2014-06-22, 17:04
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wilhelm-keitel
ja minst 10% utav de 20 ligger med alla typer utav tjejer, detta baserar jag på att jag har minst 3 vänner som tillhör de 20% och två utav de knullar allt som rör sig.

1) Varför skulle du ha sex med de fula kvinnorna jag länkade till?

2) Nej du hittar på. Svara på frågan, varför skulle män som är top 20% ha sex med fula kvinnor när de kan få snygga kvinnor?
Citera
2014-06-22, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fuckedupseriously2
Du låter helt paranoid, vissa saker har man inte kontroll över. Inget kan förstås med 100% säkerhet veta vad någon har gjort, men du borde hitta nåt sätt att bearbeta din paranoia.

Är väl inte dummare än att jag vet hur det ligger till. Inte en chans att de tjejer jag följt som varit registrerade allt från 6 mån upp till 1 år inte blivit påknullade under hela den tiden. Och inte fan blir de påknullade utav killar de hunsar med på dejtingsidorna så hur fan får du ihop det?
Citera
2014-06-22, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

2) Nej du hittar på. Svara på frågan, varför skulle män som är top 20% ha sex med fula kvinnor när de kan få snygga kvinnor?
Nej jag hittar inte på, jag skulle ha sex med tjejer som är ganska fula ja för jag är average själv och har således inte råd att vara kräsen.
Citera
2014-06-22, 17:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gross99
Är väl inte dummare än att jag vet hur det ligger till. Inte en chans att de tjejer jag följt som varit registrerade allt från 6 mån upp till 1 år inte blivit påknullade under hela den tiden. Och inte fan blir de påknullade utav killar de hunsar med på dejtingsidorna så hur fan får du ihop det?

Hur vet du att de har blivit knullade?
Citera
2014-06-22, 17:13
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Nej jag hittar inte på, jag skulle ha sex med tjejer som är ganska fula ja för jag är average själv och har således inte råd att vara kräsen.

1) Vad skulle du få ut av att ha sex med dem?

2) Jag vet att du hittar på för jag vet hur attraktiva män väljer kvinnor.
Citera
2014-06-22, 17:15
Bannlyst
Citat:
1) Vad skulle du få ut av att ha sex med dem?

2) Jag vet att du hittar på för jag vet hur attraktiva män väljer kvinnor.
jag skulle få knulla, lite närhet mm vad fan brukar man knulla för? okej då har jag väl levt mina 29år i någon jävla fantasivärld då.
Citera
2014-06-22, 17:19
Medlem
Babianens avatar
Citat:
jag skulle få knulla, lite närhet mm vad fan brukar man knulla för? okej då har jag väl levt mina 29år i någon jävla fantasivärld då.

1) Men vad är grejen med att "få knulla"? Om du vill ha den fysiska känslan kan du köpa en pocket pussy det ska vara ganska likt har jag läst. Kolla in det här, http://www.youtube.com/watch?v=Fye1MScw7g8 varför köper du inte en sån istället?

2) Ja sannolikt.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-22 kl. 17:23.
Citera
2014-06-22, 17:26
Bannlyst
Citat:
Hur vet du att de har blivit knullade?

Det måste de ha blivit. Kan inte tänka mig något annat.
Citera
2014-06-22, 17:35
Medlem
Citat:
Det ironiska är att dessa KK de blir påknullade av bakom fasaden troligtvis inte kommer i närheten av att leva upp till de krav de helt oförskämt öppet ställer på andra killar på dejtingsidorna. Det är riktiga drägg de blir påknullade av i hemlighet.

Och? Du har knappast heller samma krav på en KK som på en flickvän, så varför skulle de ha samma krav för båda? Sen är det förstås trist om man råkar väljas bort för det, men det får man leva med.
Citera
2014-06-22, 17:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Det måste de ha blivit. Kan inte tänka mig något annat.

Men du har inga bevis för det right?

Har du några bevis för att de inte blivit knullade? Ja flera kvinnor i tråden har förklarat att sådana kvinnnor väntar på ett förhållande innan de har sex.

Är det logiskt att basera din syn på kvinnor på att du tror att de har blivit knullade när du har bevis för att de inte har blivit knullade?
Citera
2014-06-22, 17:49
Medlem
Behems avatar
Citat:
Varför skulle de ha legat med 20 killar? Varför inte ligga med 1 kille 200 gånger?

Eller hur jag hajjar inte heller det där ?
Citera
2014-06-22, 17:53
Bannlyst
Citat:

Särskilt många snygga tjejer finns inte, kanske typ 15 % är snygga eller 20 %. Dom flesta ser ut som skit och som dom tjejer du länkade till.

Samma med killar, max 15 % ser bra ut och karusellen är igång. Så resultatet blir desperata som tar vad dom får ingen vill väl vara utan sex men sen blir de olyckliga och går tillbaka som singlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in