Jag tror t.om att många av de blir påknullade i röven av dräggen de blir påknullade av i hemlighet sen går de på dejter med ett ömt anus och vrider och har sig på stolen för att det svider samtidigt som de spelar pretentiösa och alldeles så svårfångade och ointresserade av allt vad sex heter med den vanliga killen de falskt ler mot. Så ser systemet ut.
Citera
2014-06-24, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Du har så rätt, så rätt. Känner själv till kvinnor på 30+ som knullade runt som kaniner i exotiska länder när de var yngre, men nu har de bildat familj med mesiga och hyfsat välbetalda män. Jag kunde aldrig i mina vildaste fantasier tänka mig att dessa feminina, snälla och seriösa kvinnor hade åkt på knullresor och haft sig när de var yngre.

Så även de mest moderliga och oskyldiga kvinnorna kan ha lekt av sig i sina yngre dar. Den falska seriösa fasaden kommer bara fram när de är desperata efter barn och dejtar sexuellt frustrerade "mesar".

Många av de blir rövknullade också. De gör allt möjligt vidrigt dolt bakom fasaden. Suger, rövknullade, gruppknullade, toaknullade, krogknullade. Men utåt är de alldeles för fina för att ens befatta sig med den vanliga killen än mindre tillåta sig att bli påknullad av den vanliga killen.

Det finns en värld för den vanliga killen. Där ska det dejtas och "lära känna varandra först" för där är tjejen "seriös". Men i den andra världen bakom fasaden blir tjejen hela tiden påknullad som en trasdocka. Så ser systemet ut.
Citera
2014-06-24, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Många av de blir rövknullade också. De gör allt möjligt vidrigt dolt bakom fasaden. Suger, rövknullade, gruppknullade, toaknullade, krogknullade. Men utåt är de alldeles för fina för att ens befatta sig med den vanliga killen än mindre tillåta sig att bli påknullad av den vanliga killen.

Det finns en värld för den vanliga killen. Där ska det dejtas och "lära känna varandra först" för där är tjejen "seriös". Men i den andra världen bakom fasaden blir tjejen hela tiden påknullad som en trasdocka. Så ser systemet ut.

Det här är så sant att det är sjukt. Jag hade en tjejbekant som verkade mycket ordnad och skötsam, tills jag en dag upptäckte att hon hade en stor kletig vit fläck på sidan av kragen på sin blus. Jag skötte det extremt snyggt och sade "Oj, du har en tandkrämsfläck på kragen" varpå hon diskret smet iväg och ordnade problemet...

Det finns andra exempel, bl.a. en kvinna som kommit ut högröd i ansiktet från damtoaletten bara för att stå och spana en stund innan en man ska slussas ut därifrån så omärkbart som möjligt, de log dock mot varandra i dörren och hann med en snabb kyss innan han småsprang iväg.
Citera
2014-06-24, 10:29
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Ja en del kvinnor gör det. Vad är problemet?

Däremot stämmer det inte att alla kvinnor gör analt, du kan se här att bara 10-20% av kvinnor gör analt regelbundet, (FB) Ni som klagar på att ni inte får tjejer vet ni vad ni ger er in på?
Citera
2014-06-24, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Ja en del kvinnor gör det. Vad är problemet?

Däremot stämmer det inte att alla kvinnor gör analt, du kan se här att bara 10-20% av kvinnor gör analt regelbundet, (FB) Ni som klagar på att ni inte får tjejer vet ni vad ni ger er in på?

Den statistiken är missvisande. Av de som har sex är det betydligt fler som även kör analt. Kör man i fittan kör man oftast också analt, så är det för mig.

De tjejer jag har träffat, ungefär 17 eller 18 så är det hälften som tagit analt. Vissa på första dejten, svenska tjejer allihopa.
Citera
2014-06-24, 12:44
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hygglo.von.Drakula
Det här är så sant att det är sjukt. Jag hade en tjejbekant som verkade mycket ordnad och skötsam, tills jag en dag upptäckte att hon hade en stor kletig vit fläck på sidan av kragen på sin blus. Jag skötte det extremt snyggt och sade "Oj, du har en tandkrämsfläck på kragen" varpå hon diskret smet iväg och ordnade problemet...

Det finns andra exempel, bl.a. en kvinna som kommit ut högröd i ansiktet från damtoaletten bara för att stå och spana en stund innan en man ska slussas ut därifrån så omärkbart som möjligt, de log dock mot varandra i dörren och hann med en snabb kyss innan han småsprang iväg.

Du förvärrar ju bara paranoian för grabben! Är rädd att han ballar ur totalt.
Citera
2014-06-24, 13:08
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landt81
Den statistiken är missvisande. Av de som har sex är det betydligt fler som även kör analt. Kör man i fittan kör man oftast också analt, så är det för mig.

De tjejer jag har träffat, ungefär 17 eller 18 så är det hälften som tagit analt. Vissa på första dejten, svenska tjejer allihopa.

Nej det är något du hittar på. Du har inte ens haft sex med en massa tjejer om du hade gjort det hade du inte skrytit om det.

Jag skulle säga att det är 20% högst som gör analt regelbundet.

Det finns ingen "knulleri värld" där allt det här pågår.
Citera
2014-06-24, 17:30
Bannlyst
Citat:
Nej det är något du hittar på. Du har inte ens haft sex med en massa tjejer om du hade gjort det hade du inte skrytit om det.

Hur förklarar du då att tjejer kan vara totalt likgiltiga inför allt vad sex heter med killar de dejtar om de inte i hemlighet blir påknullade som jag påstår?

Jag menar, om de träffar en trevlig kille och den killen gör lite sexuella närmanden så varför inte ha sex med honom då? Varför ge en sån kille kalla handen direkt och klassa honom som oseriös?

Tjejer har ju uppenbarligen sex men det är inte vanligtvis med killar de dejtar så det måste finnas en knulleri värld bakom fasaden där de låter sig bli påknullade. Det går inte ihop annars.
Citera
2014-06-24, 17:53
Bannlyst
Citat:

Hehe då vet jag att du ljuger. Jag har varit med 16 - 17 tjejer och 7 av dessa har tagit analt. Jag är glad att du har fel.

Vad du säger är skitsamma och ändrar inte mina erfarenheter.

Tjejer bryr sig inte om sex, det betyder inget för dem. Därmed är det som att dricka ett glas vatten. Du gör bara bort dig med dina gissningar och falska "kunskap". Du är flashbacks mest dekadenta troll.

Du tror att du är smart, i själva verket är du en puckad slyna som tror att dina preferenser gäller för alla tjejer.

Jag är kille och gillar att mecka med bilar, däför gillar alla killar att mecka med bilar. Så låter alla dina handikappade så kallade "argument". Bästa du kan göra är att hänga dig i taket så slipper vi dina förvirrade inlägg.

Bara i enstaka inlägg har du 0,5 poäng av 50 möjliga.
Senast redigerad av landt81 2014-06-24 kl. 18:02.
Citera
2014-06-24, 18:24
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Hur förklarar du då att tjejer kan vara totalt likgiltiga inför allt vad sex heter med killar de dejtar om de inte i hemlighet blir påknullade som jag påstår?

Jag menar, om de träffar en trevlig kille och den killen gör lite sexuella närmanden så varför inte ha sex med honom då? Varför ge en sån kille kalla handen direkt och klassa honom som oseriös?

Tjejer har ju uppenbarligen sex men det är inte vanligtvis med killar de dejtar så det måste finnas en knulleri värld bakom fasaden där de låter sig bli påknullade. Det går inte ihop annars.

Det kan inte vara så att du är helt besatt av din egen osäkerhet, kvinnor och fantasier över vad vi gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in