Citat:
Ursprungligen postat av
gross99
Har följt några tjejer som jag vet varit registrerade på dejtingsidor allt från 6 mån upp till 1 år. Det jag undrar är hur deras sexliv ser ut när de är registrerade som singlar på dessa dejtingsidor.
Pratar nu om tjejer mellan 25-30 år som söker ett seriöst förhållande. Uppenbarligen ligger de inte med killarna de väl träffar efter ett noggrant utval av de tusenstals mail de får på dessa dejtingsidor. För de dissade killarna får bara ett 'Tycker du var trevlig men kände tyvärr inte att det klickade' SMS efter dejterna om någon kille nu tar sig så långt och får till en stel fikadejt.
Har de någon KK sen tidigare de knullar med?
Går de ut på krogen och träffar drägg de blir hemsläpade till och knullade likt trasdockor i deras lägenheter?
Träffar de killar ute på stan de låter sig bli uppraggade och påknullade utav?
Jag vill ha rent praktiska exempel och detaljer på hur det går till när en seriös tjej registrerad på en dejtingsida blir påknullad.
Av alla korkade inlägg på detta forum måste ditt vara bland topp tre, vaddå hur det går till när dom blir påsatta, det varierar naturligtvis från fall till fall. Precis som det är när man följer med en från krogen. Kvinnorna på dejtingsidor är oftast samma som kvinnorna på krogen. Det är inte precis så att bara för att du är med på en dejtingsida så går du inte ut på krogen, eller du tror kanske att alla som är med på dejtingsidor är personer utan socialt umgänge som lever sitt liv bakom nerdragna persienner i en sunkig förort? Nej dom har oftast arbete, pluggar och lever ett normalt liv utanför dejtingsidan, alltså knullar dom precis på samma sätt som alla andra.
Skaffa dig ett liv istället för att sitta och skapa en massa skittrådar.
Om du vill ha PM med detaljer som du kan runka till föreslår jag hellre att du besöker sidor på nätet där folk skickar in noveller, eller så besöker du någon av de sidor som har gratis porrfilmer.