Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Jag svarar inte undvikande. Ingen kvinna tar livet av sig av våldtäkt precis som ingen man tar livet av sig av att bli våldtagen av en kvinna.
Det finns ju hur många exempel på det som helst. Alla talar emot dina dumheter. du har ju inga logiska argument eller vetenskapliga belägg för dina påståenden. Varför fortsätter du tramsa?
Citat:
För att jag vet att kvinnor gillar våldtäkt. Vänd på könen, om en man blev tvingad till sex av en kvinna skulle någon köpa det när han grät ut om att han hade råkat ut för ett trauma? Nej han skulle bli utskrattad. Samma sak gäller för kvinnor som blivit våldtagna.
Och jag vet att Gud ger mig en puff i ryggen när jag cyklar till jobbet. eller nej förresten, det var inget. Du är störd. Om du vet tycker jag du ska lägga fram vetenskapliga belägg för ditt påstående.
Citat:
Ja mitt belägg för det är att kvinnor aldrig säger högt vad de gillar sexuellt. Det är empirisk fakta. Det visar att om kvinnor gillar våldtäkt kommer de inte säga det högt.
Mm precis. Så är det. Har du suttit i ett fikarum på en kvinnlig arbetsplats någon gång? Har du träffat tjejgäng ute på krogen och hört hur de snackar sex?
Citat:
Hur vet du att sex är intimt och personligt för kvinnor?
Sunt förnuft, erfarenhet, undersökningar, jag lyssnar på vad kvinnor säger och skriver.
Citat:
Alla kvinnor vill bli tvingade till sex.
Bevis för det? Varför ska någon tvinga dig till sex om du alltid är villig att ha sex med alla män? Behovet av tvång försvinner ju helt och hållet om du ständigt är villig att bli penetrerad av alla män. Du talar emot dig själv.
Citat:
För kvinnor är sex och våldtäkt som kaffe och te. Man kanske föredrar kaffe men man har inget emot te.
Nej så är det inte. Du påstår det utan minsta hänsyn till alla våldtäktsoffer. Respektlöst. I princip är du lika vedervärdig som våldtäktsmännen som sitter här och raljerar och hånar våldtäktsoffer. Pröva att säga samma sak i ett lunchrum, en skolklass eller var som helst så lär du snabbt bli varse att du är jävligt ensam om dina sjuka åsikter. Du kommer garanterat råka illa ut om du går ut öppet med dina åsikter.
Kan du inte ta med dig din filmkamera ut på stan och säga till främmande människor att alla kvinnor älskar våldtäkt så får vi se reaktionerna sen. Du kan ju lägga ut filmen på youtube.
Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
Men hur svårt tror du det är att undvika att bli våldtagen som kvinna? Kvinnor som blir våldtagna blir det för att de vill bli det inte för att någon tvingar dem.
Uppenbarligen mycket svårt eftersom det begås mängder med våldtäkter varje minut över hela världen. Barn blir våldtagna varje dag. Varje jävla minut. Kvinnor våldtas var och varannan sekund. I Sydafrika har mer eller mindre alla kvinnor under en viss ålder erfarenheter av våldtäkter och gruppvåldtäkter. Tror du de har njutit av det? Har du ens sett bilder på våldtäktsoffer någon gång och sett vilka skador de tillfogats?
En slida blir inte automatiskt våt vid penetration. enm man får inte automatiskt stånd bara för att han ser en snygg kvinna. Väx upp för fan.