2014-06-11, 12:00
Medlem
Marknaden verkar inte bry sig att sidan inte fungerar utan aktien ligger på ATH...

Känner ändå att jag sympatiserar med bolaget. Det måste vara tråkigt att jobba där nu. Nordnets sida är ju helt rutten även om den är driftsäkrare. Har tom förlåtit dem för att de slaktade min gamle vän classic (som fungerade)(vila i frid ).

Fixa problemen från grunden nu Avanza.

Är IT-konsulter allmänt värdelösa eller har Avanza haft otur?
Citera
2014-06-11, 17:17
Medlem
...
Senast redigerad av kinesfuruhall 2014-06-11 kl. 17:50.
Citera
2014-06-12, 20:31
Medlem
läste i nåt aktieforum.. nästa sida.. sajten död igen. va tidigt de stänger idag då.
Citera
2014-06-13, 14:46
Medlem
Celenos avatar
Allvarligt? Nu är sajten nere igen. Sämre upptid än på något ställe jag jobbat på.

Nedräkning till flytt från Avanza: 10...
Citera
2014-06-13, 15:09
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
Allvarligt? Nu är sajten nere igen. Sämre upptid än på något ställe jag jobbat på.

Nedräkning till flytt från Avanza: 10...

Hej!

Vi fick problem med en komponent på hemsidan som gjorde att vissa delar av sajten svarade långsamt eller inte alls under ett par minuter. Vi ber om ursäkt för problemen!

/Kristoffer, Avanza
Citera
2014-06-13, 15:30
Medlem
Nu blir man automatiskt utloggad stup i kvarten, till yttermera visso.
Vad händer Avanza?

Edit: Någon som har och kan rekommendera Skandiabanken?
Senast redigerad av bingbangbung 2014-06-13 kl. 15:35.
Citera
2014-06-13, 15:42
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bingbangbung
Nu blir man automatiskt utloggad stup i kvarten, till yttermera visso.
Vad händer Avanza?

Edit: Någon som har och kan rekommendera Skandiabanken?

Hej!

Vi har inte fått det problemet rapporterat till oss idag. Vilken sajt använder du, avanza.se eller avanzamini.se? Du får gärna prova att starta om den eller de webbläsare som du använder för att se om det fungerar bättre för dig. Prova även gärna rensa cacheminnet och cookies, det gör du under historik/rensa historik i webbläsaren.

Hör gärna av dig igen om du fortfarande upplever problemet, så tittar vi vidare på det!

/Hanna, Avanza
Citera
2014-06-18, 15:05
Medlem
r0lands avatar
Hur i hellskotta byter man namn på ett konto!? Blir tokig. Har man flera ISK's blir det ju jävla krångligt. Har för mig ni lagt till detta som ny funktion men jag hittar inte
Citera
2014-06-18, 15:08
Medlem
AvanzaBanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av r0land
Hur i hellskotta byter man namn på ett konto!? Blir tokig. Har man flera ISK's blir det ju jävla krångligt. Har för mig ni lagt till detta som ny funktion men jag hittar inte

Hej!

Du klickar på Mina sidor / Profil / Sajtinställningar och sedan rubriken "namnge konton".

Det går även att komma till sajtinställningar via snabbmenyn som du hittar om du klickar på ditt namn högst upp på sajten (där du även finner "logga ut"-knappen)

/Dan, Avanza
Citera
2014-06-18, 16:38
Medlem
r0lands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AvanzaBank
Hej!

Du klickar på Mina sidor / Profil / Sajtinställningar och sedan rubriken "namnge konton".

Det går även att komma till sajtinställningar via snabbmenyn som du hittar om du klickar på ditt namn högst upp på sajten (där du även finner "logga ut"-knappen)

/Dan, Avanza

Tack som fan, Dan! Underbar service.
Citera
2014-06-18, 17:45
Medlem
Någon som har testat avanzas nya FX konto ännu?
https://www.avanza.se/konton/fx-konto.html
Citera
2014-06-19, 10:52
Medlem
Hur gör man så att aktier vars kurs redovisas i USD också visar innehavet i USD? För inte kan det väl vara så vansinnigt att det inte går att ställa om från SEK?

Och hur kommer det sig att Avanza inte har en mobilapp som går att nyttja utan att riskera blodkärl i tinningen vid varje försök till användning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in