• 1
  • 2
2013-01-02, 00:52
Medlem
knowknows avatar
En sak som har följt mig ett bra tag är att jag vill bli utnyttjad (fullbordat sex). (trots att jag har en pojkvän). Hur för att bli det?

Jag har försökt att någon ska utnyttja mig. Genom att vara drogad och berusad till det tillståndet att jag är utnyttjingsbar.

Jag har lyckats långt. De fullbordade samlagen har dock skett med min vilja delvis(ynka initiativ)

De gånger jag inte har besvarat nåt så har det aldrig lett till fullbordade samlag.

Problemet är att om jag besvarar så är det inte väldtäckt längre.

Ja jag tror att jag är psyktist sjuk, men döljer det väldigt bra i verkliga livet.

Edit: vill inte bli utnyttjad av varken invandrare eller ickeeuropeiska människor
Senast redigerad av knowknow 2013-01-02 kl. 01:09. Anledning: misstolkningar av andra medlemmar
Citera
2013-01-02, 00:53
Medlem
yedis avatar
Ja, du misslyckas ju redan med att du vill bli våldtagen. En våldtäkt görs mot någons vilja.
Citera
2013-01-02, 00:54
Bannlyst
Åk utanför Norden.
Citera
2013-01-02, 00:54
Medlem
knowknows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yedi
Ja, du misslyckas ju redan med att du vill bli våldtagen. En våldtäkt görs mot någons vilja.

ja, men därför använder jag ordet utnyttjad.
Citera
2013-01-02, 00:56
Medlem
knowknows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isei
Åk utanför Norden.

Nej det funkar inte.
Citera
2013-01-02, 00:56
Medlem
provocera yngre invandrare med annan kvinnosyn?

du kanske ser ut som en säck med skit?
Citera
2013-01-02, 00:57
Medlem
knowknows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xzoj
provocera yngre invandrare med annan kvinnosyn?

du kanske ser ut som en säck med skit?

Nej vill inte bli utnyttjad av yngre invandrare, ser inte heller ut som en säck med skit.
Citera
2013-01-02, 00:58
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knowknow
ja, men därför använder jag ordet utnyttjad.
Okej, får man bara fråga varför du vill bli det?
Är det inte bara att fråga din pojkvän ifall han kan "dominera" dig, ifall det är det du tänder på?

Annars, åk till någon äcklig förort och var ute på kvällen i "utmanande" kläder så är det en done deal.
Citera
2013-01-02, 00:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av knowknow
Nej det funkar inte.

Förorter då, din bästa chans är invandare. Svenskar våldtar inte kvinnor, så länge inte killen själv är psykisk instabil och rejält drogad.

Mer nackdelar än fördelar med det hela ändå skulle jag säga. Leder säkert bara till mer fördärv.
Citera
2013-01-02, 00:59
Åk till Kongo Kinshasa eller valfritt Afrikanska land. Klä dig utmanande. Strosa omkring där och provocera varenda man du ser, ropa neger etc. så dröjer det nog inte länge innan du blir påsatt av 3-4 hannar i nån mörk gränd.
Citera
2013-01-02, 00:59
Medlem
Va fan vill du bli våldtagen för ? Vad vill du få ut av det. Annars kan vi nog
ordna det här xD
Citera
2013-01-02, 01:01
Medlem
knowknows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiny
Va fan vill du bli våldtagen för ? Vad vill du få ut av det. Annars kan vi nog
ordna det här xD

Känner mig sexuellt upphetsad av tanken, och då jag varit utnyttjad så har jag känt en kåthet som annars aldrig finns..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in