2014-06-12, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Att kunna spelet är viktigt, men om du inte besegrar andra män så får du ingen fitta. Inte den du vill ha. Antingen så åker plånboken (större och betalningsvilligare än andra mäns) eller knytnäven fram (slår hårdare än andra män). Detta gäller även i vår tid.

Hur kommer det sig då att jag legat med flera killar som har det sämre ekonomiskt än jag och som jag aldrig sett slåss?
Citera
2014-06-12, 23:44
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Kvinnor tänder på att bli våldtagna, män tänder inte på att våldta, här är exempel, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? , (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?

Alla kvinnor utom just du då..?

Vi har nu lyckats plocka ner hela ditt luftslott..
Citera
2014-06-12, 23:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Hur kommer det sig då att jag legat med flera killar som har det sämre ekonomiskt än jag och som jag aldrig sett slåss?

Därför att du inte är snygg nog att få killar med bra ekonomi?
Citera
2014-06-12, 23:48
Medlem
Citat:

Det där är hörsägen. Vi kan inte verifiera det. Om det stämmer så är du förmodligen en betakvinna med egna brister i utseende och personlighet. Därmed får du så att säga "sänka priset". Förr i tiden skulle du inte våldtas av kungarna, utan av drängarna...
Citera
2014-06-12, 23:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Anser Babianen att våldtäkt borde legaliseras?

Våldtäkt brukade vara ett brott mot mannen som ägde kvinnan inte mot kvinnan själv. Den som våldtar en kvinna som tillhör en annan man borde få betala böter till mannen. Om kvinnan inte ägs av någon man borde det vara lagligt att våldta henne så länge hon inte skadas allvarligt/dör.

Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Eftersom alla vill hänga ut sig på nätet, varför har inte du lämnat namn och adress..?

För att det är skillnad på verklighet och fantasi, kanske kommer som en chock för dig? Jag såg en film där de dödade folk igår, betyder inte att jag tar en pistol och skjuter första bästa..

Jag vet att kvinnor påfallande ofta uppskattar att bli erövrade, dominerade och uppskattar hårt. Men en våldtäkt är inte sex, våldtäkt och BDSM-lekar är inte samma sak.

1) Därför att jag kommer att få en massa incels som creepar.

2) Men varför skulle kvinnor tända på något som anses som "det värsta de kan råka ut för"? Det är som att män skulle läsa porr om gay-våldtäkter.

3) På vilket sätt är våldtäkt annorlunda från vanligt sex?
Citera
2014-06-12, 23:51
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Varför skulle jag anmäla? Finns inga bevis och om det är någon som skulle råkat illa ut av att anmäla så är det jag.

Du blev våldtagen men valde att inte anmäla?

Citat:
Fast varför våldtar du inte..? Det var ju i din värld något som är ok, eller hycklar du..?

Som jag skrivit innan på forumet, så anser jag att förlorare köper sex, vi andra får det i vilket fall..

Och kan man spelet så får man ligga utan att betala för det, det svåra är att hitta någon som är värd att ligga med.

1) Därför att våldtäkts-genen finns hos kvinnorna inte hos männen.

2) Alla män betalar för sex på något sätt.

3) a) 90% av männen får inte ligga regelbundet b) 90% av kvinnorna är fula och osexuella.
Citera
2014-06-12, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Därför att du inte är snygg nog att få killar med bra ekonomi?

Eh... jag är arbetslös så att hitta någon kille med bättre ekonomi, alltså en som har ett jobb är lätt.
Även haft killar med bra ekonomi som varit intresserade men de är inte mina typer.
Citera
2014-06-12, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Det där är hörsägen. Vi kan inte verifiera det. Om det stämmer så är du förmodligen en betakvinna med egna brister i utseende och personlighet. Därmed får du så att säga "sänka priset". Förr i tiden skulle du inte våldtas av kungarna, utan av drängarna...

Varför kan jag då få killar med bättre ekonomi om jag nu har för många brister?
Citera
2014-06-12, 23:55
Medlem
Citat:
Du blev våldtagen men valde att inte anmäla?

Ja, och redan skrivit varför.
Citera
2014-06-12, 23:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Men du kan väl ställa upp för de killar som vill? Det är jui ngen big deal, och det var visst skönt att bli penetrerad så vad förlorar du på det?

Det finns andra saker som jag gillar bättre.

Citat:
Alla kvinnor utom just du då..?

Vi har nu lyckats plocka ner hela ditt luftslott..

Jag har postat vilken slags våldtäkt jag tänder på här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!
Citera
2014-06-12, 23:57
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Våldtäkt brukade vara ett brott mot mannen som ägde kvinnan inte mot kvinnan själv. Den som våldtar en kvinna som tillhör en annan man borde få betala böter till mannen. Om kvinnan inte ägs av någon man borde det vara lagligt att våldta henne så länge hon inte skadas allvarligt/dör.

1) Därför att jag kommer att få en massa incels som creepar.

2) Men varför skulle kvinnor tända på något som anses som "det värsta de kan råka ut för"? Det är som att män skulle läsa porr om gay-våldtäkter.

3) På vilket sätt är våldtäkt annorlunda från vanligt sex?

Fast kvinnor tog ju inte skada av våldtäkt, nu får du bestämma dig...

Nu är du inkonsekvent, sluta med Schyman-metoden..

Varför hoppar vi fallskärm, varför ser vi filmer där män blir våldtagna (American History x), varför ser vi filmer där folk lemlästas och dör, ser det som underhållning?

För att det påtvingas, en del blir traumatiserade för livet av ett krogslagsmål, själv har jag fått stryk och bryr mig inte nämnvärt. En del gånger ger man stryk, ibland får man stryk...

Våldtäkt är våld och tvång, något som traumatiserar. De flesta blir traumatiserade av krig, andra går vidare i livet..
Citera
2014-06-12, 23:58
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Det finns andra saker som jag gillar bättre.

Jag har postat vilken slags våldtäkt jag tänder på här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Fast du skriver ju att du inte tänder på våldtäkt...

Och du länkade inte till en våldtäkt, du länkade till BDSM-lekar, det är inte synonymt..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in