2014-06-15, 18:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tattarbajs
Vad exakt vill du veta ? Hur de knullar? Hur de träffas? Du får helt enkelt precisera dig lite

Vem de blir påknullade utav.

Hur det går till när de träffar de personerna.

Hur de blir påknullade.

Hur ofta de blir påknullade.
Citera
2014-06-15, 18:33
Medlem
smmgs avatar
Jag söker 'seriösare" på dejtsidorna sen skaffar jag k6 för sex..
Citera
2014-06-15, 18:35
Medlem
Kanelochsockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99

Hur det går till när de träffar de personerna.

Hur de blir påknullade.

1. Jesper och Jonathan.

2. De säger hej och hej, hej.

3. Framifrån och bakifrån i dämpad belysning och med soft musik i bakgrunden.

4. Typ varannan dag, ibland mer ibland mindre.

Eller så är det som Varmare skriver: de helt enkelt har lagt kärlekslivet på is och väntar på att någon intressant kille ska dyka upp. På dejtingsidan eller irl.
Citera
2014-06-15, 18:36
Bannlyst
Citat:

Hur det går till när de träffar den personen.

Hur de blir påknullade.

De blir som jag tidigare sagt påknullade utav 20% utav männen som har begåvats med ett utseende som de flesta tjejer tänder på, känner personligen två som tillhör denhär kategorin och de enda de gnäller över är att de aldrig kan träffa rätt tjej. De knullar därför runt på dejtingsidor, krogen och irl och bara fortsätter gnälla på att de aldrig lyckas träffa rätt tjej. Hur de knullar är väl olika och jag tillhör inte själv denna kategori utav män så hur de knullar låter jag vara osagt. De blir påknullade oftast ett par gånger tills killen kommer på att de inte är ämnade för varandra, vissa återkommer givetvis flera gånger andra blir det bara en sväng med.

Dessa män vet inte ens vad ett dåligt självförtroende är, de har fått uppskattning och jagats utav flickor hela sitt liv. Jag brukade ibland bli bitter på dessa män, men jag har med tiden lärt mig att hoppas på det bästa dessvärre har jag nu inte legat på snart ett år så frustrationen börjar krypa igen. Man vill träffa en flickvän men lever inte upp till kraven de har.
Citera
2014-06-15, 18:37
Medlem
Key.s avatar
TS

Vissa tjejer gör allt för att komma undan med som mycket som möjligt, leta seriöst medan de knullar allt som kommer i deras väg och tror att de kommer funka till deras fördel när det är endast är desperata män som kommer att acceptera det och vilja ha dem sen.

Det finns självklart guldkorn där ute som inte håller på sådär och faktiskt är seriösa när de letar efter endast seriösa förhållanden.

Gäller bara att bli bra på att se vilka som är det och inte är det.
Senast redigerad av Key. 2014-06-15 kl. 18:52.
Citera
2014-06-15, 18:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trekkka
Den där statistiken är dock i från USA, det är väl rätt rimligt att de har en mer konservativ syn på sex där borta då en stor del av deras befolkning är katoliker. Jag tror svenskar har en betydligt mer frigiven syn på sex och knullar mer på grund ut av detta.

OK. Men hur stor är skillnaden i praktiken? Lägg på 10-20-30% så har du svenska siffror.
Citera
2014-06-15, 18:51
Medlem
MasketPuppeteers avatar
Tja, dom kanske får sin beskärda del kuk i den lokala tavernan (finns ju gott om villiga män där) eller hör och häpna, dom kanske inte måste ha sex varje helg för att må bra med sig själva.
Citera
2014-06-15, 19:12
Medlem
trekkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
OK. Men hur stor är skillnaden i praktiken? Lägg på 10-20-30% så har du svenska siffror.

http://www.rfsu.se/sv/Sex--relationer/Sex-i-Sverige/

Ja du verkar ha rätt om det där.. jag trodde det skulle vara större skillnad. Studien jag länkade till är dock i från 96.
Citera
2014-06-15, 19:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nevlec
För en tjej är det inte bs då det är hon som bestämmer på en nätdejtingsajt och inte killen. Tänk dig själv i en tjejs position du får in minst 100 mail varje dag där killar från ful till het till ung till gammal skriver hur söt du är, hur snygg du är etc etc samt att vissa kan gå så långt att dom betalar dig för att ens prata med dom (hehe slampigt men du fattar).

Jämför du detta med en kille så är det i princip 0 mail per dag, det är du som kille som måste skicka första mailet för att ens få svar och då konkurrera du med 99 andra, hur kul är det?

Riktigt så illa är det ju inte. Personligen har jag fått 3 mail av 3 olika tjejer i veckan under en månads tid och detta utan att ha gjort ett piss, bara genom att ha några bilder och en presentation som sticker ut extremt mycket (på ett bra sätt). Däremot så stämmer det att män (oavsett hur de ser ut) får kanske en hundradel av antalet mail som en "vanlig"/ful tjej får.

3 mail i veckan av 3 olika tjejer tycker jag är någorlunda nice ändå. Sen har jag träffat runt 40-50 st via diverse dejtingsidor så helt illa är det inte...men absolut det är SVÅRARE för män att få till det.
Citera
2014-06-16, 09:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av empoisonne
Varför är det intressant?

Det är intressant för det stör mig så jävla mycket att ständigt bli dissad och klassad som en oseriös kille när jag faktiskt tar mig tid att göra allting rätt så att säga, jag är trevlig mot de, bjuder ut på fika, intresserar mig för de, pratar med de om allt möjligt, får de att skratta och må bra, ger de komplimanger mm, kort och sagt är jag en bra kille gentemot de på alla sätt men så fort jag visar minsta lilla intresse för sex får jag kalla handen direkt och det gör mig förbannad för jag vet ju att de har sex, för som sagt går de inte över 6 mån månader eller upp till 1 år utan att bli att bli påknullade.

Mest troliga är ju att de träffar helt andra killar på helt andra sätt och blir påknullade likt trasdockor och sprutade i ansiktet. Känns så jävla förnedrade att hela tiden bli dissad sexuellt när man gör allting "rätt" men inte får något tillbaks. Är det så jävla hemskt för de att ha sex med en kille som är trevlig mot de och gillar de? Det STÖR mig och det jävligt mycket.
Citera
2014-06-16, 09:56
Bannlyst
Citat:
Det är intressant för det stör mig så jävla mycket att ständigt bli dissad och klassad som en oseriös kille när jag faktiskt tar mig tid att göra allting rätt så att säga, jag är trevlig mot de, bjuder ut på fika, intresserar mig för de, pratar med de om allt möjligt, får de att skratta och må bra, ger de komplimanger mm, kort och sagt är jag en bra kille gentemot de på alla sätt men så fort jag visar minsta lilla intresse för sex får jag kalla handen direkt och det gör mig förbannad för jag vet ju att de har sex, för som sagt går de inte över 6 mån månader eller upp till 1 år utan att bli att bli påknullade.

Mest troliga är ju att de träffar helt andra killar på helt andra sätt och blir påknullade likt trasdockor och sprutade i ansiktet. Känns så jävla förnedrade att hela tiden bli dissad sexuellt när man gör allting "rätt" men inte får något tillbaks. Är det så jävla hemskt för de att ha sex med en kille som är trevlig mot de och gillar de? Det STÖR mig och det jävligt mycket.
Välkommen till klubben
Citera
2014-06-16, 10:02
Medlem
Gross99 - En blivande serievåldtäktsman
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in