2014-06-10, 13:15
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Alla kvinnor fantiserar om våldtäkt. Studier ger siffror på typ 30 - 60%.
Uppenbart enbart grundskola här, då tar vi det igen, var hittar du en vetenskaplig studie som gått igenom ett peer review förfarande som stödjer dina påståenden.

Ditt subjektiva tyckande och fantiserande duger inte.
Citera
2014-06-10, 13:18
Bannlyst
Citat:

Vad är det som är så hemskt psykiskt då?

.
Att bli tvingad till sex? Man undrar ju...
Citera
2014-06-10, 13:18
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
hur kan du se det? jag har slagits med killar och vunnit. jag har tagit 200 kg i knäböj och jag har provat mma där jag gjorde bra ifrån mig och dominerade killarna i min viktklass.

du skulle inte vilja möta mig ensam i en mörk gränd.

För att folk som gör sånt kommer inte att skryta om det på Internet.

Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Uppenbart enbart grundskola här, då tar vi det igen, var hittar du en vetenskaplig studie som gått igenom ett peer review förfarande som stödjer dina påståenden.

Ditt subjektiva tyckande och fantiserande duger inte.

Här är en studie som stödjer mina påståenden, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
The present results indicated that 62% of women have had a rape fantasy, which
is higher than any previous estimate, and about 20 percentage points higher than the
median of previous estimates. For women who have had rape fantasies, their median
frequency was about four times per year, with about 14% of participants reporting that
they had rape fantasies at least once a week. This relatively high prevalence estimate
for rape fantasies is likely the result of the more comprehensive assessment of rape
fantasies in the current study. The current study included eight separate items on rape
fantasy covering the range of sexual acts that met the legal definition of rape,
whereas
previous studies used only one item.
Citera
2014-06-10, 13:21
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Att bli tvingad till sex? Man undrar ju...

Ja vad är det som är så hemskt med att bli tvingad till sex? Fysiskt känns det inte särskilt annorlunda från vanligt sex. Mentalt är det mer upphetsande för att kvinnan blir mer dominerad.
Citera
2014-06-10, 13:26
Medlem
Finskpinnes avatar
Antingen brister din läsförståelse eller så slutade du läsa texten halvvägs alternativt förvränger innebörden med flit. För det första gäller det få av de som blir våldtagna, för det andra det gäller båda könen, för det tredje så förklaras det som obehaglig fysiologisk reaktion som uppstår enbart pga. yttre stimuli och inte pga. njutning. Det står i sista stycket:

"Orgasm during rape isn't an example of an expression of pleasure. It's an example of a physical response whether the mind's on board or not, like breathing, sweating, or an adrenaline rush. Therapists commonly use the analogy of tickling. While tickling can be pleasurable, when it is done against someone's wishes it can be very unpleasant experience. And during that unpleasant experience, amid calls to stop, the one being tickled will continue laughing. They just can't help it."

Orgasmerna är inte heller kopplade till eventuella fantasier om våldtäkt som blivit uppfyllda. Dessutom så innebär inte fantasier om våldtäkt att personen vill bli våldtagen i verkliga livet, fantasier sker under "kontrollerade former" dvs. på den fantiserandes villkor, personen är ju medveten om att det inte är på riktigt och således inte berövad någon verklig kontroll, utan kan ju avbryta och styra "förloppet" efter eget tycke. Våldtäktsfantasier innehåller ofta romantiska inslag där själva grejen är att personen blir förförd utan att behöva känna någon skuld av att vara den lösaktiga drivande parten (för det är ju fel i samhällets ögon).
Citera
2014-06-10, 13:29
Medlem
Citat:
Nej jag skulle inte anmäla men jag skulle mobba killen efteråt för att han var dålig.
Hahahahah. Dagens bästa.

Men ok. Nu vet jag.
Men vad skulle det krävas för att du skulle anmäla en våldtäkt? Eller finns det inte i din världsbild?
Citera
2014-06-10, 13:30
Medlem
frozendragons avatar
Babianen om nu gillar våldtäkter så mycket så kan du ju berätta var du bor så kan jag säkert bjuda på en.
Citera
2014-06-10, 13:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finskpinne
Antingen brister din läsförståelse eller så slutade du läsa texten halvvägs alternativt förvränger innebörden med flit. För det första gäller det få av de som blir våldtagna, för det andra det gäller båda könen, för det tredje så förklaras det som obehaglig fysiologisk reaktion som uppstår enbart pga. yttre stimuli och inte pga. njutning. Det står i sista stycket:

"Orgasm during rape isn't an example of an expression of pleasure. It's an example of a physical response whether the mind's on board or not, like breathing, sweating, or an adrenaline rush. Therapists commonly use the analogy of tickling. While tickling can be pleasurable, when it is done against someone's wishes it can be very unpleasant experience. And during that unpleasant experience, amid calls to stop, the one being tickled will continue laughing. They just can't help it."

Orgasmerna är inte heller kopplade till eventuella fantasier om våldtäkt som blivit uppfyllda. Dessutom så innebär inte fantasier om våldtäkt att personen vill bli våldtagen i verkliga livet, fantasier sker under "kontrollerade former" dvs. på den fantiserandes villkor, personen är ju medveten om att det inte är på riktigt och således inte berövad någon verklig kontroll, utan kan ju avbryta och styra "förloppet" efter eget tycke. Våldtäktsfantasier innehåller ofta romantiska inslag där själva grejen är att personen blir förförd utan att behöva känna någon skuld av att vara den lösaktiga drivande parten (för det är ju fel i samhällets ögon).

Nej en orgasm är alltid en pleasurable experience. Man kan inte få orgasm utan att njuta av det. Man kan inte komma utan att hjärnan vill då ville hjärnan att man skulle komma från första början.

Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Hahahahah. Dagens bästa.

Men ok. Nu vet jag.
Men vad skulle det krävas för att du skulle anmäla en våldtäkt? Eller finns det inte i din världsbild?

Jag skulle sannolikt inte göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av frozendragon
Babianen om nu gillar våldtäkter så mycket så kan du ju berätta var du bor så kan jag säkert bjuda på en.

Alltså nej. Du kommer bara stalka mig i buskaget utanför mitt hem.
Citera
2014-06-10, 13:43
Medlem
Citat:
Nej en orgasm är alltid en pleasurable experience. Man kan inte få orgasm utan att njuta av det. Man kan inte komma utan att hjärnan vill då ville hjärnan att man skulle komma från första början.

Jag skulle sannolikt inte göra det.

Alltså nej. Du kommer bara stalka mig i buskaget utanför mitt hem.
Det är inte den busken han tänkte stalka
Fast det är ju klart, du har troligast ingen buske.
Citera
2014-06-10, 13:45
Medlem
mirandakerrs avatar
Citat:
Självklart får kvinnor njutning när de blir våldtagna. Varför skulle de inte få det?

Ja, om kvinnor nu skulle njuta av att bli våldtagna så skulle de ju älska att gå till gynekologen! Ja, man hade ju inte ens behövt skicka hem ett brev för att påminna kvinnor om de underbara cellprovet?

Det finns ingen njutning i att ha en utlänning ovanpå en, som samtidigt försöker trycka in sitt könsorgan i en torrare slida än vad man har hos gynekologen. Säger som tidigare medlemmar. Gå och dö.
Citera
2014-06-10, 13:50
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Det är inte den busken han tänkte stalka
Fast det är ju klart, du har troligast ingen buske.

(FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

Citat:
Ursprungligen postat av mirandakerr
Ja, om kvinnor nu skulle njuta av att bli våldtagna så skulle de ju älska att gå till gynekologen! Ja, man hade ju inte ens behövt skicka hem ett brev för att påminna kvinnor om de underbara cellprovet?

Det finns ingen njutning i att ha en utlänning ovanpå en, som samtidigt försöker trycka in sitt könsorgan i en torrare slida än vad man har hos gynekologen. Säger som tidigare medlemmar. Gå och dö.

1) Att gå till gynekologen är inte sexuellt. Det finns ingen dominans, kvinnan blir inte påsatt, en gynekolog är ingen upphetsande person, med mera.

2) Det kan vara upphetsande för att det är "förbjudet" att ha sex med utlänningar? Dessutom blir man våt ganska fort när man blir penetrerad.
Citera
2014-06-10, 13:51
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Du tror att våldtäkt känns som att bli skjuten? Fysiskt känns det precis som vanligt sex.

Till exempel om du blindfoldar en kvinna och låter en random man sätta på henne kan hon inte känna skillnaden mellan en random man och den man hon brukar ha sex med.

Du är antingen oskuld eller så har du haft väldigt, väldigt dåligt sex i ditt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in