2008-11-27, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosecandy
Då är det någonting som inte stämmer riktigt, måste jag tyvärr upplysa dig om. Hektopriset för mig ligger på 450 kr/g, och då är det riktigt bra kola. Jag undrar därför hur det ens är möjligt att få tag på bra kokain till ett lägre grampris än om man köper kilon?

Med Vänlig Hälsning Nosecandy

Skulle väl vara om han/hon br i Colombia då. Men jag tycker också det låter skumt, 150 kr/gram och det ska vara fint också. Hm..
Citera
2008-12-13, 00:02
Medlem
Slänger in några frågor till "experterna". Har nu provat kokain några gånger & gillar verkligen effekten (lite för mycket kanske). Dock har jag märkt av några saker... hade ingen aning att suget skulle vara SÅ starkt, hade starkt sug under 6-7 veckor & lite känslan "livet är 30 %", otur eller vanligt?

En annan sak är att varenda gång jag har kört så blir jag sjuk efteråt och nu snackar vi inte vanlig AT (som jag iofs också har fått känt på). Det hela yttrar sig i att det kliar i ansiktet (hänt efter de två senaste gångerna), kan få lite utslag, näsan små blöder under några veckors tid, ont och svälld i halsen, hostig, febrig och tokförkyld. Kliandet kommer efter några dagar och själva förkylningen efter ca två veckor... Något ni känner igen? Hänt två gånger på raken nu, så det känns som att det kan finnas ett samband?!
Senast redigerad av Prontia 2008-12-13 kl. 00:07.
Citera
2008-12-20, 03:42
Medlem
Rous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prontia
Slänger in några frågor till "experterna". Har nu provat kokain några gånger & gillar verkligen effekten (lite för mycket kanske). Dock har jag märkt av några saker... hade ingen aning att suget skulle vara SÅ starkt, hade starkt sug under 6-7 veckor & lite känslan "livet är 30 %", otur eller vanligt?

En annan sak är att varenda gång jag har kört så blir jag sjuk efteråt och nu snackar vi inte vanlig AT (som jag iofs också har fått känt på). Det hela yttrar sig i att det kliar i ansiktet (hänt efter de två senaste gångerna), kan få lite utslag, näsan små blöder under några veckors tid, ont och svälld i halsen, hostig, febrig och tokförkyld. Kliandet kommer efter några dagar och själva förkylningen efter ca två veckor... Något ni känner igen? Hänt två gånger på raken nu, så det känns som att det kan finnas ett samband?!

Alla reagerar väl olika.. kna vara en allergi men jag vet inte om man kan va allergisk mot koks :O
Har också blivit lättare sjuk efter snort men det var inte kola då

edit: men kokain presic som tjack försämrar väl immun förvsar så de kan kanske va nåt...?

edit2:sry om mina svar inte till nån ytta men men jag e ganska "krabbad" och ingwen annan verkar vela svara så jag offrar mig

edit3: kanske dålig koks?
Senast redigerad av Rou 2008-12-20 kl. 03:47.
Citera
2008-12-20, 03:48
Medlem
Rous avatar
hittade denna också kanske till mycket hjälp men sa,mma teori iaf

https://www.flashback.org/showthread.php?t=745133
Citera
2008-12-28, 12:26
Bannlyst
Hmm, hade planer på att idag inhandla 1g koks i stenform, för 900:- Aldrig handlat koks innan ..
Säkert rätt bankat men det ska funka enligt folk jag känner som testat det.. Men efter att läst massa här kanske jag skiter i det idag, jag kommer antagligen itne känna av mycket eftersom det är min första gång? Min sista tusing jag har just nu, så kankse borde lägga detta på annat, kanske mephedrone istället för koks? Eller kan man uppskatta kola ruset nåt på sitt första gram, slår det på mer nice än mephedrone när det väl gör det?
Citera
2008-12-28, 22:20
Medlem
Jag ska köpa 4g koks till nyår, det är "kristaller" och kostar 1000 grammet. Vad är det för speciellt med kristaller :O? Är det bättre helt enkelt?
Citera
2008-12-28, 22:26
Medlem
Mäkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softarn89
Jag ska köpa 4g koks till nyår, det är "kristaller" och kostar 1000 grammet. Vad är det för speciellt med kristaller :O? Är det bättre helt enkelt?

Överdos på kokain för en människa ligger väll på 1.7G eller nått?

4G lol..
Citera
2008-12-28, 22:42
Medlem
Kanske inte till sig själv eller något.
Citera
2008-12-28, 22:55
Medlem
hahaha ska ha en själv ..
Citera
2008-12-29, 03:31
Medlem
Huge-0s avatar
Brukar glittra en del ja, och du måste dammsuga upp ungefär 4 g svensk kola för att dö.. om ens det räcker. men OT så ja det glittrar, känn om det blir sådär oljugt när du smetar det mellan fingrarna, då ör det hög klass
Citera
2008-12-31, 18:48
Medlem
Brandfarligs avatar
Kan 3 pers som testar första gången dela på 1g utam problem?
Citera
2009-01-02, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brandfarlig
Kan 3 pers som testar första gången dela på 1g utam problem?

Beror helt och hållet på om kvaliten är bra eller inte. Är det bra kan ni alla vara påtända ca 4h. Om det är dåligt ska ni vara glada om ni känner något ö.h.t. skillnaderna är väldigt stora här i sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in