2014-06-10, 16:15
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Verkar som Loic Remy kommer skriva fyraårskontrakt hos spurs.

Då får man hoppas Wenger har något bättre på gång.
2014-06-10, 16:31
Medlem
Nu ryktas det om att Real har riktat blickarna mot Veratti och Mandzukic.
2014-06-10, 16:37
Bannlyst
Pastore bör lämna PSG för sitt eget bästa. Men han verkar inte vara direkt het på marknaden eftersom inga rykten har sipprat ut?
2014-06-10, 16:46
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Nu ryktas det om att Real har riktat blickarna mot Veratti och Mandzukic.

Även milan där jag läste att den nya tränaren skulle vilja bygga laget runt Mandzukic.

Eftersom arsenal inte fixade tillbaka fabregas varför inte lägga en massa pengar på muller ''som sägs vara orolig över sin speltid'' muller tillsammans med özil vore ju trevligt att se. köp även in mandzukic, läst en massa om att arsenal fansen inte gillar honom eller att han är för dålig. haha

fernando när som helst klar för city också, inte sett honom något alls men om nu yaya kanske drar så har de ju ialla fall två brassar i mitten, + att fernando kan låta javi sitta på bänken
2014-06-10, 18:12
Medlem
Mastodontishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Även milan där jag läste att den nya tränaren skulle vilja bygga laget runt Mandzukic.

Eftersom arsenal inte fixade tillbaka fabregas varför inte lägga en massa pengar på muller ''som sägs vara orolig över sin speltid'' muller tillsammans med özil vore ju trevligt att se. köp även in mandzukic, läst en massa om att arsenal fansen inte gillar honom eller att han är för dålig. haha

fernando när som helst klar för city också, inte sett honom något alls men om nu yaya kanske drar så har de ju ialla fall två brassar i mitten, + att fernando kan låta javi sitta på bänken

Bayern ska redan ha svarat United som gjorde en förfrågan på Müller med "Inte en chans."
2014-06-10, 18:46
Avstängd
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastodontish
Bayern ska redan ha svarat United som gjorde en förfrågan på Müller med "Inte en chans."

Klart de inte släpper muller men en sådan värvning skulle arsenal behöva.

eftersom turan förmodligen lämnar i sommar så har carzola fått blickar på sig
2014-06-10, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
eftersom turan förmodligen lämnar i sommar så har carzola fått blickar på sig

Tvivlar på substansen i det ryktet, men jag skulle inte säga nej till en försäljning av Cazorla om det dessutom skulle generera i en vinst. Cazorla har hittills gjort vissa väldigt bra matcher under sina två säsonger i London men jag kan inte relatera såna insatser till en match mot ett av de större lagen (frisparken i FA-cupfinalen kunde vem som helst ha knorrat in ). Hans defensiva kapacitet och inställning är åt helvete och det har han inte råd att göra när Özil får chansen att slarva med sitt jobb på egen planhalva.

Tior finns det gott om i Arsenal. Man har råd att göra sig av med en av dem. Viktigare att värva in en ytter som inte spelar på linje med resterande mittfält.
2014-06-10, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Pastore bör lämna PSG för sitt eget bästa. Men han verkar inte vara direkt het på marknaden eftersom inga rykten har sipprat ut?

Han snackade ju om att han fick vinna titlar i PSG och det hade han inte fått tidigare. Hur kan man som idrottare vara stolt över det om man inte är delaktig egentligen utan mest sitter på bänken?

Ser gärna att PSG säljer honom och har velat det i 1.5 år.

Frågan är dock vilket värde han har nu?

De kanske får så lite så att det inte känns lönt att sälja?

Jag gillar inte Menez speciellt heller men har ju iaf visat prov på vissa kvaliteter när han spelat. Pastore har ju klart också blixtrat till ibland men det är så sällan.
2014-06-10, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flirk
Han snackade ju om att han fick vinna titlar i PSG och det hade han inte fått tidigare. Hur kan man som idrottare vara stolt över det om man inte är delaktig egentligen utan mest sitter på bänken?

Ser gärna att PSG säljer honom och har velat det i 1.5 år.

Frågan är dock vilket värde han har nu?

De kanske får så lite så att det inte känns lönt att sälja?

Jag gillar inte Menez speciellt heller men har ju iaf visat prov på vissa kvaliteter när han spelat. Pastore har ju klart också blixtrat till ibland men det är så sällan.

Pastore har längtat bort ett tag de har också synts när han väl spelat. PSG måste om de på något vis ska ens ha en uns chans att klara FFP sälja överflödiga spelare som tex Pastore. 100-150 miljoner kr kan han väl tänkas vara värd, frågan är om de finns någon klubb som vill lägga det på honom?

Menez kontrat har ju gått ut/går ut nu så han dumpas nog tror jag, Juventus har det varit snack om.

Jag hoppas båda ovanstående spelar i Serie A till hösten.
2014-06-10, 19:36
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
välkommen till landslaget!
Så sant...
2014-06-10, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
välkommen till landslaget!

Det hade man kunnat säga om han gick från Allsvenskan till La Liga men han har ju redan spelat i La Liga i 1.5 år så att gå till Granada spelar ingen roll i detta fallet.
2014-06-10, 19:55
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagner.Love
Pastore har längtat bort ett tag de har också synts när han väl spelat. PSG måste om de på något vis ska ens ha en uns chans att klara FFP sälja överflödiga spelare som tex Pastore. 100-150 miljoner kr kan han väl tänkas vara värd, frågan är om de finns någon klubb som vill lägga det på honom?

Menez kontrat har ju gått ut/går ut nu så han dumpas nog tror jag, Juventus har det varit snack om.

Jag hoppas båda ovanstående spelar i Serie A till hösten.

Han är väl i princip klar för Milan? Vet att han träffade Inzaghi och Galliani på Ibiza förra veckan.
Senast redigerad av 4522 2014-06-10 kl. 19:59.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in