Citat:
Ursprungligen postat av Interbootslipstick
Fast alltså en person som våldtar är väl en person som gillar att få mycket motstånd och gillar att göra det mot tjejens vilja. Om man nu vill våldta någon är väl inte jag det bästa våltäktsoffret, tvärtom, eftersom att våldäktsmannen som skulle sökt upp mig ifråga skulle veta att jag egentligen gillade det..
Nja, finns väl de som våldtar för att de är lite allmänt kokobäng och sexuellt frustrerade också (läs brist på sex från annat håll)?
Alltså, för att minimera risken att något verkligen går snett så tycker jag det vore vettigare att göra en kompromiss. Du säger att du inte gillar rollspel/kodord osv som man väl kanske ofta använder tillsammans med en partner då man vet vad båda gillar. Hur skulle du känna om du t ex fick kontakt med någon över internet som också tände på det här, du skulle i princip inte veta något om personen och han skulle få ta dig precis så brutalt som han ville utan att det fanns något kodord eller något sätt att begränsa vad han gjorde? Det låter väl ändå lite vettigare än att bli våldtagen och kanske utsatt för något ännu värre en sen kväll i någon mörk gränd. Givetvis finns ju en risk att det skulle vara en galning du bjöd hem också från internet men den är väl ändå mindre...
Förstår du hur jag menar? En våldtäkt i ordets rätta bemärkelse kan du ju ändå inte uppleva egentligen eftersom du vill bli tagen även om inte personen som gjorde det skulle veta om det. Om det här verkligen är något du vill uppleva tycker jag inte du ska hänga upp dig på petitesser som att det inte kan vara en våldtäkt för att du sagt att du vill bli våldtagen, jag tror fortfarande det kan vara väldigt upphetsande om du inte har kodord eller riktigt vet vad personen är kapabel till.
Grattis till mej också, nu kommer mitt 6000:e inlägg