Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-19, 12:35
  #109
Medlem
Swans avatar
Vet inte men det här känns som att det kommer att sluta med dråp el vållande till annans död.
Dom har säkert irrat runt i vild panik för att försöka dölja spåren.
Citera
2014-06-19, 12:35
  #110
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Vem är BO nu då, JA?
Citera
2014-06-19, 12:37
  #111
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Vem är BO nu då, JA?


Vem är JA? Vad jag vet så ingen vem det är, Därför kunde det va intressant att få veta adressen som är avspärrad i Askersund
Citera
2014-06-19, 12:38
  #112
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swan
Vet inte men det här känns som att det kommer att sluta med dråp el vållande till annans död.
Dom har säkert irrat runt i vild panik för att försöka dölja spåren.

Polisen var väldigt säker på mord i en av dagstidningarna och att kvinnan av dem tre var GM.
Citera
2014-06-19, 12:39
  #113
Medlem
foffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag känner inte till särskilt många fall där en kvinna mördat en annan kvinna på grund av svartsjuka. Gör du?

Arbogamorden / Christine Schürrer ...
Citera
2014-06-19, 12:39
  #114
Medlem
eradnups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Ingen som har adressen till lägenheten i Askersund som är avspärrad??? Världens minsta håla borde ju gå¨att ta reda på snabbt för nån som bor i byn eller känner folk där...
Det kan vara en snabbt ihopsatt artikel av lokaltidningen, nu vet jag inte om aftonhoran är bättre men de säger så här:

Citat:
Två platser är just nu avspärrade. Ett område öster om Kumla, samt en gård väster om samma stad.
Citera
2014-06-19, 12:39
  #115
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChewBacca2014
Vem är JA? Vad jag vet så ingen vem det är, Därför kunde det va intressant att få veta adressen som är avspärrad i Askersund

Jaha, då har jag inte missat något.
Citera
2014-06-19, 12:40
  #116
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av larsingvarsfru
Vem är BO nu då, JA?
Vi har JH och JN, vem är nu JA?
Citera
2014-06-19, 12:40
  #117
Medlem
Lawlines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Den fungerar alldeles utmärkt för mig och jag sitter och pratar med henne nu så du kan sluta undra om henne.. Hon är varken död eller anhållen.

Hur kunde du vara online med hon 12.10 för när jag kollade före 12.00 så var fanns det ingen sida?
Citera
2014-06-19, 12:42
  #118
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Det kan vara en snabbt ihopsatt artikel av lokaltidningen, nu vet jag inte om aftonhoran är bättre men de säger så här:

Men det är nog endast två områden som avses, ytongbanan och huset i Julsta.
Citera
2014-06-19, 12:44
  #119
Medlem
larsingvarsfrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawline
Hur kunde du vara online med hon 12.10 för när jag kollade före 12.00 så var fanns det ingen sida?

För att länkarna maskeras med ett *. Den ersätter en bokstav, som du måste lägga in i länken på sökmotorraden.
Citera
2014-06-19, 12:44
  #120
Medlem
ChewBacca2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eradnup
Det kan vara en snabbt ihopsatt artikel av lokaltidningen, nu vet jag inte om aftonhoran är bättre men de säger så här:


Ok polisen dementerar inte direkt uppgifterna om en avspärrad lägenhet i Askersund utan bekräftar dom om man läser mellan raderna. Men vi får väl info tids nog antar jag. Va är det mer för ställe som är avspärrat gården & va mer vet vi det?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback