2010-04-08, 18:55
Medlem
Interbootslipsticks avatar
På sistonde har jag börjat mer och mer inse att jag har en ganska konstig syn på sex och att jag blir upphetsad av dominanssex. skillnaden är bara att jag inte vill att det ska vara en lek. dvs jag vill inte ha rollspel som båda är med på med kodord etc, utan jag vill att det ska vara en riktig våldtäkt. jag har blivit halvt våldtagen en gång men man jag blev ändå upphetsad då även fast jag inte alls ville och även fast det gjorde ont. nu är det dock så att jag inte kan SÄGA till personen att jag vill bli våldtagen för då är det ju inte en riktig våldtäkt. jag vet inte vad jag ska göra det låter väldigt sjukt och jag kan inte prata med någon om det men jag vill bli köttad brutalt och hårt tills jag skriker om nåd det får gärna göra ont fysiskt för då är det rätt . ska jag klä mig slampigare, bete mig som ett luder eller bara vara oskuldsfull? vill inte hänga i en mörk park utan tänkte mer våldtagen på en toalett på en bar av en äldre man? tips?
Citera
2010-04-08, 19:01
Medlem
carlss avatar
Klä dig slampigt. Drick alldeles för mycket. Ge dig själv roofies.

Question dock, är du SÄKER på detta? :/

Killen kanske bestämmer sig för att "göra sig av" med dig så du inte skvallrar, du kan få alla möjliga skumma sjukdomar.
Citera
2010-04-08, 19:03
Medlem
Bogeymans avatar
Tja, vid det här laget lär någon nördig fb:are redan lyckats hitta din adress så jag hoppas verkligen inte du trollade när du skrev det här.
Citera
2010-04-08, 19:04
Medlem
WeckiSs avatar
Bli normal.
Citera
2010-04-08, 19:06
Medlem
gubbslemmets avatar
Är väl bara att åka till närmsta kulturberikade område, typ Södertälje, Rosengård, de flesta förorter till Stockholm och ta en promenad efter mörkrets inbrott?
Citera
2010-04-08, 19:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Räkna med att få en hel del stryk också, men det är väl sånt du går igång på? Det är ju ingen våldtäkt om du inte kämpar för att ta dig loss..och när du gör det så kanske några tänder ryker också, eller du kanske tom blir strypt till döds? Lycka till iaf

Förresten, lättklädd i förorten på noga utvalda platser där lite folk är i omlopp funkar säkert
Citera
2010-04-08, 19:08
Medlem
EvilTouchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogeyman
Tja, vid det här laget lär någon nördig fb:are redan lyckats hitta din adress så jag hoppas verkligen inte du trollade när du skrev det här.
Jobbigt läge för FB:aren om han blir anmäld sen.. "Men.. hon sa ju.."
Citera
2010-04-08, 19:08
Medlem
Micke666s avatar
Klä dig slampigt, åk sen ut till närmaste förort, leta upp några blattar, spela svårflörtad. Du kommer garanterat bli våldtagen innan kvällen är slut, bara du hittar Mena-blattar.
Citera
2010-04-08, 19:16
Medlem
Interbootslipsticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogeyman

Fast alltså en person som våldtar är väl en person som gillar att få mycket motstånd och gillar att göra det mot tjejens vilja. Om man nu vill våldta någon är väl inte jag det bästa våltäktsoffret, tvärtom, eftersom att våldäktsmannen som skulle sökt upp mig ifråga skulle veta att jag egentligen gillade det..
Citera
2010-04-08, 19:30
Medlem
Bogeymans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interbootslipstick
Fast alltså en person som våldtar är väl en person som gillar att få mycket motstånd och gillar att göra det mot tjejens vilja. Om man nu vill våldta någon är väl inte jag det bästa våltäktsoffret, tvärtom, eftersom att våldäktsmannen som skulle sökt upp mig ifråga skulle veta att jag egentligen gillade det..
Invandrare tänker inte så långt. Tyvärr är det för sent för dig att dra dig ur nu. Gå inte ut efter mörkret satt in.
Citera
2010-04-08, 19:40
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interbootslipstick

Nja, finns väl de som våldtar för att de är lite allmänt kokobäng och sexuellt frustrerade också (läs brist på sex från annat håll)?

Alltså, för att minimera risken att något verkligen går snett så tycker jag det vore vettigare att göra en kompromiss. Du säger att du inte gillar rollspel/kodord osv som man väl kanske ofta använder tillsammans med en partner då man vet vad båda gillar. Hur skulle du känna om du t ex fick kontakt med någon över internet som också tände på det här, du skulle i princip inte veta något om personen och han skulle få ta dig precis så brutalt som han ville utan att det fanns något kodord eller något sätt att begränsa vad han gjorde? Det låter väl ändå lite vettigare än att bli våldtagen och kanske utsatt för något ännu värre en sen kväll i någon mörk gränd. Givetvis finns ju en risk att det skulle vara en galning du bjöd hem också från internet men den är väl ändå mindre...

Förstår du hur jag menar? En våldtäkt i ordets rätta bemärkelse kan du ju ändå inte uppleva egentligen eftersom du vill bli tagen även om inte personen som gjorde det skulle veta om det. Om det här verkligen är något du vill uppleva tycker jag inte du ska hänga upp dig på petitesser som att det inte kan vara en våldtäkt för att du sagt att du vill bli våldtagen, jag tror fortfarande det kan vara väldigt upphetsande om du inte har kodord eller riktigt vet vad personen är kapabel till.

Grattis till mej också, nu kommer mitt 6000:e inlägg
Citera
2010-04-08, 19:59
Medlem
karrmaans avatar
Om man vill bli våldtagen blir de väl inte våldtäkt? Ragga upp någon kille på krogen och säg gör vad du vill med mig du får göra ALLT!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in