2014-06-10, 21:20
Medlem
MAS74s avatar
What Science Says About Arousal During Rape

Rape is not always violent. Some survivors surrender to protect themselves or their loved ones. Some are intoxicated, drugged, physically or mentally incapacitated, or in a position without power. Some (doubly horribly) are children. Rape does not always include penile penetration. Some rapists are married to their victims. Some rapists are women. Some women rape men. And sometimes, in the middle of an act that is always a violation, a rape survivor will experience increasingly intense physical sensations leading to climax – an orgasm.

Yes, it really happens.

Of those who report their rapes, around 4–5% also describe experiencing orgasm. But the true numbers are likely much higher. In a 2004 review paper, a clinician reports, "I (have) met quite a lot of victims (males) who had the full sexual response during sexual abuse…I (have) met several female victims of incest and rape who had lubrication and orgasm."

In February of this year, Reddit featured a child therapist in an 'I Am A' discussion to address orgasm during rape. She had previously participated in an 'ask me anything' (AMA) on the topic. It was so popular that she was invited to engage again. In the first post the therapist states,

"I've assisted more young women than I can count with this very issue…There have been very few studies on orgasm during rape, but the research so far shows numbers from 10% to over 50% having this experience. In my experience as a therapist, it has been somewhat less than half of the girls/women I've worked with. (For the record, I have worked with very few boys/men who reported this.) In professional discussions, colleagues report similar numbers."

http://www.popsci.com/science/article/2013-05/science-arousal-during-rape
Citera
2014-06-10, 22:14
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Klart som fan de njuter av det. Varför skulle annars så många kvinnor hata SD som vill utvisa deras kära våldtäktsmän.
Citera
2014-06-10, 22:28
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det visar att kvinnor inte fantiserar om våldtäkter där de är med på det utan om våldtäkter som är på riktigt.

Att kvinnor inte fantiserar om realistiska våldtäkter beror på att realistiska våldtäkter är tråkiga jämfört med vad kvinnor vill ha.
Din tolkning går ju rakt imot det författaren själv skriver.
Citat:
"Most rape fantasies are not realistic depictions of actual rape. Instead, they are abstracted, eroticized portrayals that emphasize some aspects of rape and omit or distort other features."
Uppenbart du inte förstår vad du läser och sammanställer det efter dina egna fantasier.

Vidare pratar du här om uteslutande fantasier, det är en jävla skillnad att ligga hemma i sängen och onanera till en våldtäktsfantasi och att aktivt gilla det när olyckan är framme som du påstår de gör.

Men du kanske har någon diagnos som kan förklara varför du har en så felprogrammerad hjärna så att du inte fattar en så enkel sak?
Vilken är diagnosen?
Citera
2014-06-10, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Klart som fan de njuter av det. Varför skulle annars så många kvinnor hata SD som vill utvisa deras kära våldtäktsmän.

ja, precis.
Citera
2014-06-10, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Uppenbart du inte förstår vad du läser och sammanställer det efter dina egna fantasier.

Vidare pratar du här om uteslutande fantasier, det är en jävla skillnad att ligga hemma i sängen och onanera till en våldtäktsfantasi och att aktivt gilla det när olyckan är framme som du påstår de gör.

Men du kanske har någon diagnos som kan förklara varför du har en så felprogrammerad hjärna så att du inte fattar en så enkel sak?
Vilken är diagnosen?
Den vet vi inte förrän vi gängknullar henne analt efter en rejäl högerkrok. *ironi*
Citera
2014-06-11, 02:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BasseLerghagen
Ja det stämmer. Sedan efter att dom av misstag nu upptäckt hårdare sex så får dom nån slags fetisch på våldsporr och att bli dominerade. Jag vet om ett flertal sliddjur som har reagerat såhär. Jag brukar sjunga lite blu viol sen daskar jag till dom med drulen sen är dansen igång.

Citat:
Ursprungligen postat av Sypher
Lysande trådstart. Det är ju såhär verkligheten ser ut vare sig man vill det eller inte. Detta är anledningen till alla ensamma människor. De ser inte på sex som något fullt naturligt. Mååååånga kvinnor idag är så jävla rädda för sin egna natur. Tacka feminismen för det. Skitsystem

denna tråd behöver mer nonkonformister.
Senast redigerad av forsaken-boy 2014-06-11 kl. 02:43.
Citera
2014-06-11, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BasseLerghagen
Ja det stämmer. Sedan efter att dom av misstag nu upptäckt hårdare sex så får dom nån slags fetisch på våldsporr och att bli dominerade. Jag vet om ett flertal sliddjur som har reagerat såhär. Jag brukar sjunga lite blu viol sen daskar jag till dom med drulen sen är dansen igång.
hahah så jävla klockrent o sant
Citera
2014-06-11, 04:36
Medlem
SkitArgDuvas avatar
Vilken otur du har när du tänker TS.
Citera
2014-06-11, 06:21
Medlem
RedXs avatar
Problemet med våldtäkt är tvånget/våldet, inte att gm är en dålig älskare.

Märkligt att man ska behöva förklara sånt...
Citera
2014-06-11, 07:56
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME

Vilken är diagnosen?

1) Nej det stämmer med det jag säger, varför fantiserar inte kvinnor om realistiska våldtäkter? För att de inte är tillräckligt spännande.

2) Nej det är ett PK argument "bara för att jag runkar till gay-porr hemma betyder det inte att jag vill ha gay-sex på riktigt". Om mannen dessutom köper gay-porr flera gånger i månaden, läser på olika forum/bloggar som handlar om gay-porr, diskuterar olika gay-porr killar med andra män som är intresserade av gay-porr, då skulle han anses vara intresserad av gay-sex.

3) Om våldtäkt är det värsta en kvinna kan råka ut för, varför konsumerar 30 miljoner kvinnor regelbundet våldtäkts-porr? (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? Män konsumerar inte porr som handlar om gay-rape eller hur?

4) Det här är sex för de flesta kvinnor, https://www.youtube.com/watch?v=uWalH3hnCyY det är därför många kvinnor fantiserar om saker som det här, http://www.dailymotion.com/video/x12x6v9_monica-bellucci-graphic-rape-scene-from-irreversible_shortfilms är det svårt att se hur det går ihop?
Senast redigerad av Babianen 2014-06-11 kl. 08:10.
Citera
2014-06-11, 08:09
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Problemet med våldtäkt är tvånget/våldet, inte att gm är en dålig älskare.

Märkligt att man ska behöva förklara sånt...

Vad är problemet med tvånget/våldet?
Citera
2014-06-11, 08:44
Medlem
p1t4s avatar
Uh, även om jag vet att du är största trollet har du ändå lyckats få mig att må otroligt illa, så grattis!
Blir till att rösta på SD i nästa val
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in