Citat:
Ursprungligen postat av
landt81
Babianen
Vad har du för preferenser på mannen som ska utföra våldtäkten? Spelar det någon roll eller räcker det med att mannen kan utföra våldtäkten?
Du menar männen? Jag har postat den sortens våldtäkt jag föredrar här,
(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna! de ska inte ska ha små kukar, de ska kunna sätta på mig hårt, de ska kunna prestera tillsammans med andra män, de ska orka hålla på länge, det viktigaste är att de kan göra det resten spelar ingen roll.
Det gäller inte bara mig med de flesta kvinnor gillar samma sak de har ungefär samma preferenser.
Citat:
Ursprungligen postat av
majordomo
Hej!
För er som inte förstått det så har Babianen någon form av störning åt autismhållet, jag skulle gissa på Asperger. Det betyder att man har väldigt svårt att ta någon annans perspektiv och att man lätt fastnar i ett mekaniskt och stelt tänkande. Alla inlägg upprepar samma saker, oftast i form av en numrerad lista. Och allt är fullständigt svartvitt, ALLA kvinnor, generaliserat från den egna tämligen begränsade horisonten. Jag skulle vidare gissa på ett ganska begränsat umgänge och obefintligt yrkesliv/socialt liv utanför internet, vilket vidare normaliserar den här människosynen eftersom det udda känns som det normala. Det är ingen idé att argumentera alltså, det blir bara samma lista igen.
Men om det är någon som ändå vill förstå Babianens perspektiv så tror jag ni måste tänka att hon bara resonerar utifrån fysisk skada, inte psykisk. Hon tror inte att man kan få psykisk skada eftersom scenariot, paradoxalt nog, ska gå ut på att vara totalt maktlös och utlämnad på sina egna villkor.
1) Nej jag har inte autism, asperger. Jag säger bara det typ alla kvinnor tänker men inte skulle säga högt. Om jag är störd då är alla kvinnor störda.
2) Jag har jobbat i flera år, läst på universitet både i Sverige och utomlands, har vänner från olika bakgrunder/från olika länder/olika åldrar jag umgås med regelbundet, ingen av dem tycker att jag är konstig på något sätt,
3) Kvinnor får inte psykisk skada av våldtäkt därför att kvinnor blir sexuellt upphetsade av att vara maktlösa.
4) Medger du att kvinnor inte får fysiska skador av våldtäkt (i normala våldtäkter)? Kan du då tänka dig att de njuter av det fysiskt?