Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
Det raderas ett tusental inlägg på flashback varje dygn, året om. Det innebär att i storleksordningen 100 000 inlägg har raderats sedan IR5 försökte kommunicera sina foton.
Saknar man ett inlägg man postat och inte själv kan lista ut varför det raderats så söker man moderatorn i PM och ber om att få veta orsaken. Är inlägget t ex bedömt som utanför trådämnet - OT - så kan man posta det i en mer lämplig tråd istället. Man kan be om hjälp även på den punkten. Är inlägget t ex bedömt som för osammanhängande/otydligt/svårtydbart (en typ av OT) är det bara att ta nya tag och posta ett mer stringent utformat inlägg.

Ett återkommande problem är att ni försöker försvara något som är fel att försvara, detta i egenskap av en moderator. Ni hittar på anledningar och förklaringar,dåliga förklaringar och ni gör det om och om igen. Tittar man på hur diskussionen utvecklats har vi endast sett medlemmar anklagas för konspirationer av berörda moderatorer och admin.
Paradoxalt nog åberopas yttrandefriheten i regelverket men verkligheten på FB säger något annat. Ni har inte ens lärt er att bemöta kritiken och klagomål på rätt sätt. Då börjar man tänka lite vad det här är för verksamhet egentligen. Inget fel på inlägget , och du kan skriva hur mycket du vill och försöka få till det till något helt fel men det blir inte fel för det.
Ni fick tips av en klok människa,han bad admins om att ta tag i det här innan det blir ännu värre..
Jag har inte avsikten att hänga ut någon men allt det här var endast en droppe jämfört med händelser som jag kan ta upp och som jag varit med om under åren.
Tänk också att FB:s anseende skadas av att ni håller på så här. Hur gamla är ni egentligen?