Citat:
Ursprungligen postat av
Babianen
1)
http://digital.library.unt.edu/ark:/67531/metadc9118/m2/1/high_res_d/dissertation.pdf
2)
3) Bevis är att män inte konsumerar våldtäkts-porr. Det visar att män inte har någon preferens för det.
4) Mitt argument är
om kvinnor inte vill bli våldtagna i verkligheten vilket sorts sex vill kvinnor ha i verkligheten?
5) De var manliga psykologer. Inte kvinnliga.
6) Om kvinnor ville ha frivilligt sex med män de själva valt varför raggar kvinnor inte upp män på krogen för tillfälligt sex?
1. Är ju knappast nått bevis för att 100% kvinnor skulle fantisera om våldtäkt.
2. Är ju heller inget bevis för att det inte skulle existera kvinnliga fantasier om att själva vara förövare eller om fantasier kring våldtagna män etc.
3. Gör de inte? Haha ursäkta men det var det dummaste jag läst på länge...Du har tusen med porrskildringar av våldtäkt på kvinnor. Den grupp som konsumerar porr mest är män, självkalrt tittar män på detta.
4. Har jag redan förklarat. Kvinnor vill ha sex med de män de vill ha sex med. hajjar du
VILL
5. Klein var kvinna kära du.
6. Är ju exakt vad kvinnor gör dummer. Kvinnlig raggningsteknik ser dock lite annorlunda ut än mäns, men visst fasen raggar kvinnor, förmodligen inte på dig dock.
OM nu kvinnor vill bli våldtagna, varför går de inte ut i mörka parker? Varför anmäler de våldtäkter överhuvudtaget? varför har du en uppsjö med traumatiserade kivnnor pga våldtäkt, om det nu skulle vara så himla trevligt? varför ser du kvinnor ta livet av sig pga våldtäkt tom i Sverige? Varför har du en politisk ideologi som startas av kvinnor som jobbar mot just våldtäkt? Varför har du en mängd kvinnor som sitter och skriver förbannade krönikor kring just våldtäkter? Varför har du massdemonstrationer av arga unga kvinnor för att införa nya lagar kring hur vi dömer våldtäkt?
Varför existerar Femen, Pussy riot, FATTA (
http://fatta.nu/) etc etc...
Är det för att vi gillar våldtäkt så mycket? Varför har vi ens ett brott som HETER våldtäkt?