2014-06-22, 19:23
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Man bör ha ett visst säkerhetstänk men våldtäktsmän begår inte våldtäkter pga att kvinnorna har en sexig utstyrsel. De våldtar även barn och gamla kärringar som inte är attraktiva överhuvudtaget. Det handlar ju inte om attraktion överhuvudtaget. Kvinnor klädda som Spökplumpen blir också våldtagna. Vad tyder det på tycker du?

Det är våldtäktsmännen som ska anpassa sig efter rådande normer, inte offren.

Men hur svårt tror du det är att undvika att bli våldtagen som kvinna? Kvinnor som blir våldtagna blir det för att de vill bli det inte för att någon tvingar dem.
Citera
2014-06-22, 19:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Jag svarar inte undvikande. Ingen kvinna tar livet av sig av våldtäkt precis som ingen man tar livet av sig av att bli våldtagen av en kvinna.
Det finns ju hur många exempel på det som helst. Alla talar emot dina dumheter. du har ju inga logiska argument eller vetenskapliga belägg för dina påståenden. Varför fortsätter du tramsa?

Citat:
För att jag vet att kvinnor gillar våldtäkt. Vänd på könen, om en man blev tvingad till sex av en kvinna skulle någon köpa det när han grät ut om att han hade råkat ut för ett trauma? Nej han skulle bli utskrattad. Samma sak gäller för kvinnor som blivit våldtagna.
Och jag vet att Gud ger mig en puff i ryggen när jag cyklar till jobbet. eller nej förresten, det var inget. Du är störd. Om du vet tycker jag du ska lägga fram vetenskapliga belägg för ditt påstående.

Citat:
Ja mitt belägg för det är att kvinnor aldrig säger högt vad de gillar sexuellt. Det är empirisk fakta. Det visar att om kvinnor gillar våldtäkt kommer de inte säga det högt.
Mm precis. Så är det. Har du suttit i ett fikarum på en kvinnlig arbetsplats någon gång? Har du träffat tjejgäng ute på krogen och hört hur de snackar sex?

Citat:
Hur vet du att sex är intimt och personligt för kvinnor?
Sunt förnuft, erfarenhet, undersökningar, jag lyssnar på vad kvinnor säger och skriver.

Citat:
Alla kvinnor vill bli tvingade till sex.
Bevis för det? Varför ska någon tvinga dig till sex om du alltid är villig att ha sex med alla män? Behovet av tvång försvinner ju helt och hållet om du ständigt är villig att bli penetrerad av alla män. Du talar emot dig själv.

Citat:
För kvinnor är sex och våldtäkt som kaffe och te. Man kanske föredrar kaffe men man har inget emot te.
Nej så är det inte. Du påstår det utan minsta hänsyn till alla våldtäktsoffer. Respektlöst. I princip är du lika vedervärdig som våldtäktsmännen som sitter här och raljerar och hånar våldtäktsoffer. Pröva att säga samma sak i ett lunchrum, en skolklass eller var som helst så lär du snabbt bli varse att du är jävligt ensam om dina sjuka åsikter. Du kommer garanterat råka illa ut om du går ut öppet med dina åsikter.

Kan du inte ta med dig din filmkamera ut på stan och säga till främmande människor att alla kvinnor älskar våldtäkt så får vi se reaktionerna sen. Du kan ju lägga ut filmen på youtube.

Citat:
Men hur svårt tror du det är att undvika att bli våldtagen som kvinna? Kvinnor som blir våldtagna blir det för att de vill bli det inte för att någon tvingar dem.
Uppenbarligen mycket svårt eftersom det begås mängder med våldtäkter varje minut över hela världen. Barn blir våldtagna varje dag. Varje jävla minut. Kvinnor våldtas var och varannan sekund. I Sydafrika har mer eller mindre alla kvinnor under en viss ålder erfarenheter av våldtäkter och gruppvåldtäkter. Tror du de har njutit av det? Har du ens sett bilder på våldtäktsoffer någon gång och sett vilka skador de tillfogats?

En slida blir inte automatiskt våt vid penetration. enm man får inte automatiskt stånd bara för att han ser en snygg kvinna. Väx upp för fan.
Senast redigerad av Cineasten 2014-06-22 kl. 19:29.
Citera
2014-06-22, 19:28
Medlem
Zverkers avatar
Citat:

Självklart är det så, men fram till den dag då samtliga brottsligar har anpassat sig efter rådande normer och all kriminallitet är ett minne blott, skadar det ju inte om vi presumtiva brottsoffer anpassar oss lite efter den verklighet vi har idag.
Citera
2014-06-22, 19:30
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zverker
Självklart är det så, men fram till den dag då samtliga brottsligar har anpassat sig efter rådande normer och all kriminallitet är ett minne blott, skadar det ju inte om vi presumtiva brottsoffer anpassar oss lite efter den verklighet vi har idag.
Visst. Jag skrev ju att man bör ha ett visst säkerhetstänk som kan innebära att man inte bör åka iväg med en grupp främmande män om man är ensam, kalasfull tjej. Men det tar ju inte på något sätt ansvaret från asen som begår våldtäkterna. Hela ansvaret ligger på dem. Det är de som gör fel, inte offren.
Citera
2014-06-22, 19:31
Medlem
Citat:

Och vafan betyder det?
Citera
2014-06-22, 19:36
Medlem
Zverkers avatar
Citat:
Visst. Jag skrev ju att man bör ha ett visst säkerhetstänk som kan innebära att man inte bör åka iväg med en grupp främmande män om man är ensam, kalasfull tjej. Men det tar ju inte på något sätt ansvaret från asen som begår våldtäkterna. Hela ansvaret ligger på dem. Det är de som gör fel, inte offren.

Absolut, även helt utan säkerhetstänk ligger naturligtvis hela skulden hos förövaren.
Citera
2014-06-22, 19:37
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det finns ju hur många exempel på det som helst. Alla talar emot dina dumheter. du har ju inga logiska argument eller vetenskapliga belägg för dina påståenden. Varför fortsätter du tramsa?

Jag har lagt fram flera logiska argument, varför svarar du inte på dem,

a) Våldtäkt är fysiskt samma sak som vanligt sex. Om man inte tar livet av sig av vanligt sex då tar man inte livet av sig av våldtäkts-sex heller.

b) Ingen hävdar att män tar livet av sig om de blir våldtagna av kvinnor varför inte det? För att alla förstår att mannen hade tur som fick sex av en kvinna. Alla kvinnor förstår att kvinnan som blev våldtagen hade tur som fick sex av en man.

Citat:
Och jag vet att Gud ger mig en puff i ryggen när jag cyklar till jobbet. eller nej förresten, det var inget. Du är störd. Om du vet tycker jag du ska lägga fram vetenskapliga belägg för ditt påstående.

Ska jag lägga fram vetenskapliga belägg för att män blir utskrattade om de klagar på att de blir tvingade till sex med en kvinna? Det är empiriskt sant jag behöver inte lägga fram vetenskapliga bevis för det.

Citat:
Mm precis. Så är det. Har du suttit i ett fikarum på en kvinnlig arbetsplats någon gång? Har du träffat tjejgäng ute på krogen och hört hur de snackar sex?

Ja jag har jobbat på en kvinnlig arbetsplats i flera år. De andra kvinnorna pratade mest om hur missnöjda de var med sina män sexuellt.

Citat:
Sunt förnuft, erfarenhet, undersökningar, jag lyssnar på vad kvinnor säger och skriver.

Tror du att kvinnor skulle berätta för dig att sex inte är en big deal för dem?

Citat:
Bevis för det? Varför ska någon tvinga dig till sex om du alltid är villig att ha sex med alla män? Behovet av tvång försvinner ju helt och hållet om du ständigt är villig att bli penetrerad av alla män. Du talar emot dig själv.

All porr för kvinnor handlar om våldtäkt.

Därför att kvinnor vill bli dominerade av mannen.

Citat:
Nej så är det inte. Du påstår det utan minsta hänsyn till alla våldtäktsoffer. Respektlöst. I princip är du lika vedervärdig som våldtäktsmännen som sitter här och raljerar och hånar våldtäktsoffer. Pröva att säga samma sak i ett lunchrum, en skolklass eller var som helst så lär du snabbt bli varse att du är jävligt ensam om dina sjuka åsikter. Du kommer garanterat råka illa ut om du går ut öppet med dina åsikter.

Kan du inte ta med dig din filmkamera ut på stan och säga till främmande människor att alla kvinnor älskar våldtäkt så får vi se reaktionerna sen. Du kan ju lägga ut filmen på youtube.

Hur vet du att det inte är så?

Kvinnor säger sånt hela tiden typ "våldtäkt är riktigt hemskt wink-wink nudge-nudge" "ja jag håller med... det vill man inte råka ut för..."

Alla kvinnor vet redan det. Vad skulle vara poängen med att prata med män om det? De som vet vet de som inte vet är bättre om de får fortsätta tro att det är hemskt.

Citat:
Uppenbarligen mycket svårt eftersom det begås mängder med våldtäkter varje minut över hela världen. Barn blir våldtagna varje dag. Varje jävla minut. Kvinnor våldtas var och varannan sekund. I Sydafrika har mer eller mindre alla kvinnor under en viss ålder erfarenheter av våldtäkter och gruppvåldtäkter. Tror du de har njutit av det? Har du ens sett bilder på våldtäktsoffer någon gång och sett vilka skador de tillfogats?

En slida blir inte automatiskt våt vid penetration. enm man får inte automatiskt stånd bara för att han ser en snygg kvinna. Väx upp för fan.

Jag talar om Sverige. Det enda man som kvinna behöver göra att inte gå på fest med män och supa sig full. Om man inte klarar av det då är man ute efter att bli våldtagen.

Jo man blir automatiskt våt vid penetration. I would know.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-22 kl. 19:40.
Citera
2014-06-22, 19:37
Medlem
Citat:
Absolut, även helt utan säkerhetstänk ligger naturligtvis hela skulden hos förövaren.

Eh, ja?
Citera
2014-06-22, 19:42
Medlem
Zverkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Och vafan betyder det?
Citat:
Ursprungligen postat av Statistenidittliv
Eh, ja?

Har du svårt att förstå vad jag skriver?
Citera
2014-06-22, 19:49
Medlem
xtrftw1337s avatar
Citat:
Man bör ha ett visst säkerhetstänk men våldtäktsmän begår inte våldtäkter pga att kvinnorna har en sexig utstyrsel. De våldtar även barn och gamla kärringar som inte är attraktiva överhuvudtaget. Det handlar ju inte om attraktion överhuvudtaget. Kvinnor klädda som Spökplumpen blir också våldtagna. Vad tyder det på tycker du?

Och med det menar du att tjejer inte borde vara lite försiktiga med hur dom klär sig oavsett vad? Det där med att våldta barn eller gamla kärringar handlar nog om att GM har någon mental rubbning där dom vill känna "dominans" över sitt offer.

Om nu våldtäktsmän ska anpassa sig, så borde ju alla kvinnor kunna gå runt helt nakna på våra gator. Blir dom då våldtagna är det kvinnans fel att hon inte ansträngde sig lite med att ha kläder på sig eller den "sjuka" mannen som inte kunna kontrollera sina lustar?

Kör jag bil utan bälte och krockar och dör.. är det mitt fel att jag inte hade bälte eller bilens fel att krockkudden inte var tillräckligt stor?
Citera
2014-06-22, 20:09
Medlem
Citat:
Jo alla kvinnor gillar män och gillar vaginal penetration. Om kvinnor inte gjorde det skulle mänskligheten dö ut. Min poäng är att om man gillar män och gillar sex då gillar man också våldtäkt därför att våldtäkt är bara en variation på att ha sex med en man.
Nej mänskligheten går inte under för att alla kvinnor inte gilla vaginal penetration, Nej mänskligheten går inte under om kvinnor inte gillar våldtäkt. Bevis? vi har inte gått under än trots en jävla massa lesbiska kvinnor och kvinnor som INTE blivit våldtagna. Många gillar dominanta män, det betyder inte våldtäkt, det betyder ibland att de gillar tuffare sex, det betyder ibland att de gillar att bli omhändertagna, ibland att känna sig trygga, det beror på vilken person du frågar. Att du inte fattar skillnaden är inte vårat fel. En våldtäktsman är ofta en osäker tönt som gått över gränsen, långt ifrån någon dominant man. Se på dömda våldtäktsmän - wow Haga-mannen, vilken karlakarl! Skulle kanske kunna lura till sig respekt av 9-åringar, med betoning på kanske.

Citat:
Kvinnor tänder inte på mäns utseende de tänder på mäns beteende. När en man våldtar en kvinna då visar han det beteende som kvinnor tänder på.
Ja och nej, kvinnor tänder på utseende och beteende. Precis som män. Jag blir avtänd av korkade kvinnor, hur stora tuttar de än har. Du kanske bara tänder på beteende och har inte emot en korkad sumobrottare med liten kuk, bara han våldtar dig "OCH ALLA KVINNOR ÄR SOM JAG"

Citat:
Hur vet du att det inte är en läggning?

Definitionen av att vara heterosexuell kvinna innefattar att man tänder på dominanta män. Våldtäkt är en sak som dominanta män gör därför tänder kvinnor på det.

Att tända på våldtäkt är ingen niche det är huvudsaken som kvinnor tänder på. Belägg för det är att porr för kvinnor i princip bara handlar om våldtäkt det handlar inte om vanilj-sex med snälla män som respekterar att kvinnan säger nej.

Nej definitionen av heterosexuell kvinna är inte att man tänder på våldtäkter. Heterosexuella kvinnor tänder på motsatt kön, alltså män. Inget annat innefattas av den definitionen. Och att vara dominant betyder inte att våldtar, det är ett annat begrepp.

Nej, kvinnoinriktad porr handlar i princip inte bara om våldtäkt även om det självklart finns, även för män. Nästan allt finns inom porr. Dessutom är fantasi och verklighet två skilda saker vilket du som vuxen människa borde begripa. Finns massor av porr med incesttema, fantasin måhända eggande på skärmen, men något som väldigt få vill göra i verkligheten.
Citera
2014-06-22, 20:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Nej mänskligheten går inte under för att alla kvinnor inte gilla vaginal penetration, Nej mänskligheten går inte under om kvinnor inte gillar våldtäkt. Bevis? vi har inte gått under än trots en jävla massa lesbiska kvinnor och kvinnor som INTE blivit våldtagna. Många gillar dominanta män, det betyder inte våldtäkt, det betyder ibland att de gillar tuffare sex, det betyder ibland att de gillar att bli omhändertagna, ibland att känna sig trygga, det beror på vilken person du frågar. Att du inte fattar skillnaden är inte vårat fel. En våldtäktsman är ofta en osäker tönt som gått över gränsen, långt ifrån någon dominant man. Se på dömda våldtäktsmän - wow Haga-mannen, vilken karlakarl! Skulle kanske kunna lura till sig respekt av 9-åringar, med betoning på kanske.

Om kvinnor inte gillade män och vaginal penetration skulle människor inte ha sex, vilket skulle leda till 0 reproduktion.

Ingen kvinna är lesbisk på riktigt det är en psykos.

Nej dominant för kvinnor betyder till exempel våldtäkt.

Citat:
Ja och nej, kvinnor tänder på utseende och beteende. Precis som män. Jag blir avtänd av korkade kvinnor, hur stora tuttar de än har. Du kanske bara tänder på beteende och har inte emot en korkad sumobrottare med liten kuk, bara han våldtar dig "OCH ALLA KVINNOR ÄR SOM JAG"

Nej kvinnor tänder inte på utseende.

Citat:
Nej definitionen av heterosexuell kvinna är inte att man tänder på våldtäkter. Heterosexuella kvinnor tänder på motsatt kön, alltså män. Inget annat innefattas av den definitionen. Och att vara dominant betyder inte att våldtar, det är ett annat begrepp.

Nej, kvinnoinriktad porr handlar i princip inte bara om våldtäkt även om det självklart finns, även för män. Nästan allt finns inom porr. Dessutom är fantasi och verklighet två skilda saker vilket du som vuxen människa borde begripa. Finns massor av porr med incesttema, fantasin måhända eggande på skärmen, men något som väldigt få vill göra i verkligheten.

Kvinnor tänder bara på dominanta män andra män räknas inte som män. Att vara dominant betyder till exempel våld och våldtäkt.

Jo porr för kvinnor handlar i princip bara om våldtäkt. Nej det finns i princip ingen porr för män som handlar om våldtäkt.

Andra niches är inte lika tydligt gender-segregerade som våldtäkt är för kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in