2017-01-02, 22:32
Medlem
BeneTheCops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Får uppdatera lite.

Ännu en bulgariska, het som fanken!

En tunisiska, nasty som få! Gillar nordafrikanska tjejer allt mer!

En brasilianska, helt ok men för mycket porrfilmsstön.

En ung dansk tjej med riktigt tunga bröst som älskade att suga. Heja Viking Line!

En albansk ung dam. Vacker som en dag! Passionerat och vackert! Gillade rimming.

En amerikanska på hotell i Sthlm. Oh yeah, fuck me, fuck me...

To do, persiska tjejer! Var finns ni?

Jerry Bomull ?
Du börjar bli en legend här i tråden å på Flashback!
Lyckas du uppdatera med en persiska så har du uppnått
Legendstatus! We are not Worthy,,We are not Worthy
Citera
2017-01-02, 23:13
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Ring nästa gång du går ut

Alltid trevligt med sällskap på krogen. Nyckeln till "framgång" är att framför allt att gå ut och låt inte några ex förstöra dina planer.

Citat:
Ursprungligen postat av oss
Ok, hade fått för mig bara att de höll hårt på traditioner. Men nu något annat, hur gör man för att attrahera egentligen? Är det mest utseendet det handlar om?

När jag var ung, så räknades jag väl som relativt snygg men inte där det ligger. Nu är jag gammal och fet. Upptäckte att bästa sättet att få napp på krogen var helt enkelt att gå fram till den man är intresserad av och prata om ditten och datten och verka vara väldigt intresserad av vad än hon har att säga.

Sedan lägger man bara lite hintar i diskussionen och lite lätta beröringar som om det vore lite av misstag. Smicker går alltid hem men inte för uppenbart!
-Oj vad kloka saker du säger, håller helt med dig! -Vad gott du doftar, vad är det för schampo o.s.v. Man ska inte vara för pushig, går sällan hem!

Citat:
Ursprungligen postat av BeneTheCop
Jerry Bomull ?
Du börjar bli en legend här i tråden å på Flashback!
Lyckas du uppdatera med en persiska så har du uppnått
Legendstatus! We are not Worthy,,We are not Worthy

Haha, ta inte i för mycket! Men om det finns en persisk tjej som läser tråden då är hon mer än välkommen att ta kontakt för att slutföra min "bucket list".
Citera
2017-01-05, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qut
Ring nästa gång du går ut
Källa på att du inte ser ut som Jabba The Hutt?
Citera
2017-01-05, 20:52
Medlem
quts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Källa på att du inte ser ut som Jabba The Hutt?
http://www.resume.se/link/a8c69dfbf18d40f1b3903bdf3eebeb42.aspx typ.
Citera
2017-01-05, 20:57
Bannlyst
Haft sex med en norsk gutt, boendes i Goteborg. Inget märkvärdigt, men 3/5. Skulle aldrig tänka mej att ha sex med en Blatte/Neger/Arab även om de asen tror att jag skulle besudla mej med dessa grisar.
Citera
2017-01-08, 19:46
Medlem
scaleo97s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnajo88
Skulle aldrig tänka mej att ha sex med en Blatte/Neger/Arab även om de asen tror att jag skulle besudla mej med dessa grisar.

Kul att höra att det finns tjejer, som har denna nivå av självrespekt!

Men OT, vad räknas som "invandrarsex"? Att européer beblandar sig med icke européer, är inte okej enligt mig. Så jag har aldrig och kommer aldrig göra detta. Däremot har man ju träffat på trevliga tyskar,ryssar och kroater. Men som sagt, definitionen av "invandrarsex" är såpass olika.
Citera
2017-01-11, 10:27
Medlem
Utgår från att tråden handlar om kvinnor med utländsk bakgrund som bor i Sverige, och inte kvinnor som bor utomlands. Ska vi räkna in även andra länder så har jag haft det skönt med betydligt fler nationaliteter.

Iran - två stycken, tyvärr inte samtidigt. Nummer ett var 18-19 år och jag var 30. Enormt stora bröst. Väldigt Dirty. Ställde upp på det mesta. Ug. Topp 5 bästa sexet! Nummer två var bara några gånger men skönt mullig kropp och kåt. Lite blyg dock icke vågade inte släppa loss lika mycket tyvärr.

Chile - två men vid olika tillfällen. Den ena lång och ganska smal. Små bröst och vältränad. Het och aktiv i sängen. Kåt och skön som fan. Den andra kort och kurvig. Mysiga stora bröst. Kåt och skön. Vi var båda i tonåren så kåtheten var större än erfarenheterena.

Indien - snygg, kurvig och rolig. Bra sex som jag tror kunde ha blivit mycket bättre om vi hade fortsatt. Rann av flera anledningar ut i sanden.

Sri Lanka - utanför sängen rätt tråkig. Men fan vad kåt hon fick mig o sängen! Kurvig och storbystad. Gick ofta utan trosor så att jag kunde känna på fittan under kjolen. Men pantad så det gick inte att umgås utan sex eller alkohol.

Somalia/Eritrea - en förälder från vardera land. Rolig och smart. Såg bra ut! Var lite försiktig dock så bara Heavy petting blev det. Skönt ändå!

Finnar, danskar och norrmän räknas inte va?

Kan ha glömt nån, återkommer isf!
Citera
2017-01-11, 18:25
Medlem
generalconcretes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smutsigrav
Utgår från att tråden handlar om kvinnor med utländsk bakgrund som bor i Sverige, och inte kvinnor som bor utomlands. Ska vi räkna in även andra länder så har jag haft det skönt med betydligt fler nationaliteter.

Iran - två stycken, tyvärr inte samtidigt. Nummer ett var 18-19 år och jag var 30. Enormt stora bröst. Väldigt Dirty. Ställde upp på det mesta. Ug. Topp 5 bästa sexet! Nummer två var bara några gånger men skönt mullig kropp och kåt. Lite blyg dock icke vågade inte släppa loss lika mycket tyvärr.

Chile - två men vid olika tillfällen. Den ena lång och ganska smal. Små bröst och vältränad. Het och aktiv i sängen. Kåt och skön som fan. Den andra kort och kurvig. Mysiga stora bröst. Kåt och skön. Vi var båda i tonåren så kåtheten var större än erfarenheterena.

Indien - snygg, kurvig och rolig. Bra sex som jag tror kunde ha blivit mycket bättre om vi hade fortsatt. Rann av flera anledningar ut i sanden.

Sri Lanka - utanför sängen rätt tråkig. Men fan vad kåt hon fick mig o sängen! Kurvig och storbystad. Gick ofta utan trosor så att jag kunde känna på fittan under kjolen. Men pantad så det gick inte att umgås utan sex eller alkohol.

Somalia/Eritrea - en förälder från vardera land. Rolig och smart. Såg bra ut! Var lite försiktig dock så bara Heavy petting blev det. Skönt ändå!

Finnar, danskar och norrmän räknas inte va?

Kan ha glömt nån, återkommer isf!

Målet just nu är en het habesha (dvs från Etiopien eller Eritrea) och en somalisk kåt tjej med slöja. Får se om man kan förverkliga detta någon gång snart.
Citera
2017-01-11, 19:13
Medlem
Denna tråd får mig att vilja spy! Fyfan Svenska flicka säger jag bara för att citera Storm.
https://www.youtube.com/watch?v=83SEc15zTO4 (klicka gärna)

/SS
Citera
2017-01-11, 20:16
Bannlyst
Nu när jag ändå är på G invandrar sex fanns inte före jag var 40år 2004. Närmaste jag har kommit var en tjej från Kurdland som jag träffade på nätet men jag lämnade hennes lägenhet som hon stoppade mig i. Hon gick hem till sin 25år äldre man och skulle återkomma dagen efter.

Jag har legat med en som var döv en kvinna som bara hade en hand en tjej som var adopterad från Afrika.
Sen ett gäng som inte var 15år men äldre än 14 år före 1981 men det är ingen merit snarare väldigt vanligt.

Var på ett gäng resor till Grekland, Cypern och Spanien före 1986 det var helt kört att ens komma i kontakt med inhemska brudar.
Bröderna till dom var som hökar. Katoliker

Så dom Svenskar som legat med invandrartjejer slår mig på fingrarna. Bra!
Citera
2017-01-11, 20:18
Bannlyst
Latina - Galen i kuk, överallt, vart som helst.
Slovak - Tråkig brud.

Resten har vart från Sverige. Så inte så kul som många i tråden direkt. Era förrädare.
Citera
2017-02-17, 00:11
Medlem
Dashades avatar
Har nog checkat av de flesta utom renodlad japan, kines, kanadensare. Norden. Eurpoa. USA. Sydamerika. Asien (Ryssland, Turkiet, Arabländer, Kurdistan etc) Bara 1 svensk dock.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in