2014-06-21, 10:59
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gbgbo
Var ska jag spela vilken server? vill spela hardcore men känns som att de blir svårt då jag inte har någon polare som kan banka skiten ur ryssarna o polackerna om de är dumma mot en... var hänger svenska tibia spelare?

är de till och med någon som ställer upp på att hjälpa en in i gamet :P
har sett några från inferna posta här iaf. jag har dock inte kvar några egna chars då jag sålt allt, och en blev deleted, ripz. men så svårt är det inte att börja. det gäller bara att komma förbi vissa lvls.

i början kommer du bli utsatt för bögar som pkar för de inte kommer få lvl 200, dvs alla lvl 30-40's.
efter det så brukar de gå hyfsat lätt såvida du inte försöker sno spawns, eller lura på botters osv. att komma in i en ledande guild är ganska lätt, båda vill ha mer power för att äga servern.

Citat:
Ursprungligen postat av Yamal
pozie kör/körde HC server, skicka PM till han så skickar han nog cash! ; ]
haha jag har tyvärr inget kvar. har dock acces till några 200-300 på dolera så kan säkerligen hjälpa till och sänka lite folk om det behövs
Citera
2014-06-21, 20:43
Medlem
Vilken bot är det som gäller nu? (Som är safe)
Citera
2014-06-21, 20:45
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissve
Vilken bot är det som gäller nu? (Som är safe)
finns inget säkert bot, du kommer bli deletad förr eller senare. de jobbar mer och mer på det
Citera
2014-06-22, 02:14
Medlem
Gatecreepers avatar
Spelar folk Tibia fortfarande?
Citera
2014-06-22, 03:03
Medlem
Topppis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatecreeper
Spelar folk Tibia fortfarande?
ja
Citera
2014-06-22, 12:59
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Någon som spelar på någon utav de världar som blir "drabbade" av merge i nästa vecka? Vore kul å höra lite hur det blir på den nya världen osv. Själv passar jag på att pressa så mycket levels jag bara orkar innan min värld slås ihop med några andra.
Citera
2014-06-22, 13:00
Medlem
xaniixs avatar
ska Antica bli merge med nån annan server.?
Citera
2014-06-22, 13:41
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
ska Antica bli merge med nån annan server.?
kommer den säkert bli, de kommer väl mer info när de valt nästa ervers att merga
Citera
2014-06-22, 16:28
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
kommer den säkert bli, de kommer väl mer info när de valt nästa ervers att merga

Nej det kommer den inte, det är de tomma servrarna som slås ihop med varandra. Cip skriver att Antica redan är aktiv nog.
Citera
2014-06-22, 17:23
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjaertsmoer
Nej det kommer den inte, det är de tomma servrarna som slås ihop med varandra. Cip skriver att Antica redan är aktiv nog.
ohh, kan stämma. håller mig inte så uppdaterad längre haha. vad räknar cip till aktivt nu då? 300~? antica har väl inte så värst mycket spelare längre?
Citera
2014-06-22, 17:29
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ohh, kan stämma. håller mig inte så uppdaterad längre haha. vad räknar cip till aktivt nu då? 300~? antica har väl inte så värst mycket spelare längre?

Antica peakar på runt 500, vilket är målet med mergen av de mindre aktiva världarna, som jag har förstått det. På en "vanlig" pvp-värld inklusive Nova så är det väl en peak på 200 pers, när min värld var belägrad av brassar så var det mest aktivt på nätterna, vid lunchtid och eftermiddagen europeisk tid var det typ 80 pers inne bara. Och då är det ändå en europeisk server...
Citera
2014-06-23, 21:34
Medlem
Några som lirar på Ot'n Tibianic? Började lira innan idag och tycker den verkar riktigt lovande!

Tibia 7,4 va lite min prime tid på tibia och jag får direkt känslan av communitin på tibianic är snarlik den som fanns då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in