2014-06-07, 23:38
Bannlyst
Top 10 Bitcoin Facts

https://www.youtube.com/watch?v=2UC_8NdR1To
Citera
2014-06-11, 16:09
Medlem
Tjenare. Har precis skrivit på och betalat ett 1 års kontrakt på 2TH/s. 6600$ betalade jag för detta vilket jag anser är ett väldigt bra pris.

Vad tror ni om denna investering? Kommer det att bli en bra avkastning?
Själv hoppas jag verkligen att bitcoin är stabiliserat nu och den senaste trenden av nedgång är bruten. Vad tror ni?
Citera
2014-06-11, 16:22
Medlem
MontyBurnss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Tjenare. Har precis skrivit på och betalat ett 1 års kontrakt på 2TH/s. 6600$ betalade jag för detta vilket jag anser är ett väldigt bra pris.

Vad tror ni om denna investering? Kommer det att bli en bra avkastning?
Själv hoppas jag verkligen att bitcoin är stabiliserat nu och den senaste trenden av nedgång är bruten. Vad tror ni?
Vi borde fråga dig som köpt mining för 6,6k$. Du borde ju ha gjort lite efterforskning kan man tycka
Men svar ja, positiva nyheter haglar, efterfrågan borde stiga.
Citera
2014-06-11, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattematiken
Hur är stabiliteten med BTC nu?
Länge sedan jag använde mig utav Bitcoin men en granne som sitter och farmar Douchcoin verkar få en inkomst av skiten och undrar egentligen varför han inte satsar på BTC istället för DC?
Säg åt honom att sluta tramsa och istället köpa bitcoin för fiat. Vi står på randen till nästa bubbla.
Citera
2014-06-12, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinko
Då tråden är galet lång och mest snack om upp och nedgång i priset så ställer jag frågan utan att ha orkat läsa mer än 15 sidor.

Ponera att jag har 200 000sek i bitcoins som jag fått genom försäljning av chili på valfritt TOR marknad.

Vad har man då för alternativ om man vill ha ut dessa coins till rena pengar, på banken vore givetvis bäst men i handen går också bra.

Går det växla in dessa coins via vanliga växlingsbolag och sedan få det insatt på banken utan att frågor ställs? (så enkelt kan det väl ändå inte vara)

Som någon annan sa så använd dig av localbitcoins. Sälja för kontanter kan du ju göra.
Citera
2014-06-13, 00:03
Medlem
anre24s avatar
Rasat till $570 nu
Citera
2014-06-13, 00:27
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anre24
Rasat till $570 nu
Äh, kommer att stiga igen .
Citera
2014-06-13, 13:49
Medlem
Tjenare. Jag har 0.9 BTC jag måste få iväg väldigt fort, helst till någon med swedbank så man får in pengarna idag. Jag är beredd att sälja det 10% under marknadspris för att få iväg det fort, så finns det några traders här kontakta mig gärna.

Vet att det är emot reglerna att sälja här och det är jag inte intresserad av. Jag letar efter en svensk marknadsplats där många har swedbank.

Tar gärna lite PM.
Senast redigerad av visualelite 2014-06-13 kl. 13:59.
Citera
2014-06-14, 09:01
Medlem
benjaminjuhlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visualelite
Tjenare. Jag har 0.9 BTC jag måste få iväg väldigt fort, helst till någon med swedbank så man får in pengarna idag. Jag är beredd att sälja det 10% under marknadspris för att få iväg det fort, så finns det några traders här kontakta mig gärna.

Vet att det är emot reglerna att sälja här och det är jag inte intresserad av. Jag letar efter en svensk marknadsplats där många har swedbank.

Tar gärna lite PM.
Kolla https://localbitcoins.com/
Citera
2014-06-14, 21:21
Medlem
Vafan, det har varit ganska turbulent de senaste 2-3 dagarna... Kursen har sjunkit från 680 till ca 550-560.
Citera
2014-06-14, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheSuper
Vafan, det har varit ganska turbulent de senaste 2-3 dagarna... Kursen har sjunkit från 680 till ca 550-560.
Ja fy fan. Går bara i förlust på mina affärer nu.
Citera
2014-06-14, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spyk
Ja fy fan. Går bara i förlust på mina affärer nu.

Först var det nyheten om Gash.io 51 % hash rate för några dagar sedan och idag kom nyheten om att Kina ännu en gång "fördömer" bitcoins. Hoppas att det återhämtar sig och att folk inte säljer för det minsta lilla!

http://www.coindesk.com/cex-io-response-fears-of-51-attack-spread/

http://www.coindesk.com/chinese-payments-association-wants-banks-identify-eliminate-bitcoin-activity/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in