2014-06-11, 00:32
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirmur
halloj ni erfarna!! jag har aldrig varit på Emmaboda festivalen men jag tänkte ta mig dit iår mest för att jag är myfiken på festivalen snarare än något annat, jag är ingen Electrokille men det finns ju lite smått och gott för oss andra också. Då jag inte kommer ha ett så fullspäckat spelschema som jag brukar kommer jag nog att hänga runt en del och nu till frågan Vilken typ av människor kan man förvänta sig? har alltid trott att det ska vara mest popare men iochmed att tyngdpunkten på musiken har förändrats borde klientelet ha följt därefter. kan man ringa in den typiske Emmaboda festivalaren?
Svårt att definiera vad för människor det finns på festivalen men mycket sköna liberala människor som är där för att festa finns det gott om. Åldersnivån sjunker ganska stadigt ju mer åren går tycker jag då festivalen blir större och når ut till en större skara människor som är yngre.

Finns alla typer av människor där från fjortisar, unga men också äldre människor som vill ha kul till skönt folk som kommer dit för partajet på nätterna med sina raveglasögon + glowsticks, glowpaint etc. samt de som tycker det är kul att knarka loss . Elektronisk musik hör liksom till det där .

Svår fråga det där. Jag skulle egentligen skita i vad man ska förvänta sig och dra dit bara för att sedan under festivalen komma fram till vad för värderingar man har. Men det jag kan säga dig är att du kommer inte att hitta en skönare festival i Sverige än Emmaboda. Helt klart den bästa festivalen som finns i Sverige just nu. .

Vad menar du med ringa in den typiske emmabodafestivalaren? Från nu eller då?
Senast redigerad av MachineHeadXXX 2014-06-11 kl. 00:34.
Citera
2014-06-11, 02:00
Medlem
xaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mirmur
halloj ni erfarna!! jag har aldrig varit på Emmaboda festivalen men jag tänkte ta mig dit iår mest för att jag är myfiken på festivalen snarare än något annat, jag är ingen Electrokille men det finns ju lite smått och gott för oss andra också. Då jag inte kommer ha ett så fullspäckat spelschema som jag brukar kommer jag nog att hänga runt en del och nu till frågan Vilken typ av människor kan man förvänta sig? har alltid trott att det ska vara mest popare men iochmed att tyngdpunkten på musiken har förändrats borde klientelet ha följt därefter. kan man ringa in den typiske Emmaboda festivalaren?

Svårt faktiskt, men jag kan garantera dig att du inte kommer ha tråkigt, och att du kommer träffa på mycket skönt folk sålänge du är lite social! Du är välkommen att hälsa på i vårat camp

Kan ju även tillägga att även fast inte musiken faller dig i smaken så är själva campingen och hänget fan 80% av själva upplevelsen, enligt mig.
Senast redigerad av xak 2014-06-11 kl. 02:06.
Citera
2014-06-11, 13:52
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Kan ju även tillägga att även fast inte musiken faller dig i smaken så är själva campingen och hänget fan 80% av själva upplevelsen, enligt mig.

Kan inte mer än hålla med. Jag hade lätt kunnat hänga på campingen hela veckan utan att ha en sämre upplevelse.

Fick förövrigt mina posters från Emmabodaledningen idag!
Citera
2014-06-11, 15:58
Medlem
Milky.Bongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol
Kan inte mer än hålla med. Jag hade lätt kunnat hänga på campingen hela veckan utan att ha en sämre upplevelse.

Åh fan vad nice!! Jag får nog inte några verkar det som då..
Citera
2014-06-11, 20:59
Medlem
herminator94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buutchlol

Svarade de dig att du skulle få eller fick du bara hem dem?
Citera
2014-06-11, 21:55
Medlem
LeadFrees avatar
Efter Kojan by Night längtar jag så fruktansvärt mycket tillbaka hem till rasslebygd. Vill nästan gråta av förtvivlan att inte vara där. Känns så fruktansvärt värdelöst att ens öppna en öl här hemma när man vet att just denna öl istället kunde ha knäppts en varm och fuktik högsommarmorgon med goda vänner i emmaboda istället. Ska bli så fruktansvärt underbart att återse er alla ännu en gång om en dryg månad.
Citera
2014-06-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herminator94
Kan inte svara för Buutchlol men jag fick mina utan någon förvarning.
Citera
2014-06-12, 15:27
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Efter Kojan by Night längtar jag så fruktansvärt mycket tillbaka hem till rasslebygd. Vill nästan gråta av förtvivlan att inte vara där. Känns så fruktansvärt värdelöst att ens öppna en öl här hemma när man vet att just denna öl istället kunde ha knäppts en varm och fuktik högsommarmorgon med goda vänner i emmaboda istället. Ska bli så fruktansvärt underbart att återse er alla ännu en gång om en dryg månad.
verkligen stannade där en natt extra o mös med crew var underbart!
Citera
2014-06-12, 15:30
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:

Fick bara hem dem!
Citera
2014-06-12, 18:07
Medlem
herminator94s avatar
"Ni får Thomas Stenström"
Citera
2014-06-12, 18:08
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
"Ni får Thomas Stenström"
Det var inget att hänga i granen direkt men det kan dock bli bra ändå
Citera
2014-06-12, 19:10
Medlem
tvantenns avatar
Efter att ha lyssnat på ett par låtar av Thomas Stenström så måste jag säga att det var en överraskande bra bokning. Aldrig hört talas om killen förut!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in