Citat:
Ursprungligen postat av
lamehater
Och ja, jag anser att du har fel nästan jämt, knappast särskilt konstigt. I den här situationen försvarade jag dig och gjorde en poäng av att du för en gångs skull hade något vettigt att tillföra.
Och vad har varit fel? Att moderatorn bedriver en anti-iransk agenda? Nej det är inte fel det framkommer tydligt och andra användare har redan konstaterat detta..

Sen ska du veta att det inte är slut där.. det finns mer..
Nej, det är dina gelikar som
inte är uppmärksamma. Ni är inte heller insatta i olika situationerna som uppkommit i olika trådar men ändå försöker ni utan en granskning misskänna en användare av olika anledningar.
Nej, du försvarade inlägget för att du inte hade något annat val än att acceptera. Som jag skrev så förnekar många verkligheten så gott det bara går. Men där gick det inte längre..
Ingenting jag har skrivit här gällande modereringen har varit fel. Det är snarare en taktik från er sida för att på så vis dämpa kritiken.
Citat:
Ursprungligen postat av
Schlesien
Du måste lyckas med att framstå som relevant och trovärdig om du ska få gehör hos forumledningen.
Konstaterandena är dina personliga.
Du har 5200 oraderade oredigerade inlägg efter fem år. Men din yttrandefrihet är ändå kränkt av forumet?
Du har 83 oraderade oredigerade inlägg på tre månader i det delforum vi är i nu. Var annars kan du få så många chanser att framföra dina synpunkter?
Att jag skrivit så många inlägg betyder inte att moderatorer inte censurerat mina inlägg.
Jag kan likväl skrivit så många inlägg efter fem år, och? Vad menar du med det? Faktum är att om bara ett enda inlägg censurerats så har jag censurerats,eller hur?
Du har missat poängen här.. Allt detta är till för att NI ska inse att det förekommer.
Nej det handlar inte om trovärdighet, det handlar snarare om förnekelser och misskännanden.
Nej, jag tror det inte är något ni ska prisas för. Grejen med ett diskussionsforum är att diskutera och framföra sina åsikter. Vadå chanser? Ni ska ha fler besökare och då ska ni tillåta människor framföra sina åsikter. Det är som att gå in i en affär och höra försäljaren göra reklam för sin affär. Du ska vara tacksam att min affär finns, så därför får du endast köpa mjölk idag och inget annat. Andra dagar har du redan fått köpa många saker

..
På vilket sätt skulle FB erbjuda användare annat än det som erbjuds på andra diskussionsforum?Vad har du här?Visst FB är en av Sveriges främsta.. men säger mer om vanor,rutiner och rykten än verkligheten. Svenskar gillar rutiner och vanor, utöver det har du inget speciellt med FB.