2014-06-12, 23:32
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
En tråkig sanning för alla gulli-gull-pojkar och velourmän. Det var svårt för mig också. Men nu vet jag bättre och har kommit tillfreds med detta.

Så nu våldtar du kvinnor på löpande band..?

Nog för att jag är medveten om det sociala spelet och konsekvenserna av det, men en våldtäkt är en våldtäkt..
Citera
2014-06-12, 23:32
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag vet precis hur jag kände när han tvingade sig på mig, feminism var det sista som rörde sig i mitt huvud då. Så länge du eller Babianen inte själva blivit våldtagna lyssna på de som har erfarenhet av det och inse att alla inte tänker likadant.

Kan du länka till domen om din våldtäkt?

Citat:
Ursprungligen postat av MrFishboy
Och vi har även haft trälar, besegrade män fick gå i träldom, ser inte mycket av det idag...

Så bara för att det har hänt, vad bevisar det.?

Och jag vill personligen inte leva i ett samhälle byggt av vår reptilhjärna, men det är ju mina preferenser.

Hur vill du förklara att a) kvinnor konsumerar våldtäkts-porr b) männen i kvinnors porr är inte mjukis-män?

Om våldtäkt nu är så hemskt för kvinnor varför betalar de för att läsa om det?
Citera
2014-06-12, 23:33
Medlem
whoresms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Man kan inte få orgasm om det är en vidrig upplevelse. En kvinna kan bara få orgasm om hon njuter av sexet. Det finns inget som heter "automatisk orgasm utan att kvinnan njuter". Så kvinnor som får orgasm vid våldtäkt har njutit av sexet jag kan garantera det i egenskap av kvinna.

Att få orgasm är mindre av en intellektuell handling. Du kan garantera vad du vill.
Citera
2014-06-12, 23:33
Avslutad
Anser Babianen att våldtäkt borde legaliseras?
Citera
2014-06-12, 23:34
Medlem
Citat:

Nog för att jag är medveten om det sociala spelet och konsekvenserna av det, men en våldtäkt är en våldtäkt..

Nej, jag våldtar ingen. Men jag har lärt mig spelet och drar nytta av det. Och jag köper sex utan skam...
Citera
2014-06-12, 23:35
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:

Hur vill du förklara att a) kvinnor konsumerar våldtäkts-porr b) männen i kvinnors porr är inte mjukis-män?

Eftersom alla vill hänga ut sig på nätet, varför har inte du lämnat namn och adress..?

För att det är skillnad på verklighet och fantasi, kanske kommer som en chock för dig? Jag såg en film där de dödade folk igår, betyder inte att jag tar en pistol och skjuter första bästa..

Jag vet att kvinnor påfallande ofta uppskattar att bli erövrade, dominerade och uppskattar hårt. Men en våldtäkt är inte sex, våldtäkt och BDSM-lekar är inte samma sak.
Citera
2014-06-12, 23:35
Medlem
Citat:

Varför skulle jag anmäla? Finns inga bevis och om det är någon som skulle råkat illa ut av att anmäla så är det jag.
Citera
2014-06-12, 23:38
Moderator
MrFishboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rights4Men
Nej, jag våldtar ingen. Men jag har lärt mig spelet och drar nytta av det. Och jag köper sex utan skam...

Fast varför våldtar du inte..? Det var ju i din värld något som är ok, eller hycklar du..?

Som jag skrivit innan på forumet, så anser jag att förlorare köper sex, vi andra får det i vilket fall..

Och kan man spelet så får man ligga utan att betala för det, det svåra är att hitta någon som är värd att ligga med.
Citera
2014-06-12, 23:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jaha men varför ser du inte till att försöka hamna i en situation så du blir våldtagen då, om det är så skönt? Fram tills att du upplevt det så är din åsikt inte av värde.

Jag tänder inte på våldtäkt personligen.

Citat:
Ursprungligen postat av Zigga
Jaha nu är du här och hittar på. Intressant.
För det första vet jag inte vad du har för preferenser du gillar ju att föda barn i sex dygn så du tycker kanske om andra konstiga saker med.
Att inte känna igen sin egen partner är något av det dummaste jag hört-såvida man inte har en klämma på näsan , är helförlamad, döv och inte känner något nedom halsen.
Du är sjuk och du trollar på i snart varenda tråd.

1) Att föda barn är ett bra exempel, om man klara av att föda ett barn, då är det inte en big deal att bli penetrerad mot sin vilja right?

2) Jo men jag talar om själva penetrationen där känner man ingen skillnad.
Citera
2014-06-12, 23:39
Medlem
Citat:
Jag tänder inte på våldtäkt personligen.

Men du kan väl ställa upp för de killar som vill? Det är jui ngen big deal, och det var visst skönt att bli penetrerad så vad förlorar du på det?
Citera
2014-06-12, 23:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:

Kvinnor tänder på att bli våldtagna, män tänder inte på att våldta, här är exempel, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? , (FB) Leder porr till sexuella övergrepp?
Citera
2014-06-12, 23:41
Medlem
Citat:
Fast varför våldtar du inte..? Det var ju i din värld något som är ok, eller hycklar du..?

Som jag skrivit innan på forumet, så anser jag att förlorare köper sex, vi andra får det i vilket fall..

Och kan man spelet så får man ligga utan att betala för det, det svåra är att hitta någon som är värd att ligga med.

Ni andra får bevisligen inte allt sex ni vill ha med de kvinnor ni önskar. Detta är skitsnack, och det vet du innerst inne själv...

Att kunna spelet är viktigt, men om du inte besegrar andra män så får du ingen fitta. Inte den du vill ha. Antingen så åker plånboken (större och betalningsvilligare än andra mäns) eller knytnäven fram (slår hårdare än andra män). Detta gäller även i vår tid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in