2014-06-08, 15:21
Medlem
Geleklumpens avatar
Jag va där senast igårkväll och kollade och det är dom 2-3 vanliga öststatstjejerna som brukar stå där men så en ny tjej där igår oxå. Plus kör man på Salhgrensgatan så står det en ensam tjej där men hon verkar bara stå där för syns skull, här försökt få med henne på en liten tur men hon verkar inte bry sig så mycket. Nån annan som här har plockat upp nån tjej på Rosenlund på senaste tiden?
Citera
2014-06-09, 00:05
Bannlyst
Ni som knullat horor i rosenlund på stående fot så att säga, var gör ni det? Ovanför Hemköp? Vad brukar de ta för typ 10 min?
Citera
2014-06-09, 16:18
Medlem
Geleklumpens avatar
Raptor när jag har har knullat dom så här jag antingen åkt till salgrenska finns ett parkeringshus innan Salgrenska som jag har haft sex med dom. Sen beror det på vem du har sex med oxå men allt mellan 500 å 700 å du får dra över dom tills det går för dig.
Citera
2014-06-30, 22:50
Medlem
Av ren nyfikenhet - Är ni inte rädda för att åka dit när ni köper sex "live" så att säga?
Varför inte använda nätet/kontakter som alla gör nu för tiden?
Citera
2014-07-07, 11:20
Medlem
Geleklumpens avatar
När jag har träffat dom vid Rosenlund så har jag bett dom gå till någon närliggande gata sedan har dom satt i bilen å vi har åkt iväg någonstans och haft det lite trevligt efter de så har jag släppt av dom i närheten av Rosenlund igen!
Citera
2014-07-08, 10:46
Bannlyst
Jag var förbi och tittade för skojs skull förra helgen och det var ta mig fan nedlusat med luder. Tre fina svenska damer var det med. Jag var för full för att minnas exakt vad de sa men jag tror att de brukade vara där bara att de höll sig lite i bakgrunden.
Citera
2014-07-08, 23:38
Medlem
lonewolffs avatar
Hur är vid rosenlund dagtid numera? Typ efter middag och fram till 18-tiden?
Spanas det aktivt vid dessa tider och är det civilare i så fall? Är dom lätta att upptäcka?
Citera
2014-07-09, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lonewolff
Hur är vid rosenlund dagtid numera? Typ efter middag och fram till 18-tiden?
Spanas det aktivt vid dessa tider och är det civilare i så fall? Är dom lätta att upptäcka?
Jag är inte på hemmaplan just nu så kan inte ge dej exakt uppdatering. Alltid högre risk på att köpa en gatuhora. Har sett civvare vid ett tillfälle, då i bil vid lilla parkeringen innan rondellen. V70 mörk. Lycka till
Citera
2014-07-16, 00:34
Medlem
Geleklumpens avatar
Dagtid är det ok fram till 21,30 sen börjar dom och komma in hit... Har kört en del via Rosenlund Dagtid så det är ok då.
Citera
2014-08-24, 22:04
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raptor-
Ni som knullat horor i rosenlund på stående fot så att säga, var gör ni det? Ovanför Hemköp? Vad brukar de ta för typ 10 min?

Vid den där engelska kyrkan vid Rosenlund knullade jag på en ganska ung rumän/bulgar.
Senast redigerad av Gbg-Smoke 2014-08-24 kl. 22:19.
Citera
2014-08-24, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Vid den där kyrkan vid Rosenlund knullade jag på en ganska ung rumän/bulgar.
Just for the record - var det en man (rumän) eller kvinna (rumänska) som du knullade?
Citera
2014-08-24, 22:19
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Just for the record - var det en man (rumän) eller kvinna (rumänska) som du knullade?

Självklart en kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in