2014-06-10, 12:24
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
enligt din profil på xvideos så är du 166 cm lång och väger 60 kg. jag är större än dig och jag är fysiskt starkare. jag har tagit 200 kg i knäböj. min kuk är inte lång men den är grov (15 cm omkrets). jag har alltså en kukstorlek som är bra för hård sex.

jag hade enkelt kunna våldta dig. du hade inte haft en chans.

Om du inte har erfarenhet så kan du inte göra det.

Citat:
Ursprungligen postat av Bergshamramaffian
Att en fantasi har man inte utforskat utan bara tänkt, medan att bli våldtagen händer. Visst har man haft någon fetisch-idé men jag skulle aldrig vilja genomföra den bara för att jag har tänkt på den

OK. Men varför skulle en kvinna inte vilja att det hände?
Citera
2014-06-10, 12:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

om jag har dig för mig själv i en avskild plats så kan jag knulla dig hur mycket jag vill utan att du kan göra något åt det. jag är fysiskt starkare än dig så du skulle inte kunna ta dig loss.
Citera
2014-06-10, 12:37
Bannlyst
Citat:

OK. Men varför skulle en kvinna inte vilja att det hände?
Alla reagerar olika på våldtäkt, när man fantiserar om en våldtäkt kan man tänka på vem som utför den, men när man blir våldtagen kan vem som helst utföra den, det kan vara någon jätteläskig man som gör det eller så kan det vara en snygg man. Oftast är den inte en snygg man.
Citera
2014-06-10, 12:40
Medlem
Citat:
1)

http://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc9118/m2/1/high_res_d/dissertation.pdf

2)

3) Bevis är att män inte konsumerar våldtäkts-porr. Det visar att män inte har någon preferens för det.

4) Mitt argument är om kvinnor inte vill bli våldtagna i verkligheten vilket sorts sex vill kvinnor ha i verkligheten?

5) De var manliga psykologer. Inte kvinnliga.

6) Om kvinnor ville ha frivilligt sex med män de själva valt varför raggar kvinnor inte upp män på krogen för tillfälligt sex?

1. Är ju knappast nått bevis för att 100% kvinnor skulle fantisera om våldtäkt.
2. Är ju heller inget bevis för att det inte skulle existera kvinnliga fantasier om att själva vara förövare eller om fantasier kring våldtagna män etc.
3. Gör de inte? Haha ursäkta men det var det dummaste jag läst på länge...Du har tusen med porrskildringar av våldtäkt på kvinnor. Den grupp som konsumerar porr mest är män, självkalrt tittar män på detta.
4. Har jag redan förklarat. Kvinnor vill ha sex med de män de vill ha sex med. hajjar du VILL
5. Klein var kvinna kära du.
6. Är ju exakt vad kvinnor gör dummer. Kvinnlig raggningsteknik ser dock lite annorlunda ut än mäns, men visst fasen raggar kvinnor, förmodligen inte på dig dock.
OM nu kvinnor vill bli våldtagna, varför går de inte ut i mörka parker? Varför anmäler de våldtäkter överhuvudtaget? varför har du en uppsjö med traumatiserade kivnnor pga våldtäkt, om det nu skulle vara så himla trevligt? varför ser du kvinnor ta livet av sig pga våldtäkt tom i Sverige? Varför har du en politisk ideologi som startas av kvinnor som jobbar mot just våldtäkt? Varför har du en mängd kvinnor som sitter och skriver förbannade krönikor kring just våldtäkter? Varför har du massdemonstrationer av arga unga kvinnor för att införa nya lagar kring hur vi dömer våldtäkt?
Varför existerar Femen, Pussy riot, FATTA (http://fatta.nu/) etc etc...
Är det för att vi gillar våldtäkt så mycket? Varför har vi ens ett brott som HETER våldtäkt?
Senast redigerad av ScottWalter 2014-06-10 kl. 12:42.
Citera
2014-06-10, 12:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
om jag har dig för mig själv i en avskild plats så kan jag knulla dig hur mycket jag vill utan att du kan göra något åt det. jag är fysiskt starkare än dig så du skulle inte kunna ta dig loss.

Du kan inte penetrera en kvinna utan att hålla fast hennes händer och fötter. Och du kan inte hålla fast hennes händer och fötter och samtidigt penetrera henne. Därför behöver du cuffs eller rep att binda händer och fötter med. Lycka till med att binda en kvinna som kämpar emot om du inte har gjort det tidigare. När du är klar med att binda kvinnan så kommer du inte ha mycket erektion kvar då går det från att vara våldtäkt till en runk stund.

Citat:
Alla reagerar olika på våldtäkt, när man fantiserar om en våldtäkt kan man tänka på vem som utför den, men när man blir våldtagen kan vem som helst utföra den, det kan vara någon jätteläskig man som gör det eller så kan det vara en snygg man. Oftast är den inte en snygg man.

Du menar att kvinnan kan bli våldtagen av en man hon inte gillar? Som jag har förklarat tidigare i tråden känns penetration ungefär likadant oavsett vilken man kvinnan blir penetrerad av därför blir det ingen skillnad fysiskt mellan att bli penetrerad av en oattraktiv man och en attraktiv man.
Citera
2014-06-10, 12:48
Medlem
Citat:
Våldtäkt jag inte skulle vilja är till exempel,

- att bli kidnappad någon annan stans det skulle vara väldigt irriterande. För man kan lika gärna bli påsatt hårt i sin egen säng. Det verkar för mig mycket meningslöst att åka nånstans för att ha sex.

- a man blir fastbunden med knopar och grejer. Det verkar mycket irriterande.

- face fucking. Vad är poängen?

- bli tvingad till sex med en kvinna på något sätt. Det skulle inte kännas särskilt tvingande.

- vaginal penetration när jag säger nej/blir tvingad. Det skulle kännas extremt lame.

Så om du till exempel skulle bli kidnappad fastbunden och ansiktsknullad, samt vaginal penetrering. Skulle du anmäla detta till polisen som våldtäkt?
Citera
2014-06-10, 12:50
Bannlyst
Citat:

Du menar att kvinnan kan bli våldtagen av en man hon inte gillar? Som jag har förklarat tidigare i tråden känns penetration ungefär likadant oavsett vilken man kvinnan blir penetrerad av därför blir det ingen skillnad fysiskt mellan att bli penetrerad av en oattraktiv man och en attraktiv man.
Ja fast allt handlar inte om hur det är fysiskt utan hur det är psykiskt, kommer en methmissbrukare fram och våldtar dig så blir det inte roligt, alla vill inte bli våldtagna och bara för att man tänker tanken vill man inte att det ska hända
Citera
2014-06-10, 12:50
Bannlyst
Citat:
Du kan inte penetrera en kvinna utan att hålla fast hennes händer och fötter. Och du kan inte hålla fast hennes händer och fötter och samtidigt penetrera henne. Därför behöver du cuffs eller rep att binda händer och fötter med. Lycka till med att binda en kvinna som kämpar emot om du inte har gjort det tidigare. När du är klar med att binda kvinnan så kommer du inte ha mycket erektion kvar då går det från att vara våldtäkt till en runk stund.

om du gör för mycket motstånd så slår jag dig och sätter dig i en keylock/americana och slutar du inte göra motstånd så bryter jag din arm.
Citera
2014-06-10, 12:52
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
1. Är ju knappast nått bevis för att 100% kvinnor skulle fantisera om våldtäkt.
2. Är ju heller inget bevis för att det inte skulle existera kvinnliga fantasier om att själva vara förövare eller om fantasier kring våldtagna män etc.
3. Gör de inte? Haha ursäkta men det var det dummaste jag läst på länge...Du har tusen med porrskildringar av våldtäkt på kvinnor. Den grupp som konsumerar porr mest är män, självkalrt tittar män på detta.
4. Har jag redan förklarat. Kvinnor vill ha sex med de män de vill ha sex med. hajjar du VILL
5. Klein var kvinna kära du.
6. Är ju exakt vad kvinnor gör dummer. Kvinnlig raggningsteknik ser dock lite annorlunda ut än mäns, men visst fasen raggar kvinnor, förmodligen inte på dig dock.
OM nu kvinnor vill bli våldtagna, varför går de inte ut i mörka parker? Varför anmäler de våldtäkter överhuvudtaget? varför har du en uppsjö med traumatiserade kivnnor pga våldtäkt, om det nu skulle vara så himla trevligt? varför ser du kvinnor ta livet av sig pga våldtäkt tom i Sverige? Varför har du en politisk ideologi som startas av kvinnor som jobbar mot just våldtäkt? Varför har du en mängd kvinnor som sitter och skriver förbannade krönikor kring just våldtäkter? Varför har du massdemonstrationer av arga unga kvinnor för att införa nya lagar kring hur vi dömer våldtäkt?
Varför existerar Femen, Pussy riot, FATTA (http://fatta.nu/) etc etc...
Är det för att vi gillar våldtäkt så mycket? Varför har vi ens ett brott som HETER våldtäkt?

1) Det visar att kvinnor under-rapporterar på frågor om våldtäkt. Om 60% av kvinnorna erkänner att de tänder på våldtäkt kan man anta att de resterande 40% också gör det men att de inte rapporterar det.

2) Det visar att studien handlade om kvinnors fantasier av att bli våldtagna. Det finns inga bevis för att kvinnor skulle fantisera om att våldta män eller om män som blir våldtagna.

3) Kan du visa några exempel på porr med våldtäkt som är gjort för män? Brasilien och Japan undantaget.

4) Varför raggar då kvinnor inte upp män som erbjuder samtyckande sex på lika vilkor på till exempel krogen?

5) OK. Hur är det relevant här?

6) Nej kvinnor raggar inte upp vanliga män någonsin. Jag är kvinna själv så jag vet vilken sorts män kvinnor raggar upp.

7) Därför att en del kvinnor är galna. De är inte representativa för majoriteten av kvinnorna som är normala och inte har något emot våldtäkt.
Citera
2014-06-10, 12:59
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skynetsnemesis
Så om du till exempel skulle bli kidnappad fastbunden och ansiktsknullad, samt vaginal penetrering. Skulle du anmäla detta till polisen som våldtäkt?

Nej jag skulle inte anmäla men jag skulle mobba killen efteråt för att han var dålig.

Citat:
Ja fast allt handlar inte om hur det är fysiskt utan hur det är psykiskt, kommer en methmissbrukare fram och våldtar dig så blir det inte roligt, alla vill inte bli våldtagna och bara för att man tänker tanken vill man inte att det ska hända

Vad är det som är så hemskt psykiskt då?

Citat:
om du gör för mycket motstånd så slår jag dig och sätter dig i en keylock/americana och slutar du inte göra motstånd så bryter jag din arm.

Jag har blivit slagen många gånger. Jag kan se att du inte har det som krävs.
Citera
2014-06-10, 13:10
Bannlyst
Citat:
Jag har blivit slagen många gånger. Jag kan se att du inte har det som krävs.

hur kan du se det? jag har slagits med killar och vunnit. jag har tagit 200 kg i knäböj och jag har provat mma där jag gjorde bra ifrån mig och dominerade killarna i min viktklass.

du skulle inte vilja möta mig ensam i en mörk gränd.
Citera
2014-06-10, 13:14
Medlem
Utopia.s avatar
TS är en provokatör som inte förtjänas att tas på allvar. Ett tvättäkta troll i ordets ursprungliga bemärkelse. Svar på tal kom redan på första sidan, nothing more to discuss. Sluta rationalisera sexuella övergrepp nu för helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in