Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-06-24, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Här har det skrivits lite av beundrare.
http://dayviews.com/gemigenevighet/438109338/

Tycker hon ser helgalen ut på den bilden.

Det ska bli mycket intressant att läsa om hur detta har gått till. Är det så som ortsbor säger att hon flyttat kroppen från mordplatsen och ritualstyckat kroppen med motorsåg och sen kört dem till en plats för att gjuta in delarna så låter det ju som ett filmmanus som inte är trovärdigt. Det är det kanske inte i verkligheten heller.
Citera
2014-06-24, 16:49
Medlem
Hulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nie

Det ska bli mycket intressant att läsa om hur detta har gått till. Är det så som ortsbor säger att hon flyttat kroppen från mordplatsen och ritualstyckat kroppen med motorsåg och sen kört dem till en plats för att gjuta in delarna så låter det ju som ett filmmanus som inte är trovärdigt. Det är det kanske inte i verkligheten heller.

Hon är en inbiten CSI fanatiker som jag har uppfattat det så hon bör väl ha nåt mer rimligt i huvudet när det gäller sin plan att göra sig av med kroppen. När det nu visade sig vara för svårt gav hon kanske upp sin styckmördar karriär. Det var nog tur att polisen fick tag i na tidigt, annars hade hon kanske gått till historien som den vassaste av dem alla.

Minns ni Miranda Barbour?
http://www.mirror.co.uk/news/craigslist-killer-miranda-barbour-says-3159256

Finns likheter i ansiktet?
Citera
2014-06-24, 16:51
Medlem
JSpuns avatar
Det finns en J*nas A*bin som är jägare, som kan vara inblandad, har jag fått precis veta. Har någon lagt fram det namnet tidigare?

*= o
*= l
Citera
2014-06-24, 16:53
Moderator
OYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hull
Hon är en inbiten CSI fanatiker som jag har uppfattat det så hon bör väl ha nåt mer rimligt i huvudet när det gäller sin plan att göra sig av med kroppen. När det nu visade sig vara för svårt gav hon kanske upp sin styckmördar karriär. Det var nog tur att polisen fick tag i na tidigt, annars hade hon kanske gått till historien som den vassaste av dem alla.

Cold case verkar också vara något som intresserat henne. Styckdräparen från Boden hade också en försmak för sånt där forensiskt tv-skräp, bevisar ingenting.

Jag har bara svårt att smälta att den här bruden alldeles själv skulle ha kommit på tanken att stycka kroppen.
Citera
2014-06-24, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSpun
Det finns en J*nas A*bin som är jägare, som kan vara inblandad, har jag fått precis veta. Har någon lagt fram det namnet tidigare?

*= o
*= l
Ja. Det finns en sammanfattning - brukligt i sådana pass omfattande fall och här "inne" - tidigt i tråden.
Citera
Moderator
OYs avatar
Citat:

*= o
*= l

Hahahahaha

En av huvudpersonerna ju, ja han har nämnts, även hans jaktintresse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenTuba
Ja. Det finns en sammanfattning - brukligt i sådana pass omfattande fall och här "inne" - tidigt i tråden.
Här är den. (FB) Askersund: kvinna gripen för mord på en annan kvinna.
Citera
2014-06-24, 16:58
Medlem
eireanns avatar
Citat:
Det har jag REDAN fixat

Jag är dock sjukt besviken på att ingen fixade Facebook och bloggen i början på tråden! Länkar är HELT värdelösa. Om du tänker bara bidra med länkar.. så har du inget att komma med i bilder och text egentligen.
Jag ber om ursäkt men jag vet inte hur man gör
Citera
2014-06-24, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Inlägget 15/1 ger mig rysningar när man har för livlig fantasi och läser uppskissade scenarion om att hon kommer hem till JA och upptäcker LL där och sen flippar. "Honey I´m home" får mig att associera till en av de läskigaste filmerna enligt mig.

[quote=nie|49328981]Tycker hon ser helgalen ut på den bilden.

Om du tycker hon ser galen ut på den bilden så är det inget mot sista bilden i länken ovan. Tror det var den sista hon la ut överhuvudtaget..
Citera
2014-06-24, 17:03
Medlem
JSpuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OY
Hahahahaha

En av huvudpersonerna ju, ja han har nämnts, även hans jaktintresse.

Jaaa, jag kände tabben precis nu... Jag snackar nämligen med en tjej som känner dom alla. Jag fastnade på hennes information och glömde det som redan har sagts. Jäjä
Citera
2014-06-24, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swamp.thing
Nja men enligt cachad blogg http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:UVNYqLKesH4J:septemberjonna.blogg.s e/2014/january/+&cd=4&hl=sv&ct=clnk&gl=se rör dig sig om något form av kvällsjobb (jobbat till 21 står det i ett inlägg). Servitris? Sjuksköterska?

[quote=Gaianzenith|49329138]
Citat:
Ursprungligen postat av nie

Om du tycker hon ser galen ut på den bilden så är det inget mot sista bilden i länken ovan. Tror det var den sista hon la ut överhuvudtaget..

Sorry här kommer den
Citera
2014-06-24, 17:08
Medlem
eireanns avatar
Jag såg heller inga bilder från hennes blogg eller från hennes facebook så det här är den sista bilden som togs från hennes bilddagbok http://dayviews.com/gemigenevighet/438109338/ skulle uppskatta om någon kunde printscreena och lägga upp den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in