2014-06-12, 14:08
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av usmcc
Tror du polisen satsar flera hundra tusen (budgeten för iår har knappast minskat) och skiter i och ha med droghundar när det uppenbarligen är största problemet förutom fylla? Ni som ska röka på elr vad fan ni gör, gör nog bäst i att utgå att hundar kommer vara på plats och lukta. Men nog om det. Ni kan göra en separat tråd om ert lilla drogbehov.
Tror, antaganden, felantaganden och fel information. Det är inte lätt att hålla en dialog med en person som du, kan ens en mor älska en sådan son?

Föregående år har det inte funnits en enda hund och utgår man ifrån det och faktumet att ingen information heller läckt ut angående detta kan man inte UTGÅ ifrån att det ska finnas pga den anledningen.

Till er som var i GBG, hur såg det ut?

FÖ tycker jag du ska läsa på lite om droghundar och deras effektivitet
Citera
2014-06-12, 14:21
Medlem
akzags avatar
Va inte nojiga folk! Uppför er och va klassiga så kan ni knarka rejält! Själv är det ett måste med minst 3 färdigrullade spliffs! Tomorrow we rave!
Citera
2014-06-12, 14:25
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Tror, antaganden, felantaganden och fel information. Det är inte lätt att hålla en dialog med en person som du, kan ens en mor älska en sådan son?

Föregående år har det inte funnits en enda hund och utgår man ifrån det och faktumet att ingen information heller läckt ut angående detta kan man inte UTGÅ ifrån att det ska finnas pga den anledningen.

Till er som var i GBG, hur såg det ut?

FÖ tycker jag du ska läsa på lite om droghundar och deras effektivitet

Lycka till med rökat. Fick nyss reda på att droghundar faktiskt ska dit. Hur som helst, att du fokuserar mer på droger än själva festivalen i sig ser jag bara som sorgligt.
Citera
2014-06-12, 14:59
Medlem
TintinoDbambinos avatar
Citat:
Lycka till med rökat. Fick nyss reda på att droghundar faktiskt ska dit. Hur som helst, att du fokuserar mer på droger än själva festivalen i sig ser jag bara som sorgligt.
Har jag ens nämnt marijuana? Peka ut var i sådana fall så faller jag lika snabbt som en kuk med kallbrand.
Hur fick du reda på det då?
Att din okunskap får platsa i detta land är ett mysterium.
Senast redigerad av TintinoDbambino 2014-06-12 kl. 15:03.
Citera
2014-06-12, 15:15
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TintinoDbambino
Har jag ens nämnt marijuana? Peka ut var i sådana fall så faller jag lika snabbt som en kuk med kallbrand.
Hur fick du reda på det då?
Att din okunskap får platsa i detta land är ett mysterium.

Tänker inte snacka mer om detta. Du får se imorgon. Fullt fokus nu. Hoppas på lite sol imorgon!
Citera
2014-06-12, 15:23
Medlem
Citat:
Fick nyss reda på att droghundar faktiskt ska dit.

Känns som du ljuger för att skrämma upp folk. Riktigt löjligt. Om du mot förmodan talar sanning, fram med en källa.
Citera
2014-06-12, 15:33
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Tror du polisen satsar flera hundra tusen (budgeten för iår har knappast minskat) och skiter i och ha med droghundar när det uppenbarligen är största problemet förutom fylla? Ni som ska röka på elr vad fan ni gör, gör nog bäst i att utgå att hundar kommer vara på plats och lukta. Men nog om det. Ni kan göra en separat tråd om ert lilla drogbehov.

Du hänger på fel forum om du inte klarar av folks drogvanor.
Citera
2014-06-12, 16:29
Medlem
Citat:

Du kan inte skriva något sådant uttalande utan att ens hänvisa till källan där du har fått den informationen.

Sedan så känns det som en annan skrev att du använder dig av skrämseltaktik. Patetiskt.
Citera
2014-06-12, 16:58
Medlem
discomusens avatar
Jag kan inflika att det kommer finnas poliser där som enbart är där för att minska användaren av droger. De kommer även ha hundar men de kommer inte gå
Runt hundar inne i smeten så att säga.

Källa: Nima Pirzadeh och Fredrik Strebel. Och vet ni inte vilka de är så kort ni väl från någon håla, men de båda är verksamma inom SP-gruppen. Fredrik nämnde även att de naturligtvis inte var önskvärt från deras sida men att precis som att de måste stänga ner kl 23 måste följa vissa regler för såna här stora evenemang.

Med det sagt säger jag inte hur ni ska göra. Me kan vara bra att veta hur det kommer se ut iaf
Citera
2014-06-12, 17:35
Medlem
.
Senast redigerad av Ivey 2014-06-12 kl. 17:38.
Citera
2014-06-12, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Du har rätt, men nu slog första åskan ner över Stockholms stad. Vill bara inte ha regn och mulet som sist
Lilla åskovädret som slog ner även här nu, 1 sekund bort är den nu. . Smäll efter smäll och regnet bara vräker ner samtidigt som man tydligt ser konturerna på blixtarna. Fyfan vad jobbigt om det är så här imorgon.
Citera
2014-06-12, 17:48
Medlem
usmccs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av discomusen
Jag kan inflika att det kommer finnas poliser där som enbart är där för att minska användaren av droger. De kommer även ha hundar men de kommer inte gå
Runt hundar inne i smeten så att säga.

Källa: Nima Pirzadeh och Fredrik Strebel. Och vet ni inte vilka de är så kort ni väl från någon håla, men de båda är verksamma inom SP-gruppen. Fredrik nämnde även att de naturligtvis inte var önskvärt från deras sida men att precis som att de måste stänga ner kl 23 måste följa vissa regler för såna här stora evenemang.

Med det sagt säger jag inte hur ni ska göra. Me kan vara bra att veta hur det kommer se ut iaf

Tack. Stort tack. Precis det jag menar och den källan jag också fått det ifrån. Som jag även sa innan så är inte hundarna inne på området. Det skulle aldrig funka.

"Skrämselpropaganda" Jo visst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in