2014-06-10, 10:42
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Helt ärligt så känns ju inte Morata hetare än Sanogo. Typ.

Alla är ju hetare än Sanogo, skärp dig. Morata är dessutom flera klasser bättre.
2014-06-10, 11:33
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Alla är ju hetare än Sanogo, skärp dig. Morata är dessutom flera klasser bättre.
Tycker Morata gjort en del pigga inhopp, gjort några mål, nu ska jag erkänna att jag inte sett alla matcher han har fått spela men det jag sett tycker jag varit ändå hyfsat för en så ung spelare. Sanogo har inte imponerat de matcher jag sett i. Håller med en tidigare skribent om att Arsenal behöver köpa en stjärna som kan gå in direkt i startelvan och leverera, vad de skulle kunna vara för spelare vet jag inte, Benzema om Suarez går till Real men det känns ändå som en svår värvning för båda klubbarna.
2014-06-10, 12:19
Medlem
Problemet med Morata blir väl alla eventuella klausuler som kommer innebära att så fort han presterar (om han ens gör det) i sin nya klubb så försvinner han tillbaka igen lika fort. Vet inte Wenger är så intresserad av en sådan affär.

När man dessutom i stället kan ta in Vela för struntsummor så känns i alla fall inte en Morata-värvning jättehet.

Men som vi vet är inte Arsenals värvningsstrategier särskilt logiska heller.
2014-06-10, 13:41
Medlem
Man United överens med Shaw, kontraktet ska innebära £160k/vecka för 18-åringen.

Även intresserade av att sälja Fellaini, £12M skulle potentiellt räcka för honom.
2014-06-10, 14:08
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose
Man United överens med Shaw, kontraktet ska innebära £160k/vecka för 18-åringen.

Även intresserade av att sälja Fellaini, £12M skulle potentiellt räcka för honom.

Sjukt mycket pengar
2014-06-10, 14:17
Medlem
Smerchs avatar
Barcelona betalar alltså mer än €11 miljoner PLUS Dos Santos för en ny reservmålvakt?

De beslut kring truppen de tagit de senaste 3-4 säsongerna är fan helt sanslösa.
2014-06-10, 14:20
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smerch
Barcelona betalar alltså mer än €11 miljoner PLUS Dos Santos för en ny reservmålvakt?

De beslut kring truppen de tagit de senaste 3-4 säsongerna är fan helt sanslösa.
Officiellt eller bara rykte?

Sen tror jag inte det är som reservmålvakt utan dessa är 1A/1B, om inte MAtS presterar direkt kommer Bravo ta över och vice versa, finns ingen uttalad första målvakt

Men FCB verkar gilla att inkludera lån eller paketera in barca-b spelare eller truppspelare i affärerna... Verkar som Denis Suarez drar på lån till sevilla för att få ner priset på rakitic några miljoner...
2014-06-10, 14:42
Medlem
snillet_1s avatar
Daniel Larsson klar för Granada:

Citat:
”Granada Football Club rapporterar att den svenske spelaren, Daniel Larsson, spelar i klubben de kommande tre säsongerna”, skriver Granada på sin hemsida.

Larsson har tidigare representerat både Häcken och Malmö FF. Nu uppges han få ungefär fem miljoner kronor per säsong i lön.

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article19032025.ab
2014-06-10, 14:46
Medlem
IfIWereAGirls avatar
Verkar som Loic Remy kommer skriva fyraårskontrakt hos spurs.
2014-06-10, 15:10
Medlem
IBHFFSs avatar
...Pogba Vidal Pirlo

Alexis Llorente Tevez

Det klingar ju fantastiskt fint på pappret iaf :O
2014-06-10, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Daniel Larsson klar för Granada:

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/internationell/article19032025.ab
välkommen till landslaget!
2014-06-10, 16:00
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaGoose

har fortfarande inte sett några trovärdinga källor på något av påståendena. När det kommer till Fellaini så finns det väl ingen som helst anledning att släppa honom för de summorna innan VM.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in