Citat:
Ursprungligen postat av
FyPharao
Det känns helt overkligt att du framhärdar med dina idiotargument.
Vad jag gärna skulle vilja veta är varför t.ex. en påstått avsliten huvudbonad genererar ett massivt medialt raseri, politiska upprop och politiska företrädare som klär ut sig till muslimer, men inte 60 flickors sönderskurna könsorgan?
Du som faktiskt tycks försvara feminismens mediala tystnad i detta fallet kan kanske förklara vad det var som utlöste det politiska apspelet "Hijabuppropet" och vad det är som gör att det är så tyst nu?
Varför är ditt idiotargument " Vi har redan långa fängelsestraff för könsstympning, vad mer är det ni vill att man ska göra?" giltigt i detta sammanhang men inte på motsvarande sätt i en påstådd men obevisad misshandel? Vi har ju redan straff även för misshandel.
Är inte utländska flickor värda någon feministisk medial vrede?
En mycket intressant observation.
Om det här "slöjrycket" har skett så var det en sekunds obehag med några sekunder obehag av ordbajseri. Det gav twitterstormar, Facebookgrupper samt förstasidan i alla tidningar och TV-kanaler under flera dagar.
Vi är inte ens säkra på om det skett eller om det var en planerad teaterföreställning.
I det här fallet så är det rapporterade antalet jag sett 28 tjejer av 30 har fått fittan totalt sönerskuren med yttre, inre blygdläppar samt att man skar bort nervcentrat klitoris.
Jag kan inte ens i min fantasi förstå smärtan och det LIVSLÅNGA lidandet.
En djävla sekunds obehag för ett slöjryck kontra en traumatisk styckning av könsorganet med ett livslångt lidande.
TYST! Ingenting på nyheterna och i Sverigepressen. En liten viskning kontra Slöjupproret.
Satans djävla hycklare och kräk till feminister och journalister.
Maktens kreatur journalister borde skämmas såinihelvete och bli avskedade hela högen.
Hela journalistkåren förråder den svenska modellen och ger klartecken för månggifte, terror, fittskärning, kvinnomord, slaveri, människohandel osv.
Fy fan säger jag. Orwell med sin bok 1984 skulle anse att vidrigheterna som sanktioneras i dagens Sverige kunde han inte skriva om eller hade fantasi nog att uppfinna.
Dagen vidriga mångkulturdiktatur är så långt bortom fiktionen så världen bara skakar på huvudet när man pratar om vad som händer i Sverige idag.
Vansinnet i Sverige har ingen gräns och journalisterna driver och underblåser förfallet.
Mångkultur är ett djävla kaos för urbefolkningen, svensk monokultur fungerar!