2014-06-17, 18:07
  #7369
Medlem
Någon som vet när Nittygritty brukar ha vår/sommar rea?
Citera
2014-06-17, 20:59
  #7370
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLR-08
OG c/w dvs.
Blir nog svårt att hitta, tror dom är deadstock överallt nu i stortsett.

Är de OG c/w? Finns massor på sns men tänker av olika anledningar inte handla där.

Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Någon som vet när Nittygritty brukar ha vår/sommar rea?
Slutet på sommaren enligt en anställd i butiken.
Citera
2014-06-18, 00:37
  #7371
Medlem
NirvanAs avatar
Finns annars många UK-baserade företag som kör sin sommar-rea nu
Citera
2014-06-18, 00:54
  #7372
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Finns annars många UK-baserade företag som kör sin sommar-rea nu
Har kollat lite, blivit rätt besviken. Har knappt hittat något jag fastnat för.

Tipsar för övrigt om att SnS har köp 2, betala för 1 rea som startar imorgon.

Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Finns massor på sns men tänker av olika anledningar inte handla där.
Varför inte?
Citera
2014-06-18, 12:53
  #7373
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobish
Varför inte?
Nja gillar inte butiken pga. deras politiska ställning+att bajen fans har samarbete med dem. Från början tänkte jag köpa de skorna till en polare så försökte hitta billigare från England. Nu kör iofs. SNS 2 för 1 men finns inga skor jag vill ha där.
Citera
2014-06-18, 16:05
  #7374
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Tror ni man ska köra samma storlek på si-piké som man kör på sweat?
Citera
2014-06-18, 18:21
  #7375
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Tror ni man ska köra samma storlek på si-piké som man kör på sweat?
Jag kör Large i båda. Dock så är pikén något lite större än vad jag önskar, men tror inte det är tillräckligt mycket för att gå ned en storlek. Bror väl på hur man vill att den ska sitta också, gillar själv när de sitter åt lite.
Citera
2014-06-19, 21:36
  #7376
Medlem
Trevlig rea på cc.dk och nittygritty nu. Funderar på att klippa en till ghost från SS14. Men denna gång M65-modellen. Osäker på om jag vill ha den i navy eller mörkgrön dock.
Citera
2014-06-20, 02:53
  #7377
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobish
2-4 dagar har det tagit de gånger jag beställt därifrån.

och man KAN HÄMTA UT de på posten? Ingen dörrleverans eller dyl?
Citera
2014-06-20, 14:35
  #7378
Medlem
Stone Island Private Sale:

STONEPRIVATE14
Citera
2014-06-22, 16:26
  #7379
Medlem
carlinhos avatar
Tja hörrni

Har en SI sweat i storlek XXL som sitter bra, möjligtvis lite stor. Tänkte köpa en jacka nu och har hittat en fin i strl XL som jag ska använda just till denna årstiden, så den kommer för det mesta vara uppknäppt. Tror ni den kommer passa bra, eller är jackor ännu mindre än tröjor?

Har annars en CP Company strl 54 jag har ögonen på. De och SI är väl på ett ungefär lika stora?

Tacksam för svar!
Citera
2014-06-22, 16:49
  #7380
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlinho
Tja hörrni

Har en SI sweat i storlek XXL som sitter bra, möjligtvis lite stor. Tänkte köpa en jacka nu och har hittat en fin i strl XL som jag ska använda just till denna årstiden, så den kommer för det mesta vara uppknäppt. Tror ni den kommer passa bra, eller är jackor ännu mindre än tröjor?

Har annars en CP Company strl 54 jag har ögonen på. De och SI är väl på ett ungefär lika stora?

Tacksam för svar!

Jag har bara testat jackorna i butik någon gång men då har jag upplevt att dom har varit mer true to size. Alltså har dom inte varit så små som tröjorna jag äger från SI.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in