2014-06-10, 18:50
  #18109
Medlem
Vassknivs avatar
Ibland sitter jag och "fan borde flytta över till west".. Men här på Nordic är fan inga problem alls!
Citera
2014-06-10, 18:52
  #18110
Medlem
B-19s avatar
Tråkigt att det alltid är just Europa Väst som drabbas. Av meddelandet(http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1754790) att tolka så öppnas servrarna runt 00:00 och rankade matcher går att spela 01:30. Vilken skitdag...
Citera
2014-06-10, 19:00
  #18111
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Hoppas Ashe blir buffad snart, är svårt att hålla resultaten uppe med min Ashe only smurf. Hon är bra tills guld, sen börjar folk hajja till...
Ashe behöver nog mera än bara damage-buffar för att hon ska bli relativt i soloq (tyvärr), hon har ju varken någon escape eller något super early/midgame och soloq matcher är ju inte alltid lategame matcher.. Men ja, dem borde buffa Ashe lite grann i varje fall.

Citat:
Ursprungligen postat av Elgben
Finns det något sätt att ta bort alla alerts i chatten?

Försöker nöta in å spara bufftider i chatten men de förstör en hel del med alla "bla bla is asking for assistance" osvosv.
Jag är rätt säker på att det inte går tyvärr, men du kan ju trycka Z (Jag har det där iaf) så att chatten blir större och sen scrolla upp och titta när du skrev tidpunken.
Citera
2014-06-10, 20:09
  #18112
Medlem
Vassknivs avatar
Lack på Garen, tycker han är så jävla cool men han är inte tillräckligt bra.. 3 minuter på en level 6 ulti? Jo tack, medans Darius gör drygt samma damage och får reset på kill.
Citera
2014-06-10, 20:19
  #18113
Medlem
jävligt dåligt av dom att stänga ner en hel dag... Har åkt 10 mil för o hämta min dator för o kunna va hemma o softa o spela på min lediga dag. nån som hört något nytt?
Citera
2014-06-10, 20:45
  #18114
Medlem
Elgbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Ashe behöver nog mera än bara damage-buffar för att hon ska bli relativt i soloq (tyvärr), hon har ju varken någon escape eller något super early/midgame och soloq matcher är ju inte alltid lategame matcher.. Men ja, dem borde buffa Ashe lite grann i varje fall.


Jag är rätt säker på att det inte går tyvärr, men du kan ju trycka Z (Jag har det där iaf) så att chatten blir större och sen scrolla upp och titta när du skrev tidpunken.

De va det där med scrollandet jag ville slippa. :P

Ingen som har lust å lira lite botlane rankat, helst supp? Är silver V
Citera
2014-06-10, 21:05
  #18115
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337-5P34K3R
jävligt dåligt av dom att stänga ner en hel dag... Har åkt 10 mil för o hämta min dator för o kunna va hemma o softa o spela på min lediga dag. nån som hört något nytt?
Det är väl ändå bättre dem har servern nere än att dem har det uppe och att laggar som tusan? Jag har det i varje fall så iaf..

Citat:
Ursprungligen postat av Elgben
De va det där med scrollandet jag ville slippa. :P

Ingen som har lust å lira lite botlane rankat, helst supp? Är silver V
Jaha, nej, jag vet inget annat sätt förutom att ha en notepad bredvid league klienten du skriver up allting i.
Citera
2014-06-10, 21:15
  #18116
Medlem
B-19s avatar
Det värsta med att de stänger ned servrarna för uppdatering är att kön när servrarna är igång igen kommer ta timmar att ta sig igenom...
Citera
2014-06-10, 22:24
  #18117
Medlem
tältpinnes avatar
Gött att smurfa på Turkey under downtimen. Bra kvalitet på spelarna där
Citera
2014-06-10, 22:42
  #18118
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Gött att smurfa på Turkey under downtimen. Bra kvalitet på spelarna där
Hur länge är West nere? Om det är länge så blir det väl göra ett nytt acc...
Citera
2014-06-10, 23:03
  #18119
Medlem
Någon estimate på hur länge servern kommer vara nere?
Citera
2014-06-10, 23:22
  #18120
Medlem
Emptycola99s avatar
tycker det är på tok för mycket krångel med EUW, kan det vara så svårt att fixa/uppdatera servrarna eller ska det ta en hel dag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in