På JN:s FB, lite längre ner, så anger han att han är i ett förhållande den 19 aug 2010. Och läser man kommentarerna så verkar det som om det är JH som är tjejen
Eftersom de tillsammans köpte ett hus i augusti förra året så är det väl rätt rimligt att anta att de åtminstone har haft en relation.
Det är tjejen som är med på den misstänkta tjejens omslagsbild gått i skolan i Hallsberg på Alle skolan som är gymnasium för Askersund. Bara ett tips hittar inte så många andra på GM sida från Askersund & dessa verkar ha en bra koppling
Jag känner henne och hon är inte död. Var online på fb för 6 minuter sen och har svarat när en kompis fråga om hon var där så lämna henne utanför det här.
Jag känner henne och hon är inte död. Var online på fb för 6 minuter sen och har svarat när en kompis fråga om hon var där så lämna henne utanför det här.
En massa manniskor ar namnda I traden.....skulle det inte kunna vara sa att nagon helt sonika har dumpat en kropp I omradet?
Kanske personerna som ar namnda ar helt oskyldiga och saknar beroring med brottet?
Att polisen letar efter DNA och bevis pa andra platser kan ju vara en indikation pa att offret blev drapt pa en annan plats?
Ingen som har adressen till lägenheten i Askersund som är avspärrad??? Världens minsta håla borde ju gå¨att ta reda på snabbt för nån som bor i byn eller känner folk där...
Har kollat runt lite på deras resp. FB sidor och mitt spontana intryck är att det inte verkar ringa några WT-klockor. Verkar vara ordningsamma personer med jobb och ordnat liv. Blir mycket spännande att få reda på motivet.