Citat:
Ursprungligen postat av
IR5
Det gör jag inte alls, allt framgår där i filmen. PM:et existerar och varför du springer in med dina barfotade kommentarer kanske har sina förklaringar.
PM:et stämmer överens med mitt tidigare inlägg;
https://www.youtube.com/watch?v=0JYzwvBOVg8
Sen om du inte vill acceptera så är det ju tyvärr ännu ett bevis för att du har något emot mig som användare.

Om du vill att någon ska ta sig an ärendet formellt så hjälper inte ett youtubeklipp, det måste verifieras av moderator. Tidigare fanns inte möjligheten att rapportera PM via rapporteringsknapp som automatiskt verifierar PM:et, utan en moderator var tvungen att med användarens medgivande och hjälp logga in på användarens konto och på så sätt verifiera PM:et.
Nu går det inte att rapportera moderators PM via rapporteringsknappen, ett problem som är uppmärksammat, så för att verifiera får det ske på det gamla sättet.
Mitt råd är alltså att vända dig till en moderator du har förtroende för och be denne göra verifieringen.
Du ger moderatorn tillgång genom att ändra lösenordet till något tillfälligt, ge det till moderatorn som loggar in och verifierar, sedan ändra tillbaka till ditt vanliga lösen och moderatorn har inte längre tillgång till ditt konto.