2013-08-14, 14:53
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gristarmar
Ja men helvete, jag kommer infinna mig utan tvekan! Tänker dock på mina vapenbröder och andra som har det knapert med tid och pengar.

MEN! Kojjan Stamp ojoj, vilken potential det finns där! Men fan, marken är lite jävlig vid kojjan,stenigt och dammigt.. Skulle dom inte kunna sprida ut en massa bark? Tänker på Emmaboda 2011 när dom strödde ut bark vid scenerna för det var så jävla lerigt!

Jag har för mig att Emmabodafestivalen själva skrev på sin facebook att de jobbade med att ta bort stenen från Kojan. Det var inget jag upplevde att de gjort vid årets festival. Man vill ju kunna stå barfota och stampa
Citera
2013-08-15, 09:32
Medlem
Gristarmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombasta
Jag har för mig att Emmabodafestivalen själva skrev på sin facebook att de jobbade med att ta bort stenen från Kojan. Det var inget jag upplevde att de gjort vid årets festival. Man vill ju kunna stå barfota och stampa

Hoppas dom har kommit på en bra lösning till nästa år! Ja stampa barfota..mmm...drägglar nästan vid endast tanken av att stå och röjja runt barfota klockan 04:00 vid kojjan!
Citera
2013-08-18, 20:35
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Hoppas dom har kommit på en bra lösning till nästa år! Ja stampa barfota..mmm...drägglar nästan vid endast tanken av att stå och röjja runt barfota klockan 04:00 vid kojjan!
haha hade varit fett!
Citera
2013-08-18, 20:52
Medlem
BilboBus avatar
Citat:

Bort med de stora stengarna, sen ett rejält lass sand över ett lager grus ?
Citera
2013-08-19, 11:10
Medlem
plastartiklars avatar
Lite mer info om Kojan by night http://www.festivalrykten.se/emmaboda-pa-gang-med-ytterligare-en-fest/
Skönt att börja sommaren med ett skogsbesök!
Citera
2013-08-19, 12:19
Medlem
MachineHeadXXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastartiklar
Lite mer info om Kojan by night http://www.festivalrykten.se/emmaboda-pa-gang-med-ytterligare-en-fest/

Haha, ja då lär det väl behövas en ny tråd för det . Synd att det är runt de datumen dock. Kommer ej gå pga tentor och skit som jag har då .
Citera
2013-08-19, 14:16
Medlem
xaks avatar
Fan, jag måste bygga en tidsmaskin. Vill att det ska bli sommar igen och avfärd mot Rasslebygd, känslan och tagget som infinner sig i bilen är oslagbart.

När släpps biljetterna? Jag köper direkt!
Citera
2013-08-19, 14:57
Medlem
lectrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastartiklar
Sweet det blir nog en riktigt fet början på sommaren!

Citat:
Ursprungligen postat av xak
I slutet av oktober, brukar det vara.
Citera
2013-08-19, 21:49
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Fan, jag måste bygga en tidsmaskin. Vill att det ska bli sommar igen och avfärd mot Rasslebygd, känslan och tagget som infinner sig i bilen är oslagbart.

samma vill bara tillbax till känslorna kärleken och dimman fy fan bästa festivalen eva!
Citera
2013-08-19, 22:05
Medlem
Energis avatar
Upptäckte precis ett nytt band, iaf för mig. Dualist inquiry, är det någonting för emmaboda tro? Tyckte det var jävligt soft musik.
Citera
2013-08-20, 08:48
Medlem
Christer-Pettsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Jag avskyr moshandet - speciellt till "fel" artiseter dvs 99%
Instämmer! Tur att man är 190 och har vassa armbågar!
Citera
2013-08-20, 08:55
Medlem
Christer-Pettsons avatar
Citat:

Inte en dag utan Emmaboda-abstinens Stämmningen, människorna, musiken, morgonsvett, knark och ljummen öl... Tur att det fortfarande är sommar så man kan ravea utomhus. Annars hade absen tagit ihjäl mig ;_;
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in