2014-06-10, 00:16
Medlem
waters avatar
Det är knappast njutning i den form som har något relaterat till vad sex är.

Mest troligt en försvarsmekanism för att undvika skada, väta för fysisk lindring orgasm för psykisk, kroppen går på högvarv.

Det sägs ju kunna vara en euforisk känsla att drunkna.
Citera
2014-06-10, 01:53
Medlem
Corrumpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forsaken-boy
Varför får kvinnor så mycket sympati för att dom har blivit våldtagna? Dom har ju haft det störtskönt! Kvinnor njuter så mycket av att bli våldtagna att dom får multipla orgasmer![/url]

Vad bra och vad väntar du med att våldta din egen mamma? Hon kommer få störtskönt med multipla orgasmer. Idiot.
Citera
2014-06-10, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mArteeengAAs
Vilka Sjuka jävlar ni är som tror att en Normal kvinna skulle få någon sorts njutning utav en kille som påtvingar sig sexuellt på dom.
Fan gå och gör världen en tjänst, DÖ!

Håller helt med ovanstående talare. Vänta tills din mamma/syster/flickvän behöver gå genom det och se hur lustigt du finner det att trolla om det efter det. Jävla avskum, du förtjänar att få smaka på verkligheten.
Citera
2014-06-10, 02:08
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviann
Håller helt med ovanstående talare. Vänta tills din mamma/syster/flickvän behöver gå genom det och se hur lustigt du finner det att trolla om det efter det. Jävla avskum, du förtjänar att få smaka på verkligheten.
Du tror väl ändå inte att dessa människor som aldrig knullat och om så, bara fått betalat för det, fattar vad du talar om? Dina associationer väcker snarare intresse än avsky. Det är botten av mänskligt avskräde vi möter här, övertrumfas endast av pedofiler.
Citera
2014-06-10, 02:59
Medlem
GoldieGolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Du tror väl ändå inte att dessa människor som aldrig knullat och om så, bara fått betalat för det, fattar vad du talar om? Dina associationer väcker snarare intresse än avsky. Det är botten av mänskligt avskräde vi möter här, övertrumfas endast av pedofiler.

Det är ju framförallt Babianen som lägger fram den intressanta och högst jämlikhetsfrämjande teorin att nästan alla tjejer tänder på våldtäkt. Jag är ingen superpimp men har ändå ett antal korta och långa sexuella relationer bakom mig i mitt liv. Aldrig har jag varit i en sexuell relation där tjejen ifråga gett mig tydliga skäl att tvivla på det hon säger, åtminstone vad gäller fantasin.

Är det vanligt förekommande bland tjejerna du ligger med att de ogillar att bli dominerade och knullade ordentligt? För mig själv skulle det kännas fruktansvärt skamligt att bli knullad av en kuk och dominerad av en man, men det är ju liksom för att det är tjejens roll? Så jävla långsökt är det inte, även om hennes framställan av det hela är lite provokativ och effektsökande svartvit/kantig.
Citera
2014-06-10, 03:39
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldieGold
Det är ju framförallt Babianen som lägger fram den intressanta och högst jämlikhetsfrämjande teorin att nästan alla tjejer tänder på våldtäkt. Jag är ingen superpimp men har ändå ett antal korta och långa sexuella relationer bakom mig i mitt liv. Aldrig har jag varit i en sexuell relation där tjejen ifråga gett mig tydliga skäl att tvivla på det hon säger, åtminstone vad gäller fantasin.

Är det vanligt förekommande bland tjejerna du ligger med att de ogillar att bli dominerade och knullade ordentligt? För mig själv skulle det kännas fruktansvärt skamligt att bli knullad av en kuk och dominerad av en man, men det är ju liksom för att det är tjejens roll? Så jävla långsökt är det inte, även om hennes framställan av det hela är lite provokativ och effektsökande svartvit/kantig.
Har haft samma kvinna i många många år nu och vilka sexuella preferenser hon/vi har stannar hos oss men jag kan lugnt säga att jag har aldrig gjort något imot en kvinnas vilja i bingen och ibland sagt nej till saker jag inte tyckt känts rätt. Var och en får väl komma fram till det som funkar för dem, men tvång kan aldrig finnas på skalan, aldrig någonsinn.
Citera
2014-06-10, 04:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Men jag vet hur det känns att bli penetrerad av en man, jag vet att det är ingen skillnad på om det är frivilligt sex eller våldtäkt = det känns lika skönt i båda fallen.

Du hävdar senare i tråden att du aldrig har blivit våldtagen!
Fram med din identitet då! Det finns säkert individer som kan nappa på det (inte minst på våra fängelser)!
Jag är inte intresserad av att delta i något sådant, aldrig nånsin!
Men, om det nu är det som tänder dig så fram med din identitet då så att du kan få pröva på det, innan du sprider en massa nonsens på det här forumet.
Fram med din identitet!
Citera
2014-06-10, 05:19
Medlem
Fel. Kvinnor njuter av att ha sex med en person som kan ge henne trygghet. Att de njuter av våldtäckt är skitsnack, de njuter av att bli påsatta av en redig herre som kan föra deras gener vidare och erbjuda ett skönt liv. Om någon njuter av att bli våldtagen så baseras det förmodligen på någon obalans i psyket, och jag garanterar att så fort de kommer på 'rätt spår' igen så släpper den fascinationen.
Senast redigerad av sanninglrbs 2014-06-10 kl. 05:38.
Citera
2014-06-10, 06:06
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BautaWille
Fram med din identitet då så går det säkert att fixa. Jag personligen är inte intresserad av att vara involverad. Det går dock säkert att fixa fram individer som gärna behandlar dig med både träpåkar, metallstavar och annat mot din vilja.
Så, fram med din identitet!

Det är jag på min avatar, du kan inte missa mig, jag bor i Stockholm.

Citat:
Ursprungligen postat av MeanME
Har haft samma kvinna i många många år nu och vilka sexuella preferenser hon/vi har stannar hos oss men jag kan lugnt säga att jag har aldrig gjort något imot en kvinnas vilja i bingen och ibland sagt nej till saker jag inte tyckt känts rätt. Var och en får väl komma fram till det som funkar för dem, men tvång kan aldrig finnas på skalan, aldrig någonsinn.

Men alla kvinnor tänder på tvång det är genetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av BautaWille
Du hävdar senare i tråden att du aldrig har blivit våldtagen!
Fram med din identitet då! Det finns säkert individer som kan nappa på det (inte minst på våra fängelser)!
Jag är inte intresserad av att delta i något sådant, aldrig nånsin!
Men, om det nu är det som tänder dig så fram med din identitet då så att du kan få pröva på det, innan du sprider en massa nonsens på det här forumet.
Fram med din identitet!

Se ovan. Jag tänker inte ge ut mer än så annars kommer jag få 10.000 incels som stalkar mig.

Citat:
Ursprungligen postat av sanninglrbs
Fel. Kvinnor njuter av att ha sex med en person som kan ge henne trygghet. Att de njuter av våldtäckt är skitsnack, de njuter av att bli påsatta av en redig herre som kan föra deras gener vidare och erbjuda ett skönt liv. Om någon njuter av att bli våldtagen så baseras det förmodligen på någon obalans i psyket, och jag garanterar att så fort de kommer på 'rätt spår' igen så släpper den fascinationen.

Nej trygghet är avtändande för kvinnor. Det känns inte sexigt. Det är som att ha sex med sin mamma. Våldtäkt är som att ha sex med en riktig man. Man får uppleva att mannen är starkare och att han kan övermanna en det är sexigt.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 06:17.
Citera
2014-06-10, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
Det är jag på min avatar, du kan inte missa mig, jag bor i Stockholm.

Men alla kvinnor tänder på tvång det är genetiskt.

Se ovan. Jag tänker inte ge ut mer än så annars kommer jag få 10.000 incels som stalkar mig.

Nej trygghet är avtändande för kvinnor. Det känns inte sexigt. Det är som att ha sex med sin mamma. Våldtäkt är som att ha sex med en riktig man. Man får uppleva att mannen är starkare och att han kan övermanna en det är sexigt.

Om någon har några ytterligare frågor gällande Babianens identitet får ni gärna maila google, alternativt försöka leta upp honom på google maps, tror han ska finnas inringad.

Trygghet är sexigt, det tycker nog babianen att hans kvinna när han skaffar en ska erbjuda och inte han själv.
Citera
2014-06-10, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohnae
Om någon har några ytterligare frågor gällande Babianens identitet får ni gärna maila google, alternativt försöka leta upp honom på google maps, tror han ska finnas inringad.

Trygghet är sexigt, det tycker nog babianen att hans kvinna när han skaffar en ska erbjuda och inte han själv.

Tror att Babianen är en tjej, åtminstone utifrån de bilder, videoklipp och profil på http://www.xvideos.com/profiles/marymary1
Citera
2014-06-10, 08:55
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ohnae

1) Jag är kvinna.

2) Då kan vi titta på vilka sorters män som är populära i porr som kvinnor konsumerar, (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? , (FB) Leder porr till sexuella övergrepp? här är 2 random exempel,

Citat:
"Seth Mackey, my favorite alpha from my favorite book. He is number one in all ways. He's sexy, rough around the edges, possessive, and completely obsessed with the heroine."

Citat:
"(BDSM) Flynn is brutish, almost barbarian in how alpha he is. He is primal, in-your-face mean and tough; he's a bruiser, and an aggressive, domineering lover. Total alpha male and bad-boy yummy. Loved Flynn!
(Book does contain rape/forced sex fantasy and rough sex.)"

Att en man är "possessive", "completely obsessed", "brutish", "mean and tough", "aggressive domineering lover" är inte vad jag tänker på när jag tänker på "trygghet".

3) Här är ett exempel på det jag talar om,

Citat:
Woman 'lied about being raped because she "didn't enjoy" the bad date and consensual sex she had with a man she met online'

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2242966/Woman-lied-raped-didnt-enjoy-date.html

Kvinnan hade samtyckande sex med mannen. Men eftersom hon var missnöjd med sexet anmälde hon mannen för våldtäkt. Alltså handlar det för kvinnor om bra/dåligt sex, inte om samtycke/inte samtycke till sex. Man kan tänka sig att om hon hade blivit våldtagen men varit nöjd med sexet så hade hon inte anmält våldtäkten.

Citat:
Ursprungligen postat av tomkartong
Tror att Babianen är en tjej, åtminstone utifrån de bilder, videoklipp och profil på http://www.xvideos.com/profiles/marymary1

Ja exakt.
Senast redigerad av Babianen 2014-06-10 kl. 09:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in